Sonda olmur kəlmələr

Şeir yazımmı görən?
Şeir yazım bu gecə?
Görən vərəq neyləyər
Yenə məni görüncə?
 
Yazmıram nə zamandır:
Toz basıb vərəqləri.
Söz yox olur, amandır,
Kimsəsiz məzar kimi.
 
Məzartək söz yox olur.
Yollarda çıxır alaq.
Qəlblər kinlə doludur:
Şeir yox qalaq-qalaq.
 
Görən vərəq neyləyər?
Küsüb, ya da unudub.
Son dəfə mən gedəndən,
Sarılığa tutulub.
 
Şeir yazım görəsən? 
Şeir yazımmı incə?
Tənha sarı vərəqlə,
Dərdlərim, bir də gecə.
 
Bəlkə kimsə gülüncə,
Gülərsə təmənnasız,
Şeir doğar bu gecə.
Ammasız, intəhasız.
 
Gecə günəştək şeir?
Şəms ki doğmur gecələr.
Bəlkə hiss sona gedir? - 
Sonda olmur kəlmələr.


Cavidan Hacıyev

0 şərh