Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 650 topik

Piromaniya nədir? Piromaniyanın müalicəsi

Piromaniya nədir?

Piromaniya zehni xəstəlikdir, həmçinin yanğın çıxarma xəstəliyidir. Bu psixi pozğunluğu olan insanlarda yanğın çıxarmaq və onu izləmək istəyi güclü olur. Yanğın başladıqdan sonra özünü rahat hiss edən insanlar bundan çox həzz alırlar. Piromaniya impuls nəzarəti pozğunluqları altında təsnif edilən psixi pozğunluqdur. İmpuls nəzarət pozğunluqları ümumiyyətlə bir hərəkət üçün sıx və idarəolunmaz bir arzu ilə xarakterizə olunur. İmpuls nəzarət pozğunluğu olan insanlar, maraqlandıqları bu işi yerinə yetirə bilmədikdə böyük narahatlıq yaşayırlar.


Davamı →

Rənglərin psixologiyamıza təsiri

İnsan bu həyatı dadaraq, qoxlayaraq, toxunaraq görərək və bir çox hisslərlə kəşf edir. 
Bu gün sizə insan üçün əvəzedilməz olan rənglərin insan psixologiyasına təsirindən danışacağıq. 

Rənglər insan psixologiyasına yaxından təsir edən amillərdir.

Tarix boyu şərqdən qərbə hər sahədə rənglərin və insan psixologiyasının əhəmiyyəti vurğulanmış, rəssamlar rənglərin əsərlərindəki təsirlərini nəzərə alarkən, ictimai məkanlarda da bu təsiri nəzərə alaraq dizaynlar hazırlanmışdır.

Əslində gözümüzə gələn görüntü iki növ vizual


Davamı →

Ruminasiya pozğunluğu nədir?

Ruminasiya nədir onu necə aradan qaldırmaq olar ?
Bu psixoloji gərginliyin çıxış yolu nədədir ?


Ruminasiya pozğunluğu nədir?

Tibb ədəbiyyatında ruminasiya anlayışının uzun tarixi yoxdur. Konsepsiya ilk dəfə 1960-cı ildə Obsesif Kompulsif Bozukluğu (OKB) ilə bağlı tədqiqatlar zamanı təqdim edilmişdir. Bundan sonra 1970-ci illərdə ruminasiya pozğunluğunun nə olduğu ilə bağlı müxtəlif təriflər verildi. Bu təriflərə görə, ruminasiya pozğunluğu insanın ağlından heç vaxt çıxa bilməyən, təkrarlanan və obsesif olan mənfi düşüncələrdir.


Davamı →

Yeyib doymamaq - Emosional aclıq nədir?

Əksər insan emosional olarkən, aclıq hissi yaranır və nə qədər yesə də bu hissi dəf edə bilmir. 
Bunun səbəbi nədir? Nəyə görə hirsli və ya qəmgin olarkən yediyimiz yemək bizə toxluq hissi gətirmir ?

Emosional aclıq adətən mədədə hiss etdiyiniz fiziki aclıq deyil. Sadəcə emosiyalarla aclıq.
Stress, kədər, qəzəb, depressiya kimi vəziyyətlərdə meydana gəlir və bu hisslər sizi yeməyə aparır. Yaxşı, buna emosional aclıq deyilir. Deməli,
Davamı →

Konversiya pozğunluğu nədir?

Konversiya pozğunluğu nədir?

Huşunu itirmə, hissiyat itkisi və ya iflic kimi bir qrup nevroloji simptomlar, normal olaraq bilinən və ya altında yatan fiziki səbəb olmasa da, insanın nəzarətindən kənarda baş verə bilər. Konversiya pozğunluğu bir növ psixiatrik problem hesab olunur. İnsanlar adətən huşunu itirmə şikayəti ilə həkimə müraciət edirlər. Bu, insanın sağalması zamanı ağlama və ya incitmə davranışını əhatə edə bilər.

Konversiya pozğunluğu bunlardan başqa


Davamı →

Ölüm qorxusu (tanatofobiya )nədir?

Ölüm qorxusu (tanatofobiya) nədir?

Ölüm, bizi yenə bir ərəfəyə aparan yolun adıdır. Bu yolda artıq fiziki olaraq fəaliyətimizi dayandırır, cismən bu dünyanı tərk etmiş oluruq. Həyati vacib orqanların bəziləri və ya hamısı öz funksiyalarını itirdikdə ölüm baş verir. Ölüm həyatımızın heç vaxt dəyişməyən və hər an qarşılaşa biləcəyimiz bir hissəsidir. Ancaq ölüm anlayışını qəbul etmək və bu barədə düşünməmək həmişə asan olmur. Hər bir insan yaşadığı müxtəlif hadisələrə görə ölümdən qorxmağa başlaya bilər. 


Davamı →

Access Bars nədir?

Gündəlik həyatda yaşadığımız hisslər zehnimizdə toplanır və zamanla bizə yük olur. Bu yüklərdən qurtulmaq o qədər də asan olmur. Çünki illərlə yığılan yüklər bir müddət sonra elektrik yükünə çevrilir. Bu yük isə başımızdaki 32 enerji nöqtəsinə toplanır. Bundan qurtulmaq üçün Access Bars ən ideal yoldur. Access Bars tədqiqatının məqsədi həmin nöqtələrə işləmək və orada əmələ gələn maqnit sahəsini sərbəst buraxmaqdır.
Davamı →

Nevroz və onun əlamətləri

Nevroz xəstəliyi nədir?

Nevroz xəstəliyi anatomik və ya fiziki səbəblərdən qaynaqlanmır, amma çox ciddi bir xəstəlikdir. Ziddiyyətlərə uyğunlaşa bilməmək gərginlik və narahatlığa səbəb olur. Nevrozun səbəbi dəqiq məlum deyil. Bu xəstəlik müxtəlif vəziyyətlərdə özünü göstərir. Nevrotik reaksiyalardan ibarət olan nevroz xəstəliyi heç bir səbəb olmadığı halda fiziki şikayətlərə səbəb olur.
Davamı →

Kleptomaniya (oğurluq xəstəliyi) nədir?

Kleptomaniya nədir?
Kleptomaniya (oğurluq xəstəliyi) bir impuls nəzarət pozuntusudur və normal oğurluq halları ilə qarışdırılmamalıdır. Kleptomaniya fərdlərin oğurluq impulslarını boğmasına mane olur. Kleptomaniya yunanca oğru mənasını verən Kleptes sözündədir. Kleptomaniya fərdlərin ehtiyacı olmayan əşyaları oğurlanmasına səbəb olan güclü bir istəkdir. Oğurluq həvəsi o qədər güclüdür ki, insanlar oğurlamaq istəməsələr də, onun qarşısını ala bilmirlər.

Davamı →