Ruslar Amerikanı işğal edib!

Coğrafiyadan xəbərsiz sadə amerikalılar Gürcüstanda baş verən hadisələr barədə məlumatlara çox əsəbi yanaşmışdılar.

Məlum olmuşdur ki, onları ən çox belə bir məsələ maraqlandırmışdı: ruslar Corciya ştatında nə edirlər, onların burada nə iş-gücü var. Sadə amerikalılar bir-birindən soruşurlar: “Ruslar Atlantada (ştatın paytaxtıdır) nə edirlər?”

Bir nəfər hiddətlənərək cavab tələb edirdi. Digəri haray çəkirdi: “Ruslar, rədd olun ABŞ-dan!” Başqa birisi həmvətənlərinə ürək-dirək verirmiş kimi deyirdi: “Doğrudan da, dəhşətdir. Amma narahat olmayın. Allah özü kömək olsun. Onlar çıxıb gedəcəklər”.

Sözün qısası, onlar Rusiya əsgərlərinin Corciyaya necə gəlib çıxdıqlarını heç cür anlaya bilmirdilər. Ştatın sakinlərindən biri etiraf edirdi: “Təsəvvürüm belə yoxdur”.
Bəzi amerikanlar dözmür və hiddətlənir:

“WHY IS THE RUSSIAN ARMY IN ATLANTA?
I WANT ANSWERS DAMMIT!!!”

“RUSSIA OUT OF U.S. NOW !!!!!!!
…GEORGIA NOW…WHO`S NEXT ? FLORIDA ?,…AND THEN WHO ??? THIS MUST STOP !!!!”

“WHY ARE PUTIN’S TROOPS IN ATLANTA?
have not head of this until now - this is outrageous !”


Nəhayət, bir ağıllısı tapılıb, sadəlövhləri və savadsızları agah edib ki, ABŞ ştatlarından biri ilə yanaşı, Cənubi Qafqazda yerləşən ölkələrdən biri – Gürcüstan da Georgia adlanır.

5 şərh

2ral
Bədbəxt amerikanlarGülümsəyir:

1. RUSSIA OUT OF U.S. NOW!!! ....GEORGIA NOW...WHO`S NEXT? FLORIDA ?,...AND THEN WHO ??? THIS MUST STOP !!!!
2. Carter should've never allowed Russian troops in his home state.
3. WHY ARE PUTIN'S TROOPS IN ATLANTA (прим. Атланта — столица шт.Джорджия)? have not head of this until now — this is outrageous!
4. WHY IS THE RUSSIAN ARMY IN ATLANTA? I WANT ANSWERS DAMMIT!!!
5. I HAD NO IDEA RUSSIA HAD TROOPS IN GA (прим. это аббревиатура штата Джорджия). THAT IS REALLY SCARY, GOOD THING THEY ARE LEAVING

6. WTF GEORGIA?? a new US/russia cold war? but why georgia? NYC, DC, i could understand but georgia?
7. OH NO!!! HOPE THEY DON'T ATTACK ATLANTA!!!
8. WHY DIDN'T THEY TELL US???? NEVER WAS A WORD EVER SAID THAT COMMUNIST SOLDIERS WERE STATIONED IN ONE OF OUR SOUTHERN STATES. HOW DID THEY GET AWAY WITH THIS?
9. I'M GOING TO ATLANTA. I want to meet some of those hunky Russian troops before they leave!
Freddie
Post maraqlıdır, amma amerikalıları zarafatdan kənar bədbəxt adlandırmaq düzgün deyil. Hansı avropalı bugün ABŞ-dakı bütün ştatların adını saya bilər? Amma hər bir avropalı Avropadakı bütün ölkələri və onların paytaxtını tanıyır. Eləcə də amerikalılar ABŞ ştatlarını. Bu yazıq mizantrop elə bilir ki, amerikalılar başqa planetdən gəliblər. Onlar hər şeyi bilməyə borcludurlar. Mən heç özüm Atlantanın Corciyanın paytaxtı olduğunu bilmirdim, nə haqla hansısa amerikalını Kiyevin Ukraynanın paytaxtı olduğunu və ya Gürcüstanın Qafqazda yerləşdiyini bilməməsinə görə qınaya bilərəm. Heç avropalıların özü Gürcüstanı tanımır. Axtarsan heç bəlkə rusların çoxu da tanımır. Bu post zarafat yönümündən maraqlıdır amma ciddilik yönümündən səviyyəsizdir.
ramzes
Pensilvaniya ştatında Moskva şəhəri var,  Ruslar da birdən elə bilərlər Amerkanı işğal ediblər)))))
HTML
Yaxşı ki ruslar,yaponlar var.Onların hesabına amerikaya adam gəlir,nəsə edirlər.Onlar olmasa ABŞ batar.Amerikanların özləri heç nəyi bilmir.İntellektual səviyyə yoxdur.
ramzes
O Sovet dövründə idi, indiki elmi kəşflərin 50%-dən çoxu Amerkanın payına düşür.