Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 650 topik

İnsanları qiymətləndirmə meyarlarımız

Əslində «meyar» sözü özündə həm də qiymətləndirməni ehtiva etsə də, gündəlik həyatımızda «qiymətləndirmə meyarı» ifadəsinə daha sıx rast gəlirik.
Meyar — hər hansı bir hadisəyə, işə, davranışa və s. qiymət vermək, yaxud onu təsnif etmək üçün əsas əlamətlər mənasını verir. Qiymət isə bir şeyin dəyəri və keyfiyyəti barədə fikir söyləmək, hökm vermək, qiymətləndirmək, dəyərləndirmək anlamında istifadə edilir. Biz duyğu orqanlarımız vasitəsilə (gözlər, qulaqlar, dil, burun, dəri) ətraf aləmlə əlaqə qururuq. Ünsiyyətdə olduğumuz bir insan, şahidi olduğumuz hər hansı bir hadisə, daddığımız bir yemək yaxud burnumuza gələn qoxu barədə bizdə müəyyən bir rəy, münasibət formalaşır.

Mövzumuz "İnsanları qiymətləndirmə meyarlarımız" olduğu üçün bu münasibəti hadisəyə yaxud predmetə nəzərən deyil, şəxslərə nəzərən araşdıracağıq. İnsanlara qiymət verərkən hansı əlamətləri rəhbər tuturuq? Təbii ki, hər kəsin yaşadığı mühitə, dünyagörüşünə, yaşam tərzinə uyğun qiymətləndirmə meyarları vardır:


Davamı →

Xroniki empatiya

Düşüncə dedikdə ağıla ilk gələn aforizm “Düşünürəm, elə isə varam”dır. Müasir fəlsəfənin atası René Dekart, bu məşhur sitatla illər əvvəl düşünməyin insan üçün önəmini vurğulamışdır. Bir şey haqqında düşünmək beyin təlimi baxımından çox vaxt faydalıdır, amma düşüncələrimizi idarə etmək çətin ola bilər, səssiz olsaq da, bəzən beynimizdə düşüncələrin fırlanmasının qarşısını ala bilmirik, hər şey nəzarətdən çıxır, getdikcə daha gərgin oluruq və bu hal bir müddət sonra təbii olaraq müxtəlif növ psixoloji, eləcə də psixosomatik narahatlıqlara səbəb olur, psixosomatik narahatlıq dedikdə psixoloji narahatlıqların bir müddət sonra fizioloji narahatlıqlara səbəb olmağını nəzərdə tuturuq. «Overthinking»
Davamı →

Sevgi psixoloji sərmayədir

Aşiq olan şəxs ətrafına xoşbəxtlik saçar, eşqini itirənlər bir anda yasa batar, psixoloji sərmayələri iflas etmiş olar. İmmunitet sistemləri düşər, bədənin xəstəliklərə tutulma riski artar, daha tez-tez xəstə olarlar. Eşq insanın sevə bilmə və istehsal gücü, eqo funksiyasıdır, psixoloji investisiyadır. Sevgi istehsal edərək sevilmək ehtiyacını doyurma müddətidir. Sevgi bəşər övladının doğumu ilə başlayır, yaşadığı müddətcə davam edər, ölümündən sonra belə varlığını davam etdirir. Eşq insanın hər hüceyrəsində varlığını davam etdirir.
Aşiq olan adam öyrənməyə daha meyillidir, işləməkdən zövq alır, daha həvəslidir. Sağlam eşq adamı xoşbəxt edər, stresli eşq isə depressiv edər. Eşq aqressivliyi azaldır, adam daha xoşməramlı olur. Aşiq olan adam ətrafına hirslənməz. Əksinə müsbət enerji verər. Xoşbəxt olan adam ətrafındakılara qarşı pis rəftarda olmaz.

Davamı →

Bunları edərək özünüzü bədbəxt etməyin!

Gəlin, bu gündən yeni həyata başlayaq. Deyirlər ki, keçmişə qayıdaraq ötüb-keçənləri dəyişmək imtiyazı heç kəsə verilməmişdir. Amma hər birimiz aqibətimizi xeyirli və uğurlu edəcək yeni başlanğıc nöqtəsini seçə bilərik. Bunun üçün bəzi şeyləri həyatımızdan kənarlaşdırmalıyıq.

Sizə uyğun gəlməyən insanlara vaxtınızı sərf etməyin


Davamı →

Qarşılıqlı münasibət qurmağın sirləri

  1. Güzgü qanunu: 
    Başqalarını mühakimə etməmişdən öncə özünüzə nəzər yetirin.
  2. Ağrı qanunu: 
    İncimiş insan başqalarını incitməyə çalışır. 
  3. Yuxarı yol qanunu: 
    Biz başqaları ilə onların bizimlə etdiyi rəftardan daha yaxşısını sərgilədikdə daha ali mərhələyə keçmiş oluruq. 
  4. Bumeranq qanunu: 
    Başqalarına kömək göstərdiyimiz zaman biz elə özümüzə kömək etmiş sayılırıq. 
  5. Dəyişdirmə qanunu: 
    Özgələrini yerlərinə otuzdurmamışdan öncə biz özümüzü onların yerinə qoymalıyıq. 
  6. Təhsil qanunu: 

Davamı →

Psixologiya ilə bağlı bilməli olduğumuz 6 qayda

1. Güzgülər qaydası
Məni əhatə edən insanlar – mənim aynamdır. Onlar mənim şəxsi kimliyimi əks etdirirlər, hansı ki, mən belə sezə bilmirəm. Məsələn, əgər kimsə mənə qarşı qanmazlıq edirsə, deməli, mən belə istəyirəm və buna icazə vermişəm. Əgər kimsə dəfələrlə məni aldadırsa, deməli, mənim istənilən kəsə inanmaq meyilliyim vardır. Buna görə də kiməsə acıqlanmağım yersizdir.

2. Seçim qaydası
Dərk edirəm ki, həyatımda bütün baş verənlər mənim şəxsi seçimimin nəticəsidir. Əgər bu gün mən darıxdırıcı bir insanla söhbət edirəmsə, bu mənim də sıxıcı və boğazayığıcı birisi olduğuma dəlalət edirmi? Pis insan yoxdur – bədbəxt insan vardır. Əgər mən onların problemlərini qazıyıramsa, deməli, bu mənim xoşuma gəlir. Buna görə də heç kimə qarşı iddia irəli sürmək lazım deyil. Mənimlə baş verənlərə baiskar elə özüməm. Taleyimizin müəllif və yaradıcısı özümüzük.

Davamı →

35 qəribə fobiya

1. Akribofobiya — oxunulmuş bir şeyin mənasını anlaya bilməmək qorxusu
2. Araxibutirofobiya — qoz (və ya araxis) yağının damağa yapışacağından qorxu
3. Aulofobiya — fleytadan qorxu
4. Bibliofobiya — kitabxanalardan qorxu
5. Verbofobiya — sözlərdən qorxu
6. Qadiofobiya (ierofobiya) — ziyarətgah və ruhanilərdən qorxu
7. Hidrozofobiya — tərləməkdən qorxu
8. Qrafofobiya — əllə yazmaq (və ya yazı ləvazimatlarını ələ götürmək) qorxusu
9. Deypnofobiya — nahar əsnasında danışmaq qorxusu
10. Dikefobiya — ədalətdən qorxmaq
11. Dorofobiya — hədiyyə almaq və ya verməkdən qorxmaq
12. İtifallofobiya — ereksiya olunmuş üzv haqqında düşüncə və müşahidə (tamaşa) etməkdən qorxmaq

Davamı →

Subay qalmaq qorxusu

Anuptafobiya – bu fobiya evlilik fobiyasına bənzəyir.

Bu fobiya xarici hadisələrlə daxili vəziyyətlərin birləşməsindən yaranır. Subay qalmaq fobiyası sosial fobiyanının bir növü olub, travmalardan və təcrübələrdən qaynaqlanır. Hələ ki, bu fobiyanın səbəbləri tapılmasa da, bildirirlər ki, irsiyyət, həyat təcrübəsi nəticəsində beyində formalaşan düşüncələr bu xüsusi fobiyanın səbəbi ola bilir.

Anuptafobiyanın təbiəti
Bir çox insan tək qalmağa nifrət edir. Onlar subay və «qarımış» olmaqdan qorxurlar. Onlar işdən sonra evə qayıdarkən evdə heç kimləri olmamasından qorxurlar.
Boş otaqlar və boş yataq onlara təsir edir. Bu faktdır ki, həyatlarındakı boşluq onları çox narahat edir. Bu anuptafobiyanın bir üzüdür. Bəziləri səhv insanla evlənməkdən qorxduqları üçün həyatdan izolyasiya olunurlar. Onlar heç kimə etibar etmirlər. Bu zamanla gamfobiyaya (evlilikdən qorxmaq) çevrilir.


Davamı →

İnsanları idarə etməyin yolları

1. Əgər birinin sizin istəklərinizə görə davranmasını istəyirsinizsə, ona əmir verdiyinizi hiss etdirməyin. Məsələn, bir insanı ya da dost qrupunuzu sizin istədiyiniz məkana aparmaq istəyirsiniz. Onlara «buraya gedək» demək yerinə, söz arasında çox bildirmədən gedəcəyiniz yerin yaxşı tərəflərindən danışın. Bir neçə dəqiqə sonra qarşınızdakılara sizin getmək istədiyiniz yer ilə başqa bir yer arasında seçim təqdim edin. Bu formada soruşduğunuzda qarşınızdakılar idarəetmənin özlərində olduğunu düşünəcəklər və sizin daha əvvəl söz arasında etdiyiniz müsbət təlqinlərə görə şüuraltı səviyyədə sizin seçdiyiniz məkana getmək istəyəcəklər.

2. Yaxınınızda olan birinin sizə baxıb baxmadığı ilə maraqlanırsınız, o zaman əsnəyin. Əgər biri sizi müşahidə edirsə, o insan da istəksiz olaraq əsnəməyə başlayacaqdır.


Davamı →

Toksik pozitivlik nədir?

Həyata müsbət baxışın olması zehni rifahınız üçün faydalıdır. Problem ondadır ki, həyat həmişə müsbət olmur. Hamımızın ağrılı duyğu və təcrübələri var. Bu emosiyalar çox vaxt xoşagəlməz olsa da, qəbul olunmaq və sağlam psixologiyaya nail olmaq üçün insan dürüst hiss etməli və onlarla mübarizə aparmalıdır.

Zəhərli pozitivlik müsbət düşüncələrin həddindən artıq olmasıdır. Bu, insanların üzləşdikləri vəziyyətin öhdəsindən gəlmək üçün onlara lazım olandəstəyi rədd edir. Hədsiz pozitivlik zəhərlidir, çünki toksik pozitivliklə üzləşən insanlar öz hisslərini rədd etmiş, görməməzliyə vurmuş və ya tamamilə etibarsız hesab edənlərdir.

Bəs toksik pozitivlik nədir?


Davamı →