Biznesin transformasiyası

McKinsey konsaltinq şirkəti tərəfindən aparılan yeni araşdırma, təşkilatların müvəffəqiyyətlə dəyişdirilməsi üçün nəyin vacib olduğunu göstərir.
Fakt: dörd dəyişiklikdən üçü uğursuz olur.
Yüzlərlə biznes transformasiyalarının təhlili əsasında McKinsey uğurun 4 göstəricisini müəyyənləşdirir.
Miqyas əhəmiyyət kəsb edir Biznesin transformasiyası
Uğurlu dəyişikliklər işin demək olar ki, bütün bölmələrini və funksiyalarını – həm yuxarı, həm aşağı səviyyədə – işçilərin böyük hissəsini əhatə edir.
Diaqramda görürük ki, dəyişikliklərdən əlavə dəyərin 40%-i yeni açıq imkanlardan yaranır. Artım xərclərin azaldılması kimi transformasiya üçün stimul ola bilər.
Sürət hər şeyi həll edir
Tez zamanda əldə edilə bilən nəticələr var, lakin onlardan bəziləri daha çox vaxt tələb edir. Sürətli qələbələr daha iddiaları hədəflərə çatmağa kömək edir. Bunun üçün başlanğıcda sıçrayış etmək tələb olunur, gələcəkdə bu fikirlər realizə edilə bilən plana çevrilir.
Böyük məqsədlər
Başlanğıcda göründüyündən daha çox şeyə nail olmaq istəyi. Transformasiya məqsədlərinin 75% və daha tüksək səviyyədə təyin edilməsi mənfəəti artırır.
Böyük addım atın
Təyin etdiyiniz çərçivədən kənara çıxın ki, həqiqətən nəyin mümkün olduğunu müəyyən edəsiniz. Böyük inamlı addım bir neçə kiçik addımlardan üstündür.
Qarşınıza ambisiyalı məqsədlər qoyun
Şirkətin potensialının ilkin qiymətləndirmələrindən iki-üç dəfə yüksək olan məqsədlərə çatmaq mümkündür. Və bu, istisna deil.
 
Mənbə: banker.az

0 şərh