Рейтинг
+69.50

Hər şey gözəldir

61 üzv, 83 topik

İnsanlar var...

İnsanlar var – kitabxana kimi
Bu insanlardan hər şey öyrənmək olar və ən əsası əgər səbrli olarsansa və səy göstərərsənsə özün üçün yeni şeylər kəşf edərsən.

İnsanlar var – labirint kimi

Onları tanımaq olmur, döngədə sizi nə gözlədiyini bilməzsiniz və əlaqələr sizi hara aparacağı sizə naməlum qalar. Amma nəqədər müammalı olsalar, onları öyrənmək bir o qədər maraqlı olur.



Ardı →

Dörd yarpaqlı yonca

Dörd yarpaqlı yonca bir çox mənbələrdə uğur simvolu olaraq qəbul edilir. Xristianlıqda Həvvanın cənnət bağında əlində dörd yarpaqlı yonca ilə gəzişdiyinə inanılır. Dörd yarpaqlı yonca ilə bağlı bir sıra miflər mövcuddur.

Bir inanışa görə, Druid adı verilən bir toplum Günəşə sitayiş edər və ildə bir neçə dəfə meşdə yığışaraq öz rituallarını həyata keçirərdilər. Bu zaman onlar aralarında baş verən anlaşılmazlıqları həll etməyə çalışar, gələcəkdə baş verə biləcək pis hadisələrin qarşısını almaq üçün insan qurban edərdilər.

Qurban seçərkən daha çox günahkar insanlara üstünlük versələr də, bəzən günahsızların da qurban edilməsi halları olurdu.  Druidlərin inanışına görə qurban edilən şəxs bu yolla günahlarından təmizlənir və günahsız körpə olaraq yenidən dünyaya gəlir.
Ardı →

Evinizin gözəlliyi üçün

Evin gözəl, yaxud zövqsüz görünməsi sizin əlinizdədir, yəni siz istəsəniz, evinizi daha yaraşıqlı, daha gözəl, daha cazibədar edə bilərsiniz. Əslində bizə əhəmiyyətsiz görünən elə kiçik detallar var ki, evi daha cəlbedici göstərir. Necə?
— Çox sadə! Bunun üçün, ilk növbədə, nə etməlisiniz?

— Evinizdə sənət əsərlərinə yer ayırın. Əsasən klassiklərin əsərlərinə üstünlük verin. Xoşunuza gələn rənglərlə evi canlandırmağa çalışın. Evinizdə qədim əşyalara da üstünlük verin. Divarlarınız və çərçivələriniz üçün şəkil seçərkən təbiətin gözəl anlarını əks etdirən mənzərə şəkillərinə üstünlük verin. Belə etsəniz, ətrafınızda müsbət ab-hava, enerji yaratmış olarsınız. Təzə çiçəklər də otağın yaraşığıdır, çünki çiçəklər gözəl bir dünyanı xatırladır, ətrafda müsbət auraya səbəb olur. Lakin eyni çiçəkləri fərqli vazalara qoyun ki, sizə daha gözəl, daha mükəmməl bir təsir bağışlasın. Kitablar da əhvali-ruhiyyəyə yaxşı mənada az təsir etmir. Ona görə də evdə kitabxananız olsa, pis olmaz.
Çalışın, oxuduğunuz hər bir şey — kitablar, jurnallar, qəzetlər, ensiklopediyalar, qeydlər əlinizin altında olsun. Və bir də zövqlü süfrə… Bu isə sizin süfrə mədəniyyətinizdən daha çox asılıdır. Yəni süfrəni həvəslə bəzəməlisiniz. Əgər bu olmasa, gördüyünüz iş də zövqsüz olacaq. Yeri gəlmişkən, bir şeyi də deyək: imkan daxilində masaya mövsümi meyvələri də qoyun.
Davamı →

İnsanı xoşbəxt edən 15 amil...

Hər bir insanı bu həyatda sevindirən xoşbəxt edən bir şey vardır.
Əslində ən kiçik bir şey insanın üzündə təbəssüm yarada bilər.
Alimlər ən kiçiyindən bunları sıralamışdır.

1 –İnsanın güzgüdə özünə baxması
2 – Ağrıyan dişil çəkilməsi
3 – Böyük məbləğdə pul almaq
4 – İşdə nailiyyətlər
5 – Uşaqların dünyaya gəlməsi
6 – İsti yay havasında soyuq su
7 – Ac olduğun zaman ən sevimli yeməyini yemək
8 – Yaxın adamdan xoş söz eşitmək
9 – Elmi kəşf etmək
10 – Qonaqların getməsindən sonrakı sevinc
12 – İlk görüş
13 – Çox xoş masaj
14 – Yorğun gündən sonra isti yataq
15 – Qışın soyuğunda isti çay

16......

Bu sayı artırmaq olar. Bəs sizi nə sevindirir. Sizin həyata xoşbəxtlik nə qatır?

Davamı →

Həyatı hiss edin,onu yaşayın!

Özümü həmişə xoşbəxt hiss edirəm. Niyə bilirsinizmi?
Çünki kimsədən bir şey ummuram. Gözləntilər daim yaralayır.
Həyat qısadır. Elə isə həyatınızı sevin.
Xoşbəxt olun və gülümsəməyə davam edin. Yalnız özünüz üçün yaşayın və
Ardı →

Sən gülsən, gülüm


Onun saçlarına sığal çəkəndə, alnını, əllərini öpəndə  baxışlarına necə təbəssüm dolduğuna, “gəl, gəzməyə gedək” deyəndə qollarını boynuna dolayıb səni itirəcəyindən qorxurmuş kimi qoynuna sığınmasına heç fikir vermisənmi?

Bəli, bax, beləcə, o həmişə diqqət, nəvaziş gözləyir, səndən. Nə olur-olsun, səni heç kimsə əvəz edə bilməz onun üçün.

Hər yenicə doğulmuş körpəyə atalı-analı böyüməsini arzu edirlər. O bu atalı-analı dünyadan məhrum olanda, hansı səbəbdənsə boşanmalara gətirib çıxaran qərarın zərbəsi körpə ürəyinə dəyəndə çilik-çilik olub torpağa səpələnmiş ayna kimi qırılır, parça-parça olur. Axı saf, təmiz, ləkəsiz aynaya bənzəyir körpə qəlbi. Bu aynanı qırmağa tələsmə, necə deyərlər, yenə yüz ölç, bir biç, düşünülmüş qərar ver. Ciddi-ciddi düşünsən, yaxşı-yaxşı götür-qoy etsən, hər şey yaxşılığa doğru dəyişər.

Hər səhər, hər gün öp, oxşa körpəni, gülən gözlərinə aynaya baxan kimi bax, sevincinə sevginlə cavab ver, bağrına basıb qızılgül tək qoxula onu, astaca əyilib qulağına pıçılda: “Sən gülsən, gülüm...”


Davamı →

Ən xoşbəxt insan kimdir ?

İngiltərənin nüfuzlu qazetlərindən birinin elan etdiyi müsabiqənin məqsədi xoşbəxtlik haqqında insanların nə düşündüyünü  öyrənmək idi. Müsabiqədə soruşulan sual bu idi: «Yer üzündəki ən xoşbəxt insan kimdir?»

Verilən cavablardan dördü mükafat aldı. Mükafat alan dörd cavab belə idi:
1. Yorğun bir iş günündən sonra körpəsinə qovuşan və onu çimizdirən ana.
2. Təhlükəli bir əməliyyatı müvəffəqiyyətlə tamamlamış bir həkim.
3. Qumdan evlər, qalalar düzəldən bir uşaq.
4. Yaxşı bir sənət əsəri yaratmış bir sənətkar.

Xoşbəxtlik hamımızın əli altında və çatıla bilər. Baxdığımız pəncərələr və niyyətlər çox əhəmiyyətlidi.
Bəs sizcə? Dünyada ən xoşbəxt insan kimdir?
Davamı →

Yaşam üçün 13 sətir...

1. Səni sən oldugun üçün deyil, səninlə birlikdə olduğumda mən olduğum üçün sevirəm.
2. Heç kim gözyaşlarını layiq olmaz, onlara layiq olan adam isə səni ağlatmaz.
3. Sən istediyinde sənə aşiq olmaması, sənə aşiq olmadığı mənasını verməz.
4. Gerçək yoldaş, əlini tutan, ürəyinə toxunandır.
5. Birinə qarşı yadlaşmanın ən pis forması yanında oturur olub ona heç bir zaman qovuşa bilməməkdir.
Ardı →

Kiçik bir təbəssüm

Kiçik bir qız fikirli bir adama gülümsədi.Çox keçmədi ki, adamın fikri dağıldı. Sonra dostu yadına düşdü. Kiçik bir iş üçün ona təşəkkür etmədiyini xatırladı. Tez bir məktub yazıb yolladı. 
Dostu bu məktubdan o qədər sevindi ki, nahar etdiyi yeməkxanada xidmətçiyə böyük bir bəxşiş verdi.
Xidmətçi ilk dəfə idi ki, belə bəxşiş alırdı. Axşam evə gedəndə bəxşişin bir hissəsini küçənin tinində oturan dilənçiyə verdi.
Dilənçi iki gün idi ki, ac idi. Tez gedib qarnını doyurdu. Sonra da bir binanın zirzəmisindəki “evinə” yollandı.
Ardı →