Qızdan dost olarmı?

Aha...Dostunu sevən biri daha ...Neynəmək olar sevdadır? Xeyr! Sevda falan deyil! Əgər vaxtında özüvü yığışdırmasan daha betər olacaq o zaman sevda olmadığın anlayacaqsan! Düzdü deyilir ki «mümkünsüz bir şey yoxdur». Ama belə deyil var. | Bir az dərdimdən danışım :
— Çoxdandır gördüyün birinə heç özün də necə olduğunu anlamadan yazırsan. Sonra söhbət davam ettikcə daha da bağlanırsan söhbətinə, daxili aləminə. Adını dost qoyursuz. Sonra zaman keçdikcə onu gözündə mükəmməlləşdirirsən. Belə-belə özüvü aldadırsankı onsuz çox yaxınıq və sevgilisi də yoxdur.
Niyə məni qəbul etməsin ?! Və bir gün qərarıvı verirsən yazacaqsan. Hazırlaşıb uzun-uzun tək mesajda yazırsan. Və 2 mavi v işarəsi. Fsyo… ürəyn dayandı… Ürəyin yerindən çıxacaq kimi olur. İndi isə o yazır… Adrenalin hormonların son həddə çatır. Birazda özgüvən var. Əşi hə deyər, niyə yox desin ki ?
qiz dost
Və yazar: «Mən səninlə yaxın dostdan artıq ola bilmərəm. Dost kimi də qalaq. Bunu heç görməmiş kimi olum.» Həə, indi ürəyin və egon paramparça. Bir azda hələ bu qədəri ilə sonlandığına sevinirsən. Daha pis ola bilərdi. Sonra keçirsən artistliyə. Depressiyaya düşdüm, sevdim qarşılıqsız oldu falan. Siqaretə falan başlayarsan. Kimsə bu yaşda niyə çəkirsən deyə soruşanda artisdiy edib «yaşıma görə yaşadıqlarım çox ağırdı» fln deyərsən. İnstagramda dərdli hekayələr atarsan. Sonra artıq sayəndə dostluğunuzun təməli sarsılmışdı deyə çox keçmədən küsülü olarsız. Sonra da bir dəfəlik dostluğunuzu bitirərsiz soyuqluq üzündən. Onda daha da artisliyə başlyarsan. Sonra daha da böyüyərsən. Ətrafına baxdıqda daha böyük dərdlərin olduğunu görərsən. Ortada heyif olan isə sənin gəncliyin olar.
Bəlkə də çox adam razılaşmıyacaq bu iki sözümlə ama :
 
1) birtərəfli sevgidirsə səndə heç düşünmədən əl çək
2) Dostundursa, yenə əl çək bu fikirlərindən.

Birdə mənə görə 75% qız və oğlan dostluğu yoxdur. Heç kəs özünü aldatmasın. Hə, həyatımdan bir hissəni iık məqaləm olaraq ortaya tökdüm. İnşAllah çox vaxtınızı almadım. Son olaraq qısa şeir parçası yazıram və 23+ yaşınız olmadıqca sevginin başını buraxın deyirəm! ~
 
Necə yalannan sevdinsə,
Artıq küləylərdə əsdi.
Sənsiz keçən hər günümə biləklərimi kəsdim.
Biləklərimi kəsdim həmdə ümüdlərimi əzdim.
O qədər ümüdlərimi əzdim ki ,
Artıq məndə ümüdsizliy tərzdi.
Həyat fəlsəfəm yaşadıqlarıma bəs edir,
Və sənsiz. Sənsiz sadəcə nəfəs alır
Mənim unudulmuş cəsədim.

Gedin həyatınızı yaşayın !
 
Mənbə: blogum.az
 

0 şərh