Рейтинг
+52.52

Menecment

41 üzv, 125 topik

Roman Abramoviç – özü və biznesi haqqında

Roman AbramoviçAktivləri kimə satmağın elə də vacib deyil – axı bunlar qayğıya ehtiyac duyan pişik balaları deyil. Onların yaxşı əllərə düşməsi böyük əhəmiyyət daşımır. Vacib olan sənə pul ödəməkləridir, fərqi yoxdur bunu kim edir.

Mənə elə gəlir ki, mətbuatın daim danışdığı “mənlə” əsl “mən” arasında böyük fərq var. Onların hansının yaxşı olduğunu mühakimə etmək mənə düşməz. Lakin bir fakt aydındır ki, onlar “mənim” haqqımda danışmırlar.

Mənim müvəffəqiyyətim uğuruma əsaslanır.
Davamı →

Qərar verən insanlara təsir etmək üçün 10 məsləhət

Bestseller müəllifi və dünyanın ən titullu biznes mütəfəkkirlərindən biri Marshall Goldsmith əmindir ki, hər birimiz insanlar üzərində birbaşa hakimiyyətə malik olmadan, onlara müsbət təsir göstərə bilirik. Peter Drucker-in əsas ideyalarından imtina edərək, o bilavasitə rəhbər, top-menecer və ya sadəcə həmkar olmasından asılı olmayaraq, qərar verən insanlara təsir etmək üçün 10 məsləhət verir.

Faktları qəbul edin
Həyatınıza təsir edən hər bir qərar “düzgün”, “ağıllı” və “ən yaxşı” insan tərəfindəndən deyil, sadəcə qərar vermək səlahiyyətinə malik olan insan tərəfindən verilir. Bu faktdır.
Davamı →

İctimailəşmə iqtisadi cəhətdən faydalıdır

Biznesmenlərin çoxu hesab edir ki, onlara ictimailəşmə lazım deyil. İş onlara çörək verir, məşhurlaşmaq isə onlara lazım deyil, heç buna vaxtları da yoxdur. Lakin CAF Group-un baş müdiri Natalya İonova əmindir: iş adamının tanınmasının özü də kapitaldır. Bəzən hətta pul qədər dəyərli kapitaldır. 

Pul sənaye dövründə sakitliyi sevirdi. İndiki dövrdə yeni məhsulların alıcıya yol tapması olduqca çətinləşib, çünki onların bütün tələbatları artıq ödənilib. Ancaq naməlum məhsulun bazara çıxarılmasına kömək edə biləcək bir yol var. Bu biznes rəhbərinin tanınmasıdır.

Davamı →

Dünyanın ən varlı bankiri

Cozef Safranın maliyyə imperiyasını əsasını ilk növbədə Banco Safra (Braziliya), J.Safra Sarasin (İsveçrə) və Safra National Bank of New York (ABŞ) bankları təşkil edir. Bundan əlavə, braziliyalı milyarder bütün dünya üzrə çox sayda daşınmaz əmlak nümunəsinə sahibdir. Ümumilikdə Safra Group-un strukturlarının nəzarəti altında minimum 200 milyard dollar vardır.

Safranın maliyyə biznesinin tənqidçiləri belə iddia edirlər ki, tam xidmət spektrı təqdim edən beynəlxalq banklarla müqayisədə Safra Group-un müstəqil bankları daha az rəqabətə davamlılığa malikdirlər. 5 il əvvəl bu qrupların nümayəndələri bu ittihamlara cavab vermişdilər. Onlar bildirmişdilər ki, Banco Safra bankının müstəqilliyi saxlanılacaq. Bununla da, biznes əvvəllər olduğu kimi Safra ailəsinə mənsub olacaq. Məşhur ailə isə öz növbəsində biznesini qlobal strukturlara satmağı planlaşdırmır.
Davamı →

Bütün dövrlərin ən dahi meneceri

Li Yakokka – 20-ci əsrdə biznesin idarə olunması sahəsində əfsanəyə çevrilmiş bir şəxs idi. O rüblük hesabatların aparılmasını, effektiv idarəetmə sxemini və hesabatlaşmanı yaratmışdır. Bir çox şirkətlər top-menecer sahəsində nail olduqları çox saylı uğurları məhz ona borcludurlar. Li Yakokkanın özü isə 15 oktyabr 1924-cü ildə dünyaya gəlib. Məktəbi uğurla bitirdikdən sonra, öz arzusunun ardıyca getməyi qərara aldı. Onun arzusu prestijli kollecdə təhsil almaq və mühəndis olmaq idi. Bu zaman o təcrübədə olan mühəndis kimi Ford şirkətində işləməyə başlayır.

Burada bir neçə müddət işlədikdən sonra, mühəndislik peşəsinin ona uyğun olmadığını anlayan Li Ford şirkətinin marketinq şöbəsinə keçir və öz möhtəşəm karyerasını da məhz burada başlayır. Onun 36 yaşı olduqda Ford şirkətinin baş icraçı direktoru vəzifəsinə nail olur.
Davamı →

Uğurlu investorlardan sitatlar

1. Uorren Baffet, quru – investor, onun sərvəti $39 milyard məbləğində ölçülür. “Qiymət sənin ödədiyindir. Dəyər isə əldə etdiyin. Fərqi yoxdur, söhbət səhmlərdən və yaxud corablardan gedir. Mən keyfiyyətli məhsulu ona qiymət qoyulmamışdan öncə almağa üstünlük verirəm”.

2. Corc Soros, onun sərvəti $22milyard məbləğində ölçülür. “Mən nə zaman haqsız olduğumu bildiyim üçün zənginəm. Digər sözlərlə, mən öz səhvlərimi qəbul edə bilmə bacarığım sayəsində sağ qala bildim”.

3. Devid Rubenşteyn, onun sərvəti $2,8 milyard məbləğində ölçülür. “Heç vaxt təslim olmayın. Cavab qismində “yox” sözünü seçməyin. Əgər siz oturduğunuz yerdə və risk etmədən xoşbəxtsinizsə, deməli siz ömrünüzün qalan 20 ilində həmin yerdə qalacaqsınız”.
Davamı →

Roman Abromoviç məsləhətləri

Bizim problemlərimizin böyük əksəriyyəti öz beynimizdə yaranır. Onları biz yaradırıq. Onlar hər hansı bir hərəkətin, hadisənin, uğursuzluğun və yaxud hər hansı başqa bir cəhətin nəticələri deyil. Onlar sadəcə olaraq pis daxili vərdişlərimiz səbəbindən peyda olurlar. Bu vərdişlərdən dərhal olaraq azad olmağa çalışın. Sağlam ruh naminə.

Aşağıda Roman Abramoviçdən sizi mental, ruhi problemlərdən azad etməyə kömək edəcək məsləhətləri təqdim edirik.
Davamı →

Düzgün işçini necə seçmək lazımdır?

İşçi heyətinin toplanması zamanı düzgün insanlar əhəmiyyətli dərəcədə şirkətin uğuruna təsir edə bilər.

Şirkətinizin nə ilə məşğul olmasından və hansı xidmətlər təqdim etdiyindən asılı olmayaraq, şirkətə lazımi işçilərin seçilməsi hər zaman biznes üçün ən vacib tapşırıqlardan biridir. Uğurunuz demək olar ki, bütünlüklə lazımlı, məqsədli namizədlərin işə cəlb edilməsindən asılıdır.

Devid Oqilvi demişdi: “Hər kəs şirkətə özündən “kiçik” insanı işə götürsə o “cırtdan” şirkət olaraq qalacaq. Yox əgər hər kəs şirkətə özündən daha “böyük” əməkdaşı cəlb etsə həmin şirkət “nəhəng” şirkət olmalıdır.

Aşağıda məşhur sahibkarların əməkdaşların motivasiya edilməsi və lazımi namizədlərin işə cəlb edilməsi ilə bağlı və arzusunda olduğunuz güclü komandanı yaratmağa kömək edəcək ən məşhur sitatlarını təqdim edirik:
Davamı →

Trumpdan biznes məsləhətləri

Son zamanlara qədər sadəcə biznes sahəsində məşhur olan amerikalı milyarder Donald Trump ABŞ prezidentliyinə namizəd olduqdan sonra öz qalmaqallı çıxışları və iddiaları ilə də gündəmə gəldi və hazırda da bütün dünya üzrə müzakirə mövzusu olaraq qalmaqdadır.

Lakin bütün bunlara baxmayaraq qalmaqallı namizəd biznesmen fəaliyyətini davam etdirir. Onun bir fəlsəfəsi var – milyarder kimi düşün və sən milyarder olacaqsan. Bununla yanaşı, Donald Trump hər zaman öz qəddar və praqmatik müdrikliyini hər kəslə paylaşmağa hazırdır.

▪ Həyata qarşı pozitiv münasibətinin daim qələbə qazanmasına imkan ver: öz optimistliyində inadkar ol.

▪ İşdən azad etmək – vacib və məsuliyyətli bir prosesdir. Düzdür, işdən qovmaq xoş olmasa da, xəstə budağı kəsməklə, bütün ağacı xilas etmək olar.
Davamı →

Liderlik arzusunda olanların oxumalı olduğu kitablar

“Liderlik və özünü aldatma” – Arbincer İnstitutu
Liderliyə başlamaq ərəfəsində olan gənclərə tövsiyə etdiyim 1-ci kitabdır. Bu kitab özünü kənardan öyrənməyə çalışan eqoist bir gənc haqqındadır.

“Yüksək səviyyəli insanların 7 vərdişi” – Stefan Kovi
Stefan Kovinin bu əsəri istənilən sahədə uğur qazanmış insanlara xas olan 7 vərdişdən bəhs edir. Bu vərdişlər öncəliklər və nəticələrdən ibarətdir.

“Dostlara necə qalib gəlməli və insanlara necə təsir etməli” – Deyl Karnegi
10 il bundan əvvəl yazılmış klassik əsərlərdən biri olan bu kitab diqqət mərkəzində olan insanlar üçün zamansız həqiqətlərdən danışır.
Davamı →