Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Qadın gözəlliyini tamamlayan rənglər

Hər bir qadının arzusu qarşı cinsin diqqetini cəlb edən çəkici bir imic sahib olmaqdır. İlk baxışda qadınlar imicini dəyişməyə cəhd etməkdən çəkinir. Lakin bunun üçün özünüzə gün ərzində bir neçə extra dəqiqə ayırmaq və müəyyən qadın sirrlərini bilmək kifayyət edərd. Bildiyimiz kimi işgüzar imicə mühafizəkar və işgüzar geyim tərzi sayəsində nail olmaq mümkündür. Əgər maliyyə vəsaitiniz məhduddursa, onda onu kəmiyyətə deyil, keyfiyyətə yönəldin. Dəqiqliklə seçilmiş geyimlər həm işinizin xeyrinə olacaq, həm də şkafınızı lazımsız paltardan azad edəcək.  Ustalıqla və keyfiyyətli materiallardan tikilmiş geyimlərdən müxtəlif variantlarda istifadə edəcəksiniz. Geyim tərzi

Klassik tərz. Bu tərz illər ötsə də, yaxşı görünür. Ona görə ki, klassik üslubda tikilmiş geyimlər əbədidir, modanın tendensiyaları kimi dəyişmir. Ciddi, dəyişən dəblərin tendensiyasına uyğun tikilməyən geyimlərin universal elementləri olur. Yaxşı tikilmiş klassik pencəkdən parlaq və dəblidən daha çox istifadə edəcəksiniz. Çünki ikincisi növbəti mövsüm dəbdən düşəcək. Klassik üslublu geyimdə istənilən vəziyyətdə yaxşı görünəcəksiniz. Bir neçə dəbdə olan aksesuar əlavə etməklə müasir görünmək heç də çətin deyil.

Təməl rənglərdən istifadə edin. İşgüzar qarderob əsas «işgüzar rənglərdən» ibarət olmalıdır. İşgüzar qadının qarderobunda qara, göy, tünd göy, zoğalı, qəhvəyi, bej və boz rənglər olmalıdır. İşgüzar kişinin qarderobunda isə tünd göy, göy, boz və bej rənglər. Çox parlaq rənglərdən uzaq olun.

 


Ardı →

Dəbdə yeni trend: “Bag Bugs”


Çanta — yanımızdan ayırmadığımız ən vacib aksessuarlardandır. Bəs bu dəyərli aksessuarımızı başqa bir aksessuar köməyi ilə fərqli göstərmək necə, istərdinizmi?

Ötən il podiumlardan street style dəbinə gələn bu trend ilk dəfə «Fendi»nin nümayişində təqdim olunub. «Bag Bugs», yəni çanta böcəkləri adlanan balaca tüklü aksessuarların qiyməti 800 dollardan başlayır.


Ardı →

Bu qış dodaqlar bordo rəngə boyanacaq


Soyuq havaların isinməsinə ən az sviterlər qədər kömək olan bu rəng podiumda da yeni kolleksiyalara dəstək olub.

Bəzi markalar öz yeni kolleksiyasını təqdim edərkən bordonun qırmızıya çalan, bəziləri isə qaraya çalan rənginə üstünlük veriblər. Hansının gözəl olduğu zövqə görə dəyişir. Ancaq ən əsas olanı bu qış dodaqlar bordo rənginə bürünəcək.


Ardı →

“Mago Jewelry”dən cəvahirat kolleksiyası

“Mago Jewelry” cəvahirat kolleksiyasına yeni bir nəfəs qatıb.

Adını italyan dilində “sehr”, “sehrbaz” sözlərindən götürən “Mago Jewelry” yeni aksessuarları ilə sanki qadınların həyatını rəngləndirir.

Qadınların yaxın dostu olacaq “Mago Jewelry”nin aksessuarlarını təqdim edirik. 


Ardı →

Amfora


Payız-qış 2014-15 mövsümündə məşhur ayaqqabı dizayneri Manolo Blanik və britaniyalı stil ikonası Viktoriya Bekhem yeni Amfora ayaqqabı modelinin hazırlanması üçün birləşiblər. Eleqant Amfora ayaqqabıları həm gündəlik, həm də ziyafət obrazını əla tamamlayır. 2 variantda təqdim olunan və dəridən hazırlanmış itiuclu ayaqqabıların dabanı 11,5 sm hündürlükdədir.


Ardı →

Louis Vuitton sandıqları zinət əşyasına çevrildi


«Petites Malles» zərgərlik markası «Louis Vuitton»un köhnə çamadanlardan ilhamlanaraq qızıl sandıq klonlar yaradıb. Kolleksiya ilk dəfə mart ayında «Louis Vuitton»un Paris nümayişində təqdim olunub. Rahatlıqla açılan sandıqlar göz oxşayır və artıq bir çox dəbli xanımların favoritinə çevrilib.
Qeyd edək ki, boyunbağılardan asılan mücrülərin qiyməti 4500 avro, uzunsov mini-keys isə 300 avro dəyərindədir.
Davamı →

Qara gecə paltarı

Qara paltar – saatlarca seçim etməkdən qadınlarn canını qurtaran və həm də getdiyiniz hər bir məclisə uyğun gələn bir seçimdir. Qara gecə paltarı həmçinin arıq və incə görsənmək üçün yaxşı bir seçimdir.

Ardı →

Midi ətəklər

Bu mövsümdə dizaynerlər 70-ci illərin dəbindən ilhamlanaraq daha çox midi ətəklərə üstünlük verməyə başlayıblar. Bu tip ətəklər payızın əsas dəbli xiti olacaq. Sizə midi ətəkləri düzgün uyğunlaşdırmaq üçün bəzi məsləhətlər təqdim edirik.

Dəbin tarixinə nəzər salsaq görərik ki, orta uzunluqda olan ətəklər artıq 40-cı illərədən dəbdədir. Lakin buna baxmayaraq onlar yalnız 70-ci illərdə məşhurluq əldə ediblər.

Nəticədə dizaynerlər ətəklərin fasonları ilə təcrübə aparıb midi ətək modellərinin ən müxtəlif variantlarını təklif etməyə başladılar. Ən məşhur fasonların arasında “günəş ətək”, “karandaş ətək” və s. kimi modelləri qeyd etmək olar.

Müasir zamanda Valentino, Michael Kors, Lanvin, Christian Dior və digər məşhur dəb evləri öz kolleksiyalarında midi ətəklərə üstünlük verməyə başlayıblar.

Bu mövsümdə daha çox plisse edilmiş midi ətəklər dəbdə olacaq. Sizə ağ və gümüşü rəngin bütün çalarlarında olan modellərə diqqət etməyi məsləhət görürük. Belə ətəkləri pastel çalarlarında olan sviterlər və ya qara tvid jaket ilə uyğunlaşdırmaq daha yaxşıdır.

Çoxmənalı münasibətə baxmayaraq, dəri ətəklər yeni mövsümdə midi formada çox dəbli görünəcəklər. Bunun üçün ən uğurlu variant “karandaş” formasında olan dəri ətəklərdir. Belə ətəkləri trikotaj sviterlər və ya birrəngli köynəklərlə geyinmək məsləhətdir.

Ardı →

2014-2015 payız-qış trendləri

                            

Bir çox xanımlar 2014-2015 payız-qış trendlərini öncədən bilməklə, qarderoblarını ona uyğunlaşdırırlar.

Qarşıdakı mövsümlərdə də ötən il olduğu kimi 60-70-ci illərin stilini xatırladan geyimlər aktual olacaq.

Bundan başqa, yun, kürk və məxmər parçaların dəbdə olması qışda sizi həm soyuqdan qoruyacaq, həm də dəbli göstərəcək.

2014-2015 payız/qış trendləri:

Mavi rəng

Bu rəngin çalarları — «buz» mavisi, açıq mavi, kobalt mavi mövsümün populyar rəngləri sırasındadır. Xüsusən kobalt mavi rəngli geyimlər qış mövsümündə çox rastımıza çıxacaq.


Ardı →