Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Mozaik

Amerikanın tanınmış Harry Winston saat brendi Avenue C Precious Marquetry və Premier Precious Marquetry 36 mm adlı iki “mozaik” modelini təqdim edib.

Hər 2 saat mozaik applikasiyalar texnikasında hazırlanıb. Onların əsas detalı perlamutr olub. Avenue C Precious Marquetry-də bu daşın şirin sulu, dən-dən, çəhrayı və ağ rənglərindən istifadə olunub. Buna görə də siferblat uzaqdan kaleydoskopu və ya abstraktsionizm ruhunda rəsmi xatırladır.

Qeyri-adi xronomter klassik təraşlı 43 brilyantla bəzədilib, korpus isə timsah dərisindən olan qara kəmərciklə əla uyğunlaşan ağ qızıldan hazırlanıb.
Premier Marquetry 36 mm modelində isə perlamutrdan tropik kəpənəyin təsviri üçün istifadə edilib. Saatın parlaqlığını isə 11 sapfir-kaboşon vurğulayır.
Ardı →

Christian Louboutin mövsümlərarası kolleksiyası

Məşhur fransız ayaqqabı brendi Christian Louboutin mövsümlərarası (pre-fall) 2014 kolleksiyasını təqdim edir.

Klassik qayıqşəkilli ayaqqabılar, səndəllər, botilyonlar və uzunboğaz çəkmələr müxtəlif rəng və materiallarda təqdim olunub. Laklı dəridən qara səndəllər kokteyl gecələri, gül naxışlarıyla zəngin qayıqşəkilli ayaqqabılar isə payız gəzintiləri üçün əla seçimdir. Kolleksiyanın ən parlaq modelləri animalist printli botilyonlardır.

Ardı →

«Qırmızı» kolleksiya


Ötən ilin noyabrında Moda evinin kreativ direktorları Mariya Qratsiya Kyuri və Pyer Paolo Piççoli Valentino-nun Şanxaydakı flaqman butikinin açılışı münasibətilə kolleksiya nümayiş ediblər.

Yaz-yay 2014 kapsul kolleksiyasının xüsusiliyi bütün komplektlərin qırmızı rəngdə hazırlanmasındadır, ancaq onu təkobrazlı adlandırmaq olmaz — burada bəbir printi, çiçək motivləri və laklı dəri var. Müxtəlif rənglərdə olan aksessuarlar — al qırmızı rəngdən tünd qırmızı rəngə qədər -dəbdəbəli geyimi və zərif paltonu gözəl tamamlayır.
Ardı →

Prada pre-fall 2014

Miucci Prada paltoları, jaketləri və çantaları fotoqraf Stiven Meyzelin obyektivində tamamilə yeni obrazlarda təqdim olunub.

Kampaniyanın siması amerikalı Leksi Bolinqdir. O, Prada-nın mövsümlərarası kolleksiyasının əhval-ruhiyyəsini asanlıqla ötürə bilib. Kadrlarda model istənilən qadının gündəlik obrazının ayrılmaz hissəsi olan çantalarla görünüb.

Ardı →

Versace-dən dəbdəbəli bəzək əşyaları kolleksiyası

İsveçrənin Bazel şəhərində keçirilən Baselworld-2014 sərgisində Versace brendi yeni kutyur bəzək əşyaları kolleksiyasını təqdim edib.

Kolleksiya eksklüziv qiymətli daşlardan və metallardan hazırlanıb. Zinət əşyalarının yaradıcıları əmindirlər ki, bu zinət əşyaları heç kəsi laqeyd qoymayacaq.
Kolleksiyanın əsas detalları zərgərlik olivini, qırmızı turmalin, morqanit və brilyantlardır. Onlar moda evinin estetikasını əks etdirən sarı qızıldan nəfis çərçivələrə yerləşdirilib.

Ardı →

Roberto Cavallidən yeni kolleksiya

Yeni mövsümlərarası kolleksiyasında dizayner üstünlüyü “gözəllik və eleqantlığa” verib.

Kavallinin əsas ilham mənbəyi heyvanlar aləmi olub. Muncuq və saçaqla bəzədilmiş ipək geyim, üzərində bəbir printi olan yun kostyum və timsah dərisindən olan qızıl rəngli bayker gödəkcəsi kolleksiyanın əsas nümunələrindəndir.
Kolleksiya dəbdəbə və parlaq obrazı sevənlər üçün nəzərdə tutulub.

Ardı →

Ətirli ədəbiyyat



«Nə əlaqəsi?» düşünməyə tələsməyin. Bir çox hallarda ədəbiyyat brend ətirlərin yaranmasına əsas verib. Yəqin ki, elə bundan sonra da belə olacaq. Bu, yazıçının bioqrafiyası da ola bilər, nağıl süjeti də, romandan fraqment də…


Ardı →