Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Bu ilin ən dəbli paltoları

Payız və qış mövsümündə sözsüz ki, paltolar ən lazımlı geyimdir. 

Bu mövsüm dizaynerlərin çoxu açıq rənglərə müraciət ediblər. Klassik rənglərdən açıq rənglərə keçid ediblər. Tünd yaşıl, tünd qırmızı və qara rənglər, açıq çəhrayı, ağ və açıq mavi rənglərlə əvəz olunub.

Aşağıda Simone Rocha, Rochas, Phillip Lim, Zara, Missoni, Stella McCartney, Antonio Berardi, Marc Jacobs, Miu Miu, Valentino, Stella McCartney, Bouchra Jarrar, Jil Sander, DKNY, Rag & Bone, Burberry Prorsum, Giambattista Valli, Cedric Charlier, Gucci kimi markaların payız-qış kolleksiyaları arasından ən dəbli və bahalı paltoları seçilib. Baxıb bəyəndiyinizi seçmək isə sizə qalır. 


Ardı →

Chanel №5 tarixində beş sima

5 may 1921-ci ildə Fransada ilk dəfə Chanel №5 ətiri təqdim edildi. Bu əfsanəvi Koko Şanelin ilk ətiri idi. Ətirin təqdimat tarixi təsadüfən beşinci ayın beşinci günü seçilməmişdi. Ətir məşhur rus-fransız kimyaçı-ətriyyatçısı Ernest Bo tərəfindən yaradılmışdı. Ətir və onun sadə qabı o dövrün parfüm dünyasında böyük inqlaba səbəb olmuşdu. Məşhur ətir təqdim edildikdən qısa müddət sonra, bütün Paris qadınlarının istəyinə çevrilmişdi.

Chanel №5 artıq çoxda bir ətir klassikasına çevrilib və onun reklama ehtiyyacı olmadığına şübhə edilmir. Lakin məşhur brend müxtəlif dövrlərdə bəzi məşhurlarla müqavilə bağlayaraq onların bu ətirin səfiri olmasını - Chanel №5 siması kimi tanınmalarını təmin edir. Gəlin birlikdə Chanel №5 tarixinin ən məşhur beş simasını yada salaq…


Ardı →

Müxtəlif dövrlərin dəyişməyən dəbi - Şlyapa

Baş örtüyü qadın görkəminə qəşənglik və zəriflik verir. Müxtəlif dizaynlarla tikilmiş kişi və ya qadın üçün şlyapa və şapkaları həm gündəlik, həm də xüsusi tədbirlərə geymək olur.

Baş örtüklərinin özünəməxsusluğu ondadır ki, onlar sadə saç düzümünü çox yaxşı tamamlayır. Şlyapalar — qadınlarda yuxarıdan aşağıya tökülmüş, hörülmüş, tiftik,  yığılmış saçlarla da çox ahəngdarlıq təşkil edir və qadını çox yaraşıqlı göstərir. Baş örtüklərinin kökü ibtidai icma dövrünə gedib çıxır. Həmin zamanlar insanlar küləkdən, yağışdan, günəşdən özlərini qorumaq üçün baş örtüklərindən istifadə etmişlər. Əsrlər, minilliklər ötdükcə baş örtükləri də müxtəlif formalara salınmışdır. Zaman keçdikcə baş örtükləri təkcə saçları qorumaq üçün deyil, gözəllik, yaraşıq aksessuarları kimi istifadə olunmağa başladı.


Ardı →

Qara gəlinliklər

qara gəlinliklər
Gəlin paltarı- ağla ilk məsumiyyət rəngi ağ gəlir. Buna ən böyük səbəb də hər zaman gəlinlikləri ağ görməyimizdir. Lakin bəzi dövrlərdə, daha da dəqiqləşdirsək  1880-ci illərdə qara gəlinlik geyinənlər də az olmamışdır. Bu günə qədər nadir hallarda da olsa qara gəlinliklərə rast gəlmək olar.
Bəs siz necə, məsumiyyət rəmzi olan ağ gəlinliyi ecazkarlığın rəmzi olar qara ilə təsəvvür edə bilirsinizmi?
Təsəvvür edə bilməyənlər aşağıdakı şəkillərə baxa bilər.

Ardı →

Gəlin saç modelləri

Bu payız gəlinlər sıx daranmış, yığılmış topuz saç modelindən xilas olacaqlar. Belə ki, sıx yılğılmış topuzlar neçə müddət idi ki, dəbdə idi. Bu il isə əksinə olacaq. Boş yığılmış topuzlar və açıq saç modellər dəbə minib. Dalğalı saç modelləri mövsümün trendidir. 
 
Ardı →

Qalstukun tarixi, yoxsa Tarixi qalstuk?

Halstuck1660-cı ildə Fransız Kralı XIV Luinin ordusunda döyüşən əsgərlər arasında bir qrup əsgər vardı ki, paltarlarındakı bir detal səbəbiylə digər əsgərlərdən rahatlıqla fəqlənə bilirdi.

  Orduda xidmət edən xorvat əsgərlərini fərqli edən boyunlarına taxdıqları şallar idi. Döyüşə gedən xorvat əsgərlərini yola salan yoldaşları, anaları başlarından çıxartdıqları örtükləri sevdikləri adamların boyunlarına bağlayır və bir düyün atırdılar. Bir tərəfdən evlərindən uzaqda olduqları müddətcə bu örtükləri hər gördüklərində özlərini və evlərini xatırlamalarını istəyir, bir tərəfdən də atdıqları xüsusi düyünlərin kişiləri pisliklərdən qoruyacağına inanırdılar.

   Fransızlar taxdıqları bu örtüyə «Ala Croate- Xorvat Üsulu» adını verdilər. Amma biz bu addan deyil, qalstuk adından istifadə edirik. Qalstuk ― alman dilində  Halstuck kimi səslənir, tərcüməsi isə  “boyun yaylığı” deməkdir. Bu söz bizə almanlardan gəlmişdir. Qalstuk XVII  əsrdə  Fransız aristokratları arasında dəbə çevrildi.

Onun kişilərin həyatına daxil olmasıyla bərabər, problemlər də meydana gəldi.


Ardı →

Çanta tutmaq qadınları ələ verir

Çantanı əldə tutmaq qadının hansı vəziyyətdə olduğunu və psixoloji durumunu büruzə verir. İngilis mütəxəssisi Patti Wood, çanta tutmaq formasına görə, qadınları haqqında maraqlı məlumat verib. 

  • Qolda – bu forma daha çox məşhur insanların müraciət etdiyi formadır. Özünü hamıdan üstün tutan qadınlar çantasını qolunda daşıyır. 
  • Əldə və çiyində — bu qadının çox yorğun olduğunun göstəricisidir. Qadınlar yorğun olan zaman çantanı əldə və çiyində saxlayır.  Yaxud da qadının əhvalının yaxşı olmadığını bəlli edə bilər. 

Ardı →

Stilim.az online shopping

Stilim.az size dünya şöhrətli brendlərin istehsalı olan qadın və kişi çantalarının, kəmərlərinin, işgüzar çantalrın,qadın ayaqqabılarının və digər kişi və qadın aksessuarlarının assortimentini təklif edir. Təklif olunan bütün mallarin keyfiyyətinə tam zəmanət verir.  
http://www.facebook.com/stilim.az
İstədiyiniz modeli online sifariş edə bilər və ünvanınıza çatdırılmasını təmin edə bilərsiniz, sifarişləriniz 1 gün ərzində ünvanınıza pulsuz olaraq çatdırılır, məmnun qalmadıqda aldığınız modeli dəyişdirə və hətta geri qaytara bilərsiniz, əgər seçim etməkdə çətinlik çəkirsinizsə bir neçə model sifariş edib birini yaxud da bir neçəsini seçib ala bilərsiniz. Çatdıdılma tamamilə pulsuzdur. Baki və Bakı ətrafı qəsəbələrə və həmçinin Sumqayit şəhərinə 1 (bir) gün ərzində çatdırılır. Həmçinin də regionlara da çatdırılma mümkündür, Azərbaycanın istənilə regionuna 2-3 gün ərzində çatdırılma həyata keçirilir və həmçinin rayonlara da çatdırılma pulsuzdur.

Ardı →