Рейтинг
+22.35

Pornoqrafiya və erotika

23 üzv, 23 topik

Miranda Kerr jurnallara çılpaq çəkilməyi sevir

“Victoria’s Secret” brendinin ulduzu, model Miranda Kerr GQ jurnalı üçün çılpaq fotosessiyaya çəkilib. 

27 yaşlı avstraliyalı model jurnal üçün kamera qarşısına həm alt paltarında, həm də onsuz keçib. Hollivud aktyoru Orlando Blumun sevgilisi müsahibəsində etiraf edib ki, jurnallara çılpaq çəkilməyi sevir. O, xüsusilə kişi jurnallarında çılpaq fotolarının dərc olunmasından xüsusi zövq aldığını deyib.


Yeri gəlmişkən,Miranda Kerr Sidneydə(avstraliya) doğulub.1983-cü il təvəlllüddür.L.A.M.B, Levi’s, Rock and Republic, Blumarine, Roberto Cavalli, Baby Phat, Voodoo Dolls, Alex Perry və Heatherette kimi firmaların reklamlarında çəkilib.


Ardı →

Geyşa

Geyşa ilk baxışdan insanı tilsimləyir, özünə cəlb edir. Bu, xüsusi kosmetik vasitələrdən ustalıqla istifadə edərək təbii gözəlliyi vurğulamaq bacarığından irəli gəlir. Kosmetik vasitələrin hazırlanma və istifadə sirləri əsrlərlə nəsildən-nəslə ötürülür.
Ardı →

Fahişə həyatı-2

Fahişələr necə yaşayır? Fahişələrin həyatı necə olur? Bordel(fahişəxana) nə cür olur? Bu suallar yəqin ki çoxlarını maraqlandırır. Bu sualların cavabını bilmək üçün şəkillərlə qədim sənət sahiblərinin həyatına nəzər salaq. Əvvəli


Hər həftənin dördüncü günü satıcı gəlir və fahişələrə paltarlar verir ki,onlar özlərinə geyim seçsin


Ardı →

Fahişələrin həyatı

Fahişələr necə yaşayır? Fahişələrin həyatı necə olur? Bordel(fahişəxana) nə cür olur? Bu suallar yəqin ki çoxlarını maraqlandırır. Bu sualların cavabını bilmək üçün şəkillərlə qədim sənət sahiblərinin həyatına nəzər salaq.


Amerikada Nevada ştatında fahişəxanalar var. Xüsusilə «Moonlite BunnyRanch» bordeli çox məşhurdur.Uşaqlar bu şəkillərə baxmasa yaxşıdır.


Yeni müştəri gələndə fahişəxana işçisi zəngi çalır və içəridə olan qızlar seksual alt geyimlərində çıxıb qonağı qarşılayır. Mama Roza rolunu oynaayan madam Syuzet müştərini qarşılayır:



Ardı →

Seks terminologiyası-1

Seks terminləri,seks lüğəti.
XXX Terminologiya A-C


3 Some  və 4 Some — uyğun olaraq 3 və 4 iştirakçı ilə qrup seksi (Групповой секс)
A2M(Ass To Mouth) — arxadan  ağıza
All sex — seksin bütün növlərindən istifadə edilir                                                     
Amateur — qeyri-professional modellər
Ardı →

Pornonun 5 neqativ effekti

Rabbi Şimuleyə görə, pornoqrafiya ailə münasibətləri və evliliyə çox dağıdıcı təsir edir.Pornoqrafiya kişinin qadına olan hörmətini dəyişərək,nəzərləri qadının şəxsi keyfiyyətlərindən daha çox onun fiziki formalarına yönəldir və qadına öz istəklərinin həyata keçirilməsi üçün bir oyuncaq və ya əşya münasibəti yaradır.Bu evli kişilərin öz yoldaşlarından qeyri məmnunluq yaradır. Bu isə öz növbəsində tələbatın ödənilməməsi problemini yaradır(Çünki bu tələbat artıq qadın bədəninə olan tələbat və tələblərdir). Daha aydın öz sözlərimizlə desək porno ulduzlara baxan kişi yoldaşının bu keyfiyyətlərə malik olmaması səbəbi ilə ondan uzaqlaşır və daha çox 'sola' getməyə başlayır.


Ardı →