Рейтинг
+29.46

Musiqi

30 üzv, 165 topik

Müəmmalı şəkildə ölən Xalq artisti - Qəndab Quliyeva

  • Musiqi
Quliyeva Qəndab Həbib qızı 1949-cu il avqustun 10-da Füzuli rayonunun Dilağarda kəndində anadan olub. 1976-1980-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Musiqi Məktəbində, 1991-1996-cı illərdə Azərbaycan Dövlət Musiqi və İncəsənət Universitetində təhsil alıb. İlk muğam müəllimi Nəriman Əliyev olub.
1981-ci ildə Azərbaycan Dövlət Opera və Balet Teatrında solist kimi fəaliyyət göstərib. Leyli, Əsli, Şahsənəm, Gülbahar, Xanəndə qız kimi aparıcı rollar ifa edib.

Davamı →

Beşik nəğməmizin bəstəkarı - Qəmbər Hüseynli

Ötən əsrin 50-ci illərində Azərbaycan kinosunun bir qrup nümayəndəsi Fransaya dəvət alır. Ölkəmizin kino işçiləri həmin tədbirdə iştirak edən dünya kinosunun məşhur ulduzu Çarli Çaplinlə də görüşürlər. Çaplin qonaqların haradan gəlmələri ilə maraqlanır. Azərbaycan və Bakı adını eşidərkən dərhal pianonun arxasına keçərək “Cücələrim”in melodiyasını ifa edir və deyir: “Demək siz bu melodiyanın vətənindənsiniz? Məndən o bəxtəvər bəstəkara salam yetirin”.
Gəlin uşaqlı-böyüklü vaxtilə hamımızın sevə-sevə oxuduğumuz və bu gün bütün dünyanın oxuduğu məşhur “Cücələrim” mahnısının müəllifini — cəmi 45 il ömür sürən Qəmbər Hüseynlini ehtiramla xatırlayaq.

Davamı →

Homoseksual kralın aşiq olduğu bəstəkar

Alman opera bəstəkarı, musiqi nəzəriyyəçisi və yazıçısı, teatr direktoru Riçard Vagner… O, inkişaf etdirdiyi birləşmiş sənət əsəri anlayışı “Gesamtkunstverk” ilə musiqi dünyasına təsir etməyi bacardı. Həm musiqi və dram mövzusundakı yenilikləri, həm də yəhudi əleyhinə olan fikirlərinə görə, XX əsrin ən çox müzakirə olunan musiqiçisidir.

Davamı →

Xançoban kimdir?

Bu mahnı da nakam sevginin taleyinə bir ağıdır. Ən qədim xalq mahnılarımızdandır və hamının əzbərə bildiyi mahnıdır.
Əfsanələrin birində deyilir ki, Sara adlı qız öz adaxlısı, indiki dillə desək, sevgilisi Xançobanı Arpa çayı kənarında gözləyərkən faciə baş verir: onu sel aparır. Xatırladaq ki, Arpa çayı Naxçıvanın Şərur bölgəsindən axıb keçir. Bu çay boyunca Muğanlı kəndi yerləşir. Kəndin qocalarının dediyinə görə, Arpaçayı hərdən-hərdən elə daşarmış ki, heç kimin gözünün yaşına baxmaz, neçə-neçə adamı qabağına qatıb ilim-ilim itirərmiş. Bu daşqınlar çoxlu insan tələfatına səbəb olubmuş. Bəzi tədqiqatçılar mahnıda adı keçən “Gedin deyin Xançobana, bu il gəlməsin Muğana” fikrini əsas tutaraq mahnının məhz Muğan düzündən yarandığını söyləsələr də, bu fikirlər həqiqətə söykənmir.

Davamı →

Bu mahnı gənc alimi cəsarətləndirmək üçün yazılmışdı

Bu gün söhbət açacağımız mahnının tarixçəsi bir az qəribə və fərqlidir. Həmin mahnının qəhrəmanları da yaşayır. Elə mahnının özü kimi...
Mahnının sözləri Fikrət Qocaya, bəstəsi Ruhəngiz Qasımovaya aiddir. Yəqin ki, bu məşhur mahnını tanıdınız. Tanımadınızsa, deyək: “Ay ana, dostum evlənir”. Romantik və eyni zamanda gülməli bir əhvalat nəticəsində dünyaya gələn mahnı… 1967-ci ildə yazılan bu mahnı təkcə Ruhəngiz xanımın arzusunu deyil, o zamankı gəncliyin də arzularının ifadəçisinə çevrilmişdi.

Davamı →

Musiqimizin Peyğəmbəri

Sosial şəbəkələrin birində istifadəçilər arasında “Yaxın tariximizdə Azərbaycanın yaradıcı dahiləriindənən ən çox kimə ehtiramınız var” sualı ilə sorğu keçirilmişdi. İştirakçıların böyük əksəriyyəti birinciliyi Üzeyir Hacıbəyliyə vermişdi. Çünki, bütün ömrünü xalqının mədəniyyətinə, maarifinə həsr etmiş bu böyük şəxsiyyətin fəaliyyətində çoxlarından fərqli olaraq heç bir qaranlıq səhifə, təzadlı cəhət tapmaq mümkün deyil. Onun yaradıcılığı tamlıqla xalqına məhəbbətin, xidmətin təkrarsız nümunəsidir.

Davamı →

Üzeyir bəyin yetirməsi, Qarayevin sevimli tələbəsi

Xalqımızın estetik fikrinin formalaşmasında, tamaşaçı və dinləyici zövqünün inkişafında əməyi olan bəstəkarlarımızdan biri də Azərbaycanın və SSRİ-nin Xalq artisti, ictimai xadim Rauf Hacıyevdir. Görkəmli sənətkar təkrarsız əsərləri ilə musiqi xəzinəmizə zənginlik qatıb.
Rauf Soltan oğlu Hacıyev 15 may 1922-ci ildə Bakıda musiqiçi ailəsində dünyaya göz açıb. Atası məşhur tarzən Qurban Pirimovun yetirməsi olub. Anası Nanə xanım isə Həsən bəy Zərdabinin həyat yoldaşı Hənifə Abayevanın vaxtilə himayəyə götürdüyü on uşaqdan biri olub. 1937-ci ildə repressiya dalğası onun atasını da qərq edir və ailə dağılır. Rauf Zərdabinin qızı Qəribsoltan xanımın himayəsində qalır.

Davamı →

Dirijor pultu arxasında keçən bir dahi ömrü

O, Azərbaycan bəstəkarlarının bir çox simfonik və musiqili səhnə əsərlərinin kantata və oratoriyalarının ilk ifaçısı olmaqla yanaşı, bu əsərlərin təqdimatında özünəməxsus orijinal ifaçılıq üslubu yaradıb. Azərbaycan milli dirijorluq məktəbinin formalaşması onun adı ilə bağlıdır. Bəli, maestro Niyazinin traktirovkasında milli bəstəkarların bir çox əsərləri, o cümlədən Üzeyir Hacıbəylinin “Koroğlu” operası Azərbaycan musiqisinin qızıl fonduna daxil edilib.

Davamı →

16 yaşda qız qaçıran, haqqında çoxlu eşq şayiələri dolaşan, gülə-gülə ölən prokuror-bəstəkar

Ələkbər Tağıyev 1924-cü il aprelin 28-də Gəncədə kasıb ailədə anadan olub. İlk təhsilini Gəncədə alan Ələkbər 1938-ci ildə Şəhər Xalq Məhkəməsində işləməyə başlayıb. Ümumittifaq Qiyabi Hüquq İnstitutunu bitirəndən sonra 1974-cü ilə qədər təxminən 36 ilə yaxın prokurorluq orqanlarında çalışıb.
Ailədə beş qardaş, bir bacı olublar. Sadə kəndli ailəsindən olduğu üçün maddi imkanları məhdud olub. Elə buna görə də uşaqlıqdan musiqiyə həvəsi olsa da, məşğul ola bilməyib. Orta məktəbin yuxarı sinfində oxuyanda yaşını iki il artırıb ki, məhkəmədə kuryer vəzifəsinə işə düzəlsin. Ələkbər Tağıyev çox erkən, 16 yaşında ailə qurub. Həyat yoldaşı Almaz xanımı qaçırdıb.

Davamı →

Muğam sənətinin bülbülü

Əsl adı Əbdülbaqi olub. Gözəl səsi, mahir ifası ona Bülbülcan adını qazandırıb. 1841-ci ildə Azərbaycanın ən gözəl yerlərindən birində — Şuşa şəhərində dünyaya gələn Əbdülbaqi Kərbəlayi Əli oğlu Zülalovun da həyat yolunu “Qafqaz konservatoriyası” adlanan bu şəhərin musiqi mühiti müəyyənləşdirib. İlk musiqi təhsilini Xarrat Qulunun məktəbində alıb. Məktəbi bitirdikdən sonra tarzən Sadıqcanla birlikdə Qarabağ, Şəki, Şirvan və Gəncə məclislərində, el şənliklərində çıxış edib.

Davamı →