Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 650 topik

İşdə tükənmişlik sindromunun əlamətləri

“Peşə tükənməsinin simptomları müxtəlif ola bilər — bu, yalnız emosional sahədə deyil, həm də fiziki baxımdan, davranış və idrakda özünü göstərir”.

Bunu psixologiya elmləri doktoru Anatoli Zankovski deyib.
“Fiziki olaraq tükənmək -yuxusuzluq, həddindən artıq yorğunluq, halsızlıq, ürəkbulanma, başgicəllənmə, nəfəs darlığı və yüksək təzyiqdir. Digər emosional problemlər və ya emosional sərtlik, quruluq, müəyyən təklik hissi, təcrid və ya əksinə, emosional partlayışlar — tantrums, aqressiya ola bilər.


Davamı →

Zorakılıq yalnız qadının problemi deyil!

Təhsil və psixoloji məsləhət Mərkəzinin psixoloqu Nuray Gültəkin qadın zorakılığınının yalnız qadının problemi olmadığını söyləmışdir.
Ayrı-ayrı fərdlərin, qeyri-hökumət təşkilatlarının, hüquq, ədalət, təhlükəsizlik və sağlamlıq işçilərinin bu mənfi halın aradan qaldırılmasındaböyük köməkliyi ola bilər. Psixoloq Nuray Gültəkin qadına yönələn zorakılığın çox vaxt nəzarətsiz və cəzasız qalmasına diqqət çəkərək:
«Halbuki, ailədaxili zorakılıq yalnız qadının problemi deyil. Konstitusiyamızailəni cəmiyyətin təməli kimi qəbul edir və ailəni yaradan insanların qorunması, şəxsi təhlükəsizlikləri qanunla zəmanət altındadır. Konstitusiya ilə ailənin qorunması üçün lazımi tədbirlərin görülməsi vəzifəsi dövlətə verilmişdir. Buna gör də zorakılığın qarşısının alınması üçün dövlətin siyasəti olmalıdır. Əgər tədbir alınmasa, zorakılıq təkrarlana bilər ki, bunun da mənfi nəticələri pis ola bilər » xəbərdarlığını etdi.

Davamı →

2050 – ci ildə 139 milyon insan ağlını itirəcək

Demensiya yaddaşın tədricən zəifləməsi, ünsiyyət problemləri ilə birgə düşünmək bacarıqlarının azalması ilə müşayiət olunan nevroloji problemdir.
Hazırda dünyada 70% ölkədə demensiyanın əhali arasında yayılması artır. 2050-ci ilə qədər demans halları 139 milyon insanı cənginə alacaq.
Həkim – nevroloq Aleksandra Alexinanın sözlərinə görə, müasir insanlar daha uzun yaşayır. Amma tibb ürək problemləri ilə daha asan məşğul olur, nəinki beyin.

Davamı →

​Hipnoz nədir? Hipnozun tarixi.

Hipnoz yunanca “yatmaq “mənasına gəlir. Hipnoz olmuş adam şüursuz, tam bir yuxu vəziyyətində deyil. Şüurlu hipnoz əsnasında fərd həkimin söylədiyi hər şeyi edir; bir təlqin verilmədiyi təqdirdə xaricdən gələn digər səsləri də eşidir, öz düşüncələrinin fərqindədir və transdan (hipnoz halından) çıxdıqdan sonra da hər şeyi xatırlayar.

Hipnoterapiya sessiyasından sonra insanlar adətən rahatlıq hiss edir. Hipnoz, hiss edilmədən tamamilə ifadə edilə biləcək bir duyğu deyil.


Davamı →

Ərinizin anlayışsızlığını necə başa düşmək olar?

Anlayışsız kişilərlə necə davranmaq lazımdır?

Evli cütlüklər arasındakı ən fundamental problemlər kişilərin qadınları anlamaması, onlara kömək etməmələri və xanımlarına maraq göstərməmələridir. Edilən araşdırmalardan bəlli olub ki, qadınlar ən çox yaxın yoldaşlarından və qonşularından məmnun olarkən, özlərinə qarşı ən anlayışsız davranan insanların həyat yoldaşları imiş. 


Davamı →

Patoloji sərxoşluq

Alkoqolizm, sırf  tibbi mənada etil spirtinə (alkoqola) aludəçiliklə şərtlənən ən geniş yayılmış toksikomaniyadır. İctimai mənada isə alkoqolizm bir sıra davranış, əmək fəaliyyəti və digər pozuntularla müşayiət edilən, bəzi cinayət əməllərinin törənməsinə şərait yaradan spirtli içkilərdən sui istifadədir. Alkoqolizmin əhali arasında yayılması haqqında dəqiq məlumat əldə etmək bir sıra çətinliklərlə əlaqədardır.
Çünki spirtli içkiləri müntəzəm qəbul edənlərin, hətta ondan sui istifadə edənlərin əksəri tibb müəssisələrinə müraciət etmirlər. Alko-qolizmin yayılması barədə təxmini məlumat ölkədə-respublikada, şəhərdə, adam başına satılan və ya istehsal olunan spirtli içkilərin miqdarına, tibbi müəssisələrinə müraciət edənlərin sayına görə müəyyən edilir.


Davamı →

Etnosentrizm nədir?

Etnosentrizm nədir?

Etnosentrizm fərdin və ya bir qrup insanın reallığı öz mədəni parametrlərinə uyğun şərh etmək meylidir. Çox vaxt bu təcrübə bir etnik qrupun və onun bütün mədəni xüsusiyyətlərinin başqalarının etnik xüsusiyyətlərindən üstün olduğuna dair qərəzlə əlaqələndirilir. Praktiki məqsədlər üçün etnosentrizm universal dəyərdir.

Ümumiyyətlə, hər bir xalqda, öz mədəniyyəti ilə başqalarının mədəniyyəti arasında kəsişmə nöqtəsi nə olursa olsun, qruplaşmanı tərifləyən və digər insanların mədəniyyətlərini iblisləşdirən ən azı gözdən salan inanclar müşahidə edilə bilər. Bunun səbəbi, demək olar ki, hər kəsin ən yaxşı mədəniyyətdə doğulduğunu


Davamı →

Konversiya pozğunluğu nədir?

Konversiya pozğunluğu nədir?

Konversiya pozğunluğunda ürəkgetmə, hissiyat itkisi və ya iflic kimi bir qrup nevroloji simptomlar, normal olaraq bilinən və ya altında yatan fiziki səbəb olmasa da, insanın nəzarətindən kənarda baş verə bilər. Konversiya pozğunluğu bir növ psixiatrik problemdir. İnsanlar adətən huşunu itirmə şikayəti ilə həkimə müraciət edirlər. Bu, insanın sağalması zamanı ağlama və ya incitmə davranışını əhatə edə bilər.


Davamı →