Unikal rəssam Rəşad Mehdiyev

Rəşad Mehdiyev — insanların obrazını qeyri-adi formada çəkən rəssamdır. Fırça ustasının obrazlara, palitranın orijinallığına və müxtəlif janrların yaradıcı sintezinə özünəməxsus yanaşması var.

Rəşad Mehdiyev Azərbaycanın xalq rəssamı Rafiq Mehdiyevin ailəsində anadan olub. Rəssamlıq Akademiyasında baş müəllim olaraq pedaqoji fəaliyyət göstərir, Rəssamlıq Akademiyasının Fəxri Akademiki, Rəssamlar İttifaqının üzvüdür.

Rəşad Mehdiyevin rəsm əsərləri dünyanın bir çox ölkələrində nümayiş etdirilib. Rəssamın əsərləri təkcə məşhurların şəxsi kolleksiyalarında deyil, həmçinin Avropa və Asiyanın bir sıra muzeylərində da saxlanılır. 2006-cı ildə Birləşmiş Millətlər Təşkilatında fərdi sərgisi keçirilib.

«Rəssamın mahiyyəti özünü ilk olaraq onun özündə göstərir. Hər bir insanın fikirlərində öz obrazları var, ancaq heç də hər kəs onları ötürə bilmir. Bütün bunlar, təbii olaraq, zamanla, təcrübə ilə yaranır. Rəssamın işinin onun şüuraltında yığıldığı və obraz və ya rəsmin təcəssümü olaraq yuxularda öz əksini tapan peşəkar yuxular var. Mənim de elə işlərim var ki, onları yuxuda görmüşəm. Ancaq bu təkrarlama deyil, görülənin yenidən işlənməsidir. Konsepsiyanın yaradılması və əlbəttə ki, sonrakı əməklə peşəkar planda baş verən rəssamın baxışı da bunu göstərir. Rəssamlar hər şeyi özünəməxsus şəkildə görür», — deyə rəssam qeyd edir.

Sizə Rəşad Mehdiyevin əl işlərindən bir neçəsini təqdim edirik.

























 

buro247.az 

0 şərh