Ən şanslı insan

Dünyada ən bəxtəvər insan Frane Selak 81 yaşında təqaüdçü bir musiqi müəllimidir(1929-cu ildədoğulub). Xorvatiyada yaşayır.
Tam 7 fəlakətdən xilas oldu
1962:
Saraybosnadan qalxan* Dubronikə gedən qatara mindi.Qatar relsdən çıxdı və bir neçə vaqon çaya düşdü.
Buz kimi suda 17 adam boğuldu.Selakın qolu qırıldı, amma xilas oldu.
1963:
ən bəxtəvər,ən şanslı insanZagrebdə DC-8 tipi bir təyyarəyə mindi.
Təyyarə havadaykən qapısı açıldı və Selak aşağı düşən 20 adamdan biriydi. Qəzada 19 adam öldü! Selak saman yığınına düşdüyü üçün yaralı olaraq xilas oldu.
1966:
Mindiyi avtobus çaya düşdü.
4 nəfər öldü  o bir neçə sıyrıqla xilas oldu.
1970:
Avtomobiliylə gedərkən mühərrik alov aldı.
Özünü çölə çətin atdı, maşının benzin anbarı partlayış etdi.
1973:
Avtomobilində meydana gələn partlamada saçlarının bir hissəsini itirdi.
1995:
Zagreb küçələrində avtobus onu vurdu,amma yüngül xəsarət aldı.
1996:
Avtomobilıi bir döngədə Birləşmiş Millətlərə aid yük maşını ilə qəzaya uğradı.Skoda marka avtomobiliylə uçuruma ucdu.O bir ağacın üstünə düşdü avtomobili yandı.
2003:
Frane Selak lotereyada $1,000,000 uddu.

2 şərh

2ral
Ən xoşbəxt insan demək olar Frane Selaka. O, həm də 5 dəfə evlənib. Arvadı özündən 20 yaş cavandır.
Nermin Nebibeyli
)))) maraqli heyati varmiw)))