Nüsrət Kəsəmənli

Kəsəmənli Nüsrət Yusif oğlu (1946-2003) - şair, publisist, 1977-ci ildən Azərbaycan Yazıçılaır Birliyinin üzvü, respublika Lenin komsomolu mükafatı laureatı (1982).
Azərbaycan Dövlət Universitetinin jurnalistika fakültəsinə daxil olmuşdur (1966). Universitetin II kursunda ikən «Bakı» və «Baku» qəzetlərində müxbir, ədəbi işçi vəzifələrinə qəbul edildiyinə görə qiyabi şöbəyə keçirilmişdir (1969-cu ildə). Universiteti bitirdikdən sonra Azərbaycan Yazıçılar İttifaqında referent və ədəbi məsləhətçi olmuşdur (1978-1985).

60-cı illərin əvvəllərindən bədii yaradıcılığa başlamışdır. 150-dək şerinə musiqi bəstələnmişdir. «Boş kəndlərin harayı», «Mövzu üzrə improvizasiya», «Ənbizlərin keşiyində», «Sovet Azərbaycanına səyahət» və s. sənədli filmlərin, «Afroditanın qolları», «Qarabağ əhvalatı» bədii filmlərin ssenari müəllifıdir. Moskvada gənc yazıçıların VI,VII Ümumittifaq müşavirələrində iştirak etmişdir.




 

3 şərh

Cavid
Izzət Bağırovda da yaxşı alınıb.


bahar
NÜSRƏT KƏSƏMƏNLİ:Dəli bir ağlamaq keçir könlümdən,dünən toyun idi,biri vardı-biri yox.
Mikayıl Müşfiq :Yenə o bağ olaydı,şam və.s
N.Kəsəmənli və M.Müşfiq ən çox sevdiyim şairlərdi
Zeynal
Çox gözəl şairdir.