Mövlanadan gözəl sözlər

Bir söz vardır. Dünyanı yuyar , xarab edər ;bir söz də vardır, ölü kimi cansız dayanan tülküyə aslan cəsarəti verər.

Əgər hamısıyla çətinliklərə budaq idinsə, daralıb qaldınsa səbr et, çünki səbir rahatlığın, genişliyin açarıdır.

Hər kəs öz xasiyyətindən olanlara yaxşılıq edər, köməkdə olar. Pis adamda beləcə iş etdim sanar.

Dəniz çayın yatağına sığmaz.

Azad adamın şahidliyini dinlə, kölələrin şahidliyi pul etməz.

Mövlanadan gözəl sözlər

Cənabı Haqq buyurdu ki 
"Mən bir quluma istəyəcəyi şeyi verməyəcək əmsə. O istəyi ona verməm. O istəyi onun xatirinə və könülünə gətirməm.

"Bir işə tam sarılan adam yanılmaz. Bir kimsə bir şeyi ciddiliklə axtarsa, tapar və bir kimsə bir qapını israrla çal/oğurlasa, içəriyə girər." Deyə buyurulmuşdur. 

"Ağıllının düşmənliyi, cahilin sədaqətindən, dostluğundan daha xeyirlidir." 

Sözdə qalan məlumat ruhsuzdur. Dinləyicilər üzərində təsir etməz. Bu yüzdəndir ki; ruhsuz sözlər söyləyən məlumatın dinləyici axtarar dayanar.

Balıqçının qarmağına taxdığı ət parçası, balıqlara bir ikram, bir comərdlik deyil.

Mövlanadan gözəl sözlər

Xalqın sənin sözünlə iş etməsini istəsən, əvvəl öz sözünlə iş et.

Hər kəsin könülündə yer etmək istəsən, sözünü hər kəsin könülünə uyğun söylə.

Düşmənin nə qədər zəif olsa da sən onu alçaq görmə. Zəif düşməninə, gürbüz bir düşmənmiş kimi düşmənlik et.

Dost yolunda ədəbsiz, qorxusuz olan adam başqalarının da yolunu vurmuş olar. Belə adam mərd deyil namərddir.
 

7 şərh

məryam
Yəqin ki, çiçəklərə heç ne demezsiz)
Creative
Yazının mətninə çox yaraşıb.
məryam
beyendiyinize sevindim)
doYwanka

En cox sevdiyim budur: " Bana o kadar yakinsin ki, seni ben sandim. Sana o kadar yakinim ki, beni sen sandim. sen mi bensin ,ben mi senim şaşirdim kaldim"
te
şekkurler )

məryam
Heqiqetende, en sevdiyiniz gözeldi)
peqasus
ən çox ikinci bəndi bəyəndim)))
Qozetta
Cox gozeldi...Tesekkur edirem