Рейтинг
+69.50

Hər şey gözəldir

61 üzv, 83 topik

O səni sevən kimi

Anan səndən ötrü nələr eləmir ki, nələrə dözmür ki… Oda-közə vurur özünü, ağrılarını-acılarını ürəyində, qayğılarını çiynində daşıyır. Səni gülərüz, xoş əhvali-ruhiyyədə görəndə dünyanı bağışlayırlar ona, sanki. Narahatlığını simandan, gözlərindən oxuyur, qəlbinə yol tapmağa çalışır, başını köksünə sıxıb tellərini oxşayır: “Nə olub sənə, niyə narahatsan, ömrüm-günüm?” Sənsə bu nəvazişdən kövrəlir, bir az da ərköyünləşirsən. “Kaş ki bir dərdi olmayaydı” deyərək nigarançılığın qoynuna qısılıb səbirsizliklə cavabını gözləyir. Nə olar, çalış, hər gileyi, gördüyün hər hadisəni ona bildirmə. İncitmə ana qəlbini, hər xırda şeyi dilinə gətirmə, hər şeydən ötrü qəlbinə od salma. Axı bu dünya fanidir. Qədrini bil ananın, qoru onu, qorx onu itirməkdən. Ana zirvədir, əvəzsiz, sənə, mənə gərəkli zirvə...

Söhbət düşəndə deyirsən: “Borcunu qaytara biləydim, ana!” Mümkündürmü bu? — Əsla! Ona qarşı sayğılı, xoşrəftar davran, onsuz da çıxa bilməzsən o borcdan. Sev ananı, sev, o səni sevən kimi...


Davamı →

Zarafat

zarafatBəzən düşünülməmiş, əndazəsiz bir zarafat qarşı tərəfin psixoloji durumuna və hətta səhhətinə olduqca ağır təsir göstərə bilər. Zarafat məqsədi ilə söylənilmiş yalanlar neçə insanın həyatına ağır zərbə vurub, heç bu haqda düşünmüsünüzmü?

Hər şey öz ölçüsündə, çərçivəsində olanda gözəldir. Zarafat məsələsində biz bu ölçünü daha çox nəzərə almalıyıq. Unutmayaq ki, zarafat sözü zəriflik, incə davranış mənasındadır. Təəssüflər olsun ki, biz çox zaman bu həqiqəti unudaraq ən qaba, ən kobud şəkildə zarafat edirik. Əslində bu davranışın adı zarafat deyil, elə mahiyyətindən də göründüyü kimi qabalıqdır, sərtlikdir.
Zarafatla da olsa, yalan söyləmək olmaz. Bütün davranışlarımız qarşı tərəfin könlünü almaq, ona xoş duyğular bəxş etmək üçün olmalıdır. 

By gün 1 Apreldir. Çoxları bu günü səbirsizliklə gözləyir ki, kimisə aldatsın. Əslində bu gün aldatma günü deyil, təbəssüm, gülüş günüdür.


Ardı →

Evinizin gözəlliyi üçün

Evin gözəl, yaxud zövqsüz görünməsi sizin əlinizdədir, yəni siz istəsəniz, evinizi daha yaraşıqlı, daha gözəl, daha cazibədar edə bilərsiniz. Əslində bizə əhəmiyyətsiz görünən elə kiçik detallar var ki, evi daha cəlbedici göstərir. Necə?
— Çox sadə! Bunun üçün, ilk növbədə, nə etməlisiniz?

— Evinizdə sənət əsərlərinə yer ayırın. Əsasən klassiklərin əsərlərinə üstünlük verin. Xoşunuza gələn rənglərlə evi canlandırmağa çalışın. Evinizdə qədim əşyalara da üstünlük verin. Divarlarınız və çərçivələriniz üçün şəkil seçərkən təbiətin gözəl anlarını əks etdirən mənzərə şəkillərinə üstünlük verin. Belə etsəniz, ətrafınızda müsbət ab-hava, enerji yaratmış olarsınız. Təzə çiçəklər də otağın yaraşığıdır, çünki çiçəklər gözəl bir dünyanı xatırladır, ətrafda müsbət auraya səbəb olur. Lakin eyni çiçəkləri fərqli vazalara qoyun ki, sizə daha gözəl, daha mükəmməl bir təsir bağışlasın. Kitablar da əhvali-ruhiyyəyə yaxşı mənada az təsir etmir. Ona görə də evdə kitabxananız olsa, pis olmaz.
Çalışın, oxuduğunuz hər bir şey — kitablar, jurnallar, qəzetlər, ensiklopediyalar, qeydlər əlinizin altında olsun. Və bir də zövqlü süfrə… Bu isə sizin süfrə mədəniyyətinizdən daha çox asılıdır. Yəni süfrəni həvəslə bəzəməlisiniz. Əgər bu olmasa, gördüyünüz iş də zövqsüz olacaq. Yeri gəlmişkən, bir şeyi də deyək: imkan daxilində masaya mövsümi meyvələri də qoyun.
Davamı →