Рейтинг
+77.11

Moda dünyası

60 üzv, 169 topik

Gucci

Gucci firmasının loqosu«Gucci» müasir moda dünyasının ən nüfuzlu və avtoritetli markalarından biridir. Bu dünya şöhrətli brendin hansısa məhsuluna sahib çıxmaq istəyən insan üçün «Gucci»nin kostyum və ya qalstuku əsil möcüzə kimi səslənir. Onu yalnız və yalnız Kristian Dior, İv Sen Loran kimi markalarla müqayisə etmək mümkündür. Toxunduğu hər şeyi qızıla çevirən əfsanəvi şah Midasa kimi «Gucci» şirkəti də hansı işə əl qoysa, hətta bu, avtomobil təmir etmək üçün adi alət olsa belə, onu cah-calala çevirər. Bir sözlə, «Gucci» xüsusi şarm, stil və mükəmməl zərifliyin simvoludur. Məhz buna görə, artıq 100 ildir ki, «Gucci» moda evinin adı moda və dizayn dünyasının açarı hesab olunur. Halbuki hər şey yalnız xəyallarla başlamışdı. Bəlkə də, vaxtilə bu moda evinin banisinin möhkəm iradəsi olmasaydı bu gün «GUCCİ» sözünü heç kim həyəcanla dilə gətirməzdi.


Ardı →

Stilim.az online shopping

Stilim.az size dünya şöhrətli brendlərin istehsalı olan qadın və kişi çantalarının, kəmərlərinin, işgüzar çantalrın,qadın ayaqqabılarının və digər kişi və qadın aksessuarlarının assortimentini təklif edir. Təklif olunan bütün mallarin keyfiyyətinə tam zəmanət verir.  
http://www.facebook.com/stilim.az
İstədiyiniz modeli online sifariş edə bilər və ünvanınıza çatdırılmasını təmin edə bilərsiniz, sifarişləriniz 1 gün ərzində ünvanınıza pulsuz olaraq çatdırılır, məmnun qalmadıqda aldığınız modeli dəyişdirə və hətta geri qaytara bilərsiniz, əgər seçim etməkdə çətinlik çəkirsinizsə bir neçə model sifariş edib birini yaxud da bir neçəsini seçib ala bilərsiniz. Çatdıdılma tamamilə pulsuzdur. Baki və Bakı ətrafı qəsəbələrə və həmçinin Sumqayit şəhərinə 1 (bir) gün ərzində çatdırılır. Həmçinin də regionlara da çatdırılma mümkündür, Azərbaycanın istənilə regionuna 2-3 gün ərzində çatdırılma həyata keçirilir və həmçinin rayonlara da çatdırılma pulsuzdur.

Ardı →

Geyim stilləri

Dəb yaranan  gündən özünün bir stili, üslubu, forması olub. Tanınmış dizayner və modelyerlərin fikrincə, hər geyimin öz yeri, vaxtı, vədəsi var. Hər geyimi hər yerdə və istədiyin vaxt geyinmək olmaz. Odur ki sizə tanınmış modelyer və dizaynerlərin hansı geyimi nə vaxt, harda  və necə geyinməyinin bir neçə üsulunu təqdim edirik.


1. Klassik   
Bu növ geyimlərdə artıq heç bir element gözə dəymir. Bu stil dəblə o qədər də ayaqlaşmır. Ciddi insanların stilidir və  dövlət əhəmiyyətli tədbirlərdə, məclislərdə istifadə olunur. Bunlar: klassik ingilis kostyumu,ingilis  yaxalıqlı düz biçimli palto, dizə qədər olan düz karandaş yubkalar, futlyar-donlar, düz biçimli şalvarlar.
Əsas rənglər: boz, ağ, bej və qəhvəyi


Ardı →

Cins paltar

Dar cinslərdən tutmuş enli cinslərədək hamısı bu gün dəbdədir.
Hər bir hava şəraitindən, bütün dəb şıltaqlıqlarından asılı olmayaraq qarderobumuzda cins həmişə yuxarı asılqandadır. Niyə?
Əsr yarımdır, bu geyim növünə sevgi azalmır. Niyə?
Əvvəla, əfsanəvi dərəcədə universal geyimdir. İkincisi əyinə ideal oturan cinslər yaxın dost kimi səni heç vaxt, heç yerdə darda qoymaz.
Belə cinslərin bu gün əsas 5 növü mövcuddur:
1. Dar skinny cinslər
2. Düz cinslər
3. Enli cinslər
4. ultra-ceqqinslər
5. Boyfriend jeans
Davamı →

Danışan dodaqlar

Dodaq boyası qadının ən güclü silahlarından biridir. Al qırmızı, canlı çəhrayı, parıltılı boyalar… Bütün rənglərin bir mənası var. Bəs siz hansı rəngdə dodaq boyasından istifadə edirsiniz və rəngin mənasını bilirsiniz? Dodaq boyalarının rənglərinin mənası ilə tanış edirik.  

Klassik qırmızı 

Qırmızı “məni gör" deməkdir. Bu boyanı istifadə edənlər diqqət mərkəzində olmağı, hamının nəzərini cəlb etməyi istəyirlər. 


Ardı →

Payız Modası - 2014

Havaların sərinləməsi ilə yayın al-əlvan libasları öz aktuallığını itirir. 
Rusiya mətbuatına istinadən payızın ən dəbli rənglərini təqdim edirik. Belə ki, bu payızda ən çox boz, qəhvəyi və bej rənglər gündəmdə olacaq. Bununla yanaşı mavi, qırmızı rəng də üstünlük təşkil edəcək.
Dəniz mavisi:
Bu yayın bitməsinə pis olanların seçimidir. Payızda qarderobunuzda mütləq mavi rəngli libasa yer verin. O, həm əhvalınızı yüksəldəcək, həm də sizin gözəl görünməyinizə kömək olacaq. 
Ardı →

Dəb xəstəliyə çevrilsə...

Və ya soyunmaq geyinməkdən asandı?
Moda — hamımızın yaralı yeri. Daima gözəl görünmək, diqqətdə olmaq üçün tələb olunan əsas şərtlərdən biri də gözəl geyim tərzidir. Atalarımız boşuna deməyib ki, gözəllik ondur, doqquzu dondur. Bəşəriyyət yaranandan geyim mədəniyyəti formalaşmağa başlamış və hər ölkədə öz milli dəyərlərinə söykənərək uzun inkişaf prosesi keçmişdir.


Ardı →

Moda dahisi - Koko Şanel

“Əgər siz sizdə olmayan nəyisə istəyirsinizsə, demək ki, siz heç vaxt etmədiyinizi etməlisiniz.” Bunu, işləməkdən heç vaxt yorulmayan, ən əsası da fədakarcasına çalışan, işi yolunda can qoyan valehedici bir qadın – Koko Şanel demişdi. O hər zaman nə istəyirdisə və ən çox nə sevirdisə onu da edirdi. Ona görə, insan sevdiyi işlə məşğul olmalıdır. Şanel üçün uğurun açarı: biz başa düşməliyik ki, biz daha çox nə ilə məşğul olmağı xoşlayırıq; bunu anladıqdan sonra isə biz həyatda özümüzü, öz yerimizi tapmalı, sonra çalışıb, şərait qurub, uğura dərs verməliyik.


Ardı →

Qadın gözəlliyini tamamlayan rənglər

Hər bir qadının arzusu qarşı cinsin diqqetini cəlb edən çəkici bir imic sahib olmaqdır. İlk baxışda qadınlar imicini dəyişməyə cəhd etməkdən çəkinir. Lakin bunun üçün özünüzə gün ərzində bir neçə extra dəqiqə ayırmaq və müəyyən qadın sirrlərini bilmək kifayyət edərd. Bildiyimiz kimi işgüzar imicə mühafizəkar və işgüzar geyim tərzi sayəsində nail olmaq mümkündür. Əgər maliyyə vəsaitiniz məhduddursa, onda onu kəmiyyətə deyil, keyfiyyətə yönəldin. Dəqiqliklə seçilmiş geyimlər həm işinizin xeyrinə olacaq, həm də şkafınızı lazımsız paltardan azad edəcək.  Ustalıqla və keyfiyyətli materiallardan tikilmiş geyimlərdən müxtəlif variantlarda istifadə edəcəksiniz. Geyim tərzi

Klassik tərz. Bu tərz illər ötsə də, yaxşı görünür. Ona görə ki, klassik üslubda tikilmiş geyimlər əbədidir, modanın tendensiyaları kimi dəyişmir. Ciddi, dəyişən dəblərin tendensiyasına uyğun tikilməyən geyimlərin universal elementləri olur. Yaxşı tikilmiş klassik pencəkdən parlaq və dəblidən daha çox istifadə edəcəksiniz. Çünki ikincisi növbəti mövsüm dəbdən düşəcək. Klassik üslublu geyimdə istənilən vəziyyətdə yaxşı görünəcəksiniz. Bir neçə dəbdə olan aksesuar əlavə etməklə müasir görünmək heç də çətin deyil.

Təməl rənglərdən istifadə edin. İşgüzar qarderob əsas «işgüzar rənglərdən» ibarət olmalıdır. İşgüzar qadının qarderobunda qara, göy, tünd göy, zoğalı, qəhvəyi, bej və boz rənglər olmalıdır. İşgüzar kişinin qarderobunda isə tünd göy, göy, boz və bej rənglər. Çox parlaq rənglərdən uzaq olun.

 


Ardı →