Puldan önəmli məfhumlar

Həyatda puldan önəmli, dəyərli elə məfhumlar var ki, biz bəzən onlar haqqında unuduruq. Belə ki, onların bəzilərini sadalayaq :

Müdriklik  — Əgər siz düşünürsünüz ki, siz sualın cavabnı bilirsiniz, o zaman siz heç də müdrik deyilsiniz. Təhsil almağa, oxumağa davam edin. Müdriklik bilikdən yaranır.

Nigah  — Birini öz həyatına bütünlüklə qəbul etmək, sizin həyatınızı dəyişir. Siz o insana stimullaşaraq yaxşı biri olmaq üçün can atırsınız.

Fiziki sağlamlıq  — Sağlamlığı almaq olmaz, lakin ona şəxsi seçimlər kömək edə bilər, hansıları ki, biz edirik.

Psixoloji sağlamlıq  — Öz hislərimizi sağlam yolla ifadə etmək. Bizi narahat edən problemlərə müraciət etmək, qaçmaq yox.

Komunikasiya  — Öz fikirlərmizi və hislərmizi  auditoriyaya bildirmək qabiliyyəti həqiqətən qiymətsizdi. Bu bizim daxili aləmizi başqaları ilə bölüşməyə imkan verir.

Öz gücümüzə söykənmək  — Pul, gəlir və gedir. Madiyyatsız  sağ qalmaq, yaşamaq  və hətta irəli getmək. Bu o deməkdir ki, pul o qədər də dəyərli deyil. Dəyərli olan siz, özünüzə inamınız, bacarığınız və gücünüzdür.
 
Başqalarına kömək etmək – Bəzi insanlar üçün başqalarına kömək etmək, önəmli dəyərə malikdir. Onlar başqalarına yardım etmiş olduqda, özlərini çox xoşbəxt hiss edirlər və bu xoşbəxtlik, heç bir maddiyyatla ölçülə bilməz.

Minnətdarlıq  — Bəzən biz əlmizdə olmuyanlara o qədərdə önəm vermiyib, məhz əlimizdə olanlara görə şükür etməliyik. Bəlkədə bizim sahib olduğumuz kiminsə arzususdur.

Mənəviyyat  — Bu çox önəmli məvfumdur. Bəzən biz oxuyaraq, nəzarət edərək, düşünərək və dua edərək ağlasığmaz dərəcədə rahatlıq tapırıq. Hətta sevinc də tapırıq. Hansını ki, nə başqa yerlərdə nə də pulla tapa bilirik.

 

0 şərh