Göz Yaşları və Balaban

Dünən Osloda Eurovision 2010 mahnı müsabiqəsinin II yarımfinalı keçirildi. Azərbaycan da bu yarımfinalda çıxış edirdi və finala vəsiqə qazanan komandalardan biri oldu. Biz dünyaya istedadımızı, sevgimizi və göz yaşlarımızı , "erməni" lər isə bizə balabanımızı göstərdi. Biz qalib gəlmək istəyirik, ermənilər isə təbliğ etmək.

 

P.S. Rusiya komentatorla Safuranın qalibiyyətə əsas namizədlərdən biri olduğu, gözəlliyi və paltarı barədə ağızdolusu danışdılar. "erməni"lər çıxış etdikdə isə ancaq və ancaq əfsanəvi "duduk" ifaçısını Jivan Qasparyandan danışdılar...

 

12 şərh

Dior
Mən də axşam baxdım,məni də ağlamaq tutdu,Safuranın Drip-Dropuna görə yox,Balabanımıza görə.Həqiqətən də çox acınacaqlı vəziyyətdir.
girl_moon
Balaban ifaçımız Əlixan Səmədov Türkiyədə heç olmasa məktəb açıb, tələbələri var xeyli, bu sənətin davamçılarını yetişdirir, axşam mən də baxdım müsabiqəyə, əlbəttə balabanımızın da artıq düşmən əllərdə olması yaxşı hal deyil, bu dəfələrlə təkrarlanıb, amma biz belə müsabiqələrdə deyəsən milli alətlərimizin istifadəsini hələ də düşünmürük. Elə gənclərimiz var ki, bu alətin heç adını da bilmirlər. Belə getsə gələcək nəsillər heç bilməyəcək.
papatürk

Erməni düdüyü (yəni əslində bizim balaban) UNESCO tərəfindən dünyanın qeyri-maddi mədəni irsinə salınıb.


АРМЯНСКИЙ ДУДУК — ШЕДЕВР УСТНОГО И НЕМАТЕРИАЛЬНОГО НАСЛЕДИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСТВА

papatürk
Yaxşı niyə minus verirsiz?Pis söz dedim? Sadəcə bir faktı göstərdim.
eysar
Məndə başa düşmədim,papatürkə niyə minus qoyursuz.Düzünü dediyinə görə?Ermənilərə isə halaldır balaban kimi musiqi alətini dünyaya tanıtdıqdırdıqlarına görə,onu mənə sevdirdiklərinə görə ,onda olan yanğını duyub ifa etdiklərinə görə.Kim deyə bilər ki,balabanı(söhbət əksəriyyət gənclərdən gedir) ermənilərə qədər tanıyırdı.Yaxşı ki erməni gəlib balabanla çıxış elədi eurovision-da bizimkilərin də yadına düşdü.Yaxşı ki,Gladiator kinosunda ifa elədi,xatırladılar.Bu ermənilər olmasa idi,görəsən biz neyləyərdik.Özümüz-özümüzü unutmuşuq,unuda-unuda da gedirik.
mr13
Erməni «düdüyü» Azərbaycan balabanını erməni düdüyü kimi dünyaya tanıdır.
Nailə_Rzayeva
Bəlkə də gülünüc gələcək yarımfinalın sonuna qədər elə hey Allaha dua edirdim ki, ermənilər finala çıxmasın, amma təəssüf…
eysar
Nə qədər doğru söyləyən ağızlar qapanacaq bizm axırımız bundan da pis olacaq.
bloqçu
Mən də bundan çox təsirlənmişdim. Utanc verir.
mr13
mən əgər öz malımı qorumuramsa və biganə yanaşıramsa oğurlanması təbii haldır. :-(
Elsamir

uşaqlar bəsdirin bu söhbətləri


bu vətənpərvərlik deyil


erməni kimi səviyyəsiz millət şaftalını dolmanı təbliğ edər də maximum da balabanı _ onlara bütün avropa gülür çünki heç bir xalq bu qədər imkansızlıq içində öz döşünə bu qədər döyməz -ama ermənilər həmişə yekəbaş olub olacaq da- əvvəllər böyük ermənistan indi də dolma balaban-- onlar bədbəxt millətdirlər


amma bizim kimi bir millət niyə millətlərdən söz düşəndə erməni və ya çeçenə baxıb həsəd aparır? başa düşmürəm


biz daha aristokrat millətik bizim Üzeyir bəyimiz Qara Qarayevimiz Fikrət Əmirovumuz Axundovumuz və minlərlə belə dahimiz var


erməniyə baxıb onu tanıyırsınız ama mən belə millət tanımıram onlar etnik azlıqdır

sabit_b
gərək dəyərlərimizi qorumağı öyrənək yoxsa bir də ayılacağıq ki, əynimizdə şalvarımız da qalmayıb.