Рейтинг
+94.62

Poeziya

101 üzv, 438 topik

Etməgil I İmadəddin Nəsimi

Üzünü məndən nihan etmək dilərsən, etməgil!
Gözlərim yaşın rəvan etmək dilərsən, etməgil!

Bərgi-nəsrin üzrə mişkin zülfünü sən dağıdıb,
Aşiqi bixaniman etmək dilərsən, etməgil!

Ardı →

Sevgi şeiri

«sevmək» dedim. «yoluna ölmək» dedi.
«yol» dedim. «alıb başını getmək» dedi.
«getmək» dedim. Bir «aha» çəkib «dostlardan ayrılmaq» dedi.
«dost» dedim. Dayandı. Mənə baxdı. «dost» deyə zümzümə etdi. "ürəyimə necə qoysam «dedi.


Ardı →

Ayrılıq I Ramiz Rövşən

Yenə bu şəhərdə üz-üzə gəldik,
Neyləyək, ayrıca şəhərimiz yox.
Bəlkə də, biz xoşbəxt ola bilərdik,
Bəlkə də, xoşbəxtik, xəbərimiz yox.
Aradan nə qədər il keçib görən, -
Tanıya bilmədim, məni bağışla.

Ardı →