Qrafologiya

Qrafologiya sözü iki yunan sözünün: “gropho”- yazıram və “logos”- öyrənmək birləşməsindən əmələ gəlmişdir. Qrafologiya kəlməsini termin kimi ΧΙΧ əsrdə fransız abbat Mişon işlətmişdir.

Qrafologiya istənilən şəxsin yazısını analiz edərək onun xarakteri, eyni zamanda xarici görünüşü haqqında məlumat verən psixodiaqnnostik bir elm sahəsidir.

Qrafologiya dəqiq elm deyil, emperik biliklərə və xüsusi eksperimentlərə söykənərək formalaşmışdır. Ona görə də qrafoloji analiz kompyuterləşdirilməmışdir. Yazının analizi müxtəlif metodlarla aparılsa da burda qrafoloqun həssaslığı çox vacibdir.

Qrafoloji analizdə insanın temperamenti, xarakteri, yazı yazdığı zaman psixo-fizioloji vəziyyəti haqqında, sosial mövqeyi haqqında və yazdığına münasibəti haqqında məlumatları əldə etmək olar.

Qrofoloji analiz bizə imkan verir ki, tədqiq olunanla ünsiyyətdə olmadan onun psixoloji portretini verək. Eyni zamanda qrafoloji analiz bizə imkan verir ki, tədqiq olunana gərəkli məlumatlar və məsləhətlər verək.

Qrafologiyadan vakansiyaların seçimində, ailədaxili münasibətlərdə, kriminalistikada, hərbi xidmətdə, hüquq-mühavizə orqanlarında, partnyorların və qrup üzvlərini seçilməsində geniş istifadə etmək olar.

Qrafoloji analiz üçün tələb olunan əsas şərtləraşağıdakılardır.

Yazı ağ, standart formatda, xəttlərsiz kağızda yazılmalıdır.qrafologiya

Yazı diyircəkli qələmlə, yaxud da mürəkkəbli basma qələmlə yazılmalıdır.

Yazı ən az 15-20 sətrdən ibarət olmalıdır.

Yazının sonunda yazanın imzasını olması vacibdir.

Yazı rəngli karandaş, flamastr və ya markerlə yazılmamalıdır.

Yazının məzmunu vacib deyil.

Yazı düz masa üzərində, oturaq vəziyyətdə yazılmalıdır.

Yazanı məcburən yazdırmaq olmaz.

Yazı yazılan otağın şəraiti nəzərə alınmalıdır.

Hazırladı: Elnarə Baxışlı 

 

0 şərh