Рейтинг
+23.95

Marketinq strategiyaları

24 üzv, 147 topik

Biznesin mövcudluğunun xarici şəraitində dəyişikliklər

“Yeganə daimi kəmiyyətin dəyişən” olduğu barədə bəyanat bayağı olsa da müasir biznes şəraitində həqiqətə uyğundur. Krallığın sənətə, istehsala və kommersiyaya yardım cəmiyyətinin (Royal Society for the Encouragement of Arts, Manufactures & Commerce -RSA) “Gələcək dövrün kompaniyasının tədqiqi” araşdırmasında kommersiya bazar­larında baş verən bir sıra dəyişikliklər aşkarlanmışdır:
  1. İqtisadi dəyişikliklər tempi artır. Sənaye inqilabı dövründə adambaşına məhsuldarlığın artmasına 60 il lazım olmuşdur. Çin və Cənubi Koreya həmin nəticəyə on il ərzində nail olmuşdur.
  2. İnnovasiya partlayışı və tempi həmçinin yüksələn yeni biliklərin formalaşması müşahidə olunur. Hər il tədqiqat və tək­mil­ləşdirmələr nəticəsində 1960-cı ilə qədər yığılmış insan bilik­lərinin həcminə bərabər yeni biliklər həcmi formalaşır.

Davamı →

Daxili marketinqin planlaşdırılması

Bir çox situasiya mövcuddur ki, burada rəqabət strategiyalarının strateji dərki daxili marketinqin mümkün rollarının müəyyənləşdirilməsinə istiqamətlənməlidir:
  1. əgər müştərilərə xidmətin mühüm sferalarında məhsuldarlıq qənaətbəxş deyilsə və möhkəm rəqabətqabiliyyətli mövqenin təmini üçün kifayət etmirsə;
  2. əgər müştərilərin razılığı aşağı səviyyədə qalırsa və onların şikayətlərindən bunun əsas səbəbinin məhsulun aşağı keyfiyyətli olması və ya texniki köməyin qeyri-adekvat sistemlərinin olmasına nisbətən, daha çox əməkdaşların münasibəti və davranış modelidisə;
  3. əgər bazar şərtləri və müştərilərin tələbatı əvvəlki standartların və praktiki iş metodlarının daha uğur gətirmədiyi səviyyədə dəyişmişsə;
  4. əgər yeni marketinq strategiyaları yeni vərdişlər və davranış modeli – “dartma” strategiyası tələb edirsə;
  5. əgər əvvəllər planlaşdırma və reallaşdırma arasındakı fərqin aradan qaldırılması problemli olmuşsa.

Davamı →

Daxili marketinq daxili kommunikasiya kimi

Əməkdaşlara müştəriyə qayğı göstərməyi öyrətmək və xidmətin keyfiyyətinə diqqəti təmərküzləşdirməklə yanaşı daxili marketinqi daxili kommunikasiyanın vasitəsi kimi də nəzərdən keçirmək olar. Bu sahədə daha intensiv inkişaf faktiki olaraq kompaniyaların müxtəlif növlü daxili kommunikasiyaların iri proqramlarına investisiya qoymasında öz əksini tapır. Bu halda “kommunikasiya” termini əməkdaşlara informasiya verilməsini və biznes strategiyasını dəstəkləməkdə onlara xəbər çatdırıl­ma­sı mənasını verir. Məqsəd həm anlaşmanı, həm də əməkdaşların sədaqətliliyini formalaşdırmaqdan ibarətdir. Bu fəaliyyət növlərinə ənənəvi məsuliyyəti əmək resurslarının idarəedilməsi bölməsi daşıyır (Mitchell, 1994a).
Davamı →

Marketinq-keys: Tesco online

Rəqabət məqsədləri üçün Ümumdünya hörümçək torunun və İnternet şəbəkəsinin maksimal səmərəli istifadəsinə aid olan bir neçə məsləhət vermək olar:
  1. İnternet şəbəkəsinin bütün marketinq problemlərindən panaseya olduğunu düşünmək lazım deyil. Ənənəvi biznesin real dünyasında qeyri-qənaətbəxş marketinq aparan firmalar çətin ki, İnternet şəbəkəsinin virtual dünyasında uğur qazansınlar.
  2. Öz əvvəlki biznes modelinizdən imtina etməyin. Onun yeni texnologiya ilə səmərəli istifadə etmək üçün yaxşılaşdırmaq və adaptasiya etmək üzərində düşünün.
  3. “Atomlardan təşkil olunan” məhsulların əvvəlki kimi müştərilərə çatdırılmanın səmərəli və rasional sistemlərinə ehtiyac duy­duğunu unutmayın. Həqiqətən də, onlayn pərakəndə kompa­niyalarda ənənəvilərə nisbətən logistika və bölüşdürmə sistemləri daha səmərəli olmalıdır, çünki, müştərilər onlayn bazasında yaradılan firmalarla işləyərkən daha yüksək sürətli çatdırılma gözləyirlər.

Davamı →

Elektron marketinqdə ölçü vahidləri

Aqarval və b.-larınınn (Agarwal et al., 2001) göstərdikləri kimi, İnternet şəbəkəsi bazasında qurulmuş əksər müəssisələrin əsas problemi məhsuldarlığı hansı əsasda qiymətləndirmək lazım gəldiyi ilə bağlı qərar qəbul edilməsi ilə əlaqədardır. Sözügedən tədqiqatçılar 18 ay ərzində bir sıra internet kompaniyaları öyrənərək bu nəticəyə gəlmişlər ki, kompaniyalardan əksəriyyəti öz saytlarına müştəriləri cəlb etməyə nail olmuşlar, ancaq, onlardan çox azı müştəriləri alıcılara çevirməyə, tək-tüklərinə isə daimi alış həyata keçirənləri saxlamaq müyəssər olmuşdur.
Davamı →

Marketinq informasiyalarının yayılması vasitəsi kimi internet şəbəkəsinin inkişafı

Son on illiklərdə elektron biznesin inkişafı istisnasız olaraq iqtisadiyyatın bütün sektorlarına təsirsiz ötüşməmişdir. Onun təsiri hər yerdə hiss olunur: təhsil sferasından tutmuş sənaye sferasına və hökumətə kimi. Bununla belə, kompaniya və sahənin formalaşmasına (şəxsi varlanmadan danışmırıq!) təsir edən İnternet şəbəkəsi və onun potensialı ətrafında az səs-küy olmayıb. Fundamental və strateji təsir amillərini təhlil etməyə çalışaq.
Birincisi, İnternet şəbəkəsi ilə bağlı olan bəzi terminləri müəyyənləşdirmək lazımdır(Sheth et al., 2001):
Davamı →

1.4 Marketinqin əsasları

Marketinqin yuxarıda qeyd etdiyimiz baza konsepsiyasına, resurslara istiqamətlənən marketinqin qanunauyğunluqlarına və ümumi biznesin iştirakçılarının alternativ maraqlarına əsaslanaraq marketinq nəzəriyyə və praktikasında əsaslanıla biləcək bir sıra əsas və yüksək səviyyəli tətbiqi marketinq prinsiplərini irəli sürmək olar. Bu prinsiplər dəyərə əsaslanan və Vebster tərəfindən təsvir olunan proseslərin məntiqinə tabedir.  Bu prinsiplərin hər biri o qədər aydındır ki, onların ifadə edilməsinə ehtiyac qalmır. Buna baxmayaraq bu prinsiplərin qəbul edilməsi və təşkilatın fəaliyyətində tətbiq edilməsi təşkilatın müştərilərin ehtiyaclarına reak­si­ya­sında və müştərilərlə qarşılıqlı əlaqələrində köklü dəyişikliklərə səbəb ola bilər.


Ardı →

1.3.1 Ümumi işin iştirakçılarının məqsədlərinə çatmaqda marketinqin rolu

Faktlar göstərir ki,  bazarda uğurla fəaliyyət göstərən təşkilatlar səhm­dar­lar üçün təşkilatın dəyərini yüksəldərək yüksək maliyyə göstəricilərinə nail olur. Misal üçün, Homburq və Pflesserə görə(Homburg and Pflesser, 2000) bazara istiqamətlənmə mədəniyyətini qəbul edən təşkilatlar maliyyə cəhətdən onu qəbul etməyənlərə nisbətən daha üstün mövqedə olacaq. Bir çox digər tədqiqatlar da bazara istiqamətlənmə, müştərilərin razı qalması və təşkilatın maliyyə vəziyyəti arasında birbaşa əlaqəni sübut edir.


Ardı →

Marketinq-keys: Əli Kollevey (Ely Callaway)

82 yaşında xərçəngdən dünyasını dəyişmiş Əli Kollevey qolf oyununda inqilabi dəyişikliklər məqsədilə texnologiya tətbiq etdi – bu inqilabı qansız-qadasız da adlandırmaq olmaz, çünki, o, oyunçuları Amerika qolf assosiasiyasının (US Golf Association — USGA) sərt qaydalarına tabe olmamasına çalışmışdı.
Ona Arnold Palmerdən USGA-qaydalarına əsasən Şimali Amerikada istifadəsi qadağan edilən ERC qolfu üçün yeni ağacın istifadəsinə razılıq almaq nəsib oldu. Nəticədə yaranmış ziddiyyət onun üçün bütün anlamlarda biyabırçı oldu. Ancaq,  o, təxribatın və ya qarşıdurmanın intizarından mavi gözləri işıldayan biznesmənlərdən idi və peşman olmağa hazırlaşmırdı.
Davamı →