Рейтинг
+104.97

Psixologiya

111 üzv, 650 topik

Ünsiyyətdə bədən dilinin əhəmiyyəti

Ünsiyyətdə bədən dilinin əhəmiyyəti

Ünsiyyət insan həyatının ən vacib hissələrindən biridir. Gündəlik həyatda, duyğuların ifadəsində, peşə karyerası və akademik uğur kimi həyatın bir çox sahələrindəki mövqeyimizi müəyyən edir. Həyatın bütün sahələrində ehtiyac duyduğumuz ünsiyyət bacarıqlarını nə dərəcədə yaxşı bilirsiniz? Bir çox insanlar özlərini adekvat şəkildə ifadə edə bilmədiklərinə görə potensiallarından aşağı bir həyat yaşayırlar. Sağlam ünsiyyət qurmaq üçün ilk addım düzgün ilk təəssürat yaratmaqdır.
Davamı →

Posttravmatik stress pozuntusu nədir?

Posttravmatik stress pozuntusu nədir?

Travma sonrası stress pozuntusu qorxudan və ümidsizliyə səbəb olan, çox vaxt qeyri-adi və gözlənilməz hadisələr nəticəsində yaranan psixi travma və ya psixi sağlamlıq vəziyyətidir. Bu hadisələr insanın və ya yaxınının ölümünə və ya yaralanması təhlükəsinə səbəb olarsa, qorxu, dəhşət və çarəsizlik hissləri yarana bilər.

Zəlzələ, daşqın və yanğınlar kimi təbii fəlakətlər, işgəncə, müharibə və zorlama kimi insan tərəfindən törədilən travmalar, qəzalar, ağır və ölümcül tibbi vəziyyətlər və xəstəliklər və ya gözlənilməz ölümlər kimi travmatik hadisələr fərdlərdə psixi travmaya səbəb ola bilər. Bu cür travmatik hadisələri yaşayan və ya onlardan təsirlənən insanların çoxu müvəqqəti olaraq şəraitə və ətraf mühitə uyğunlaşmaqda, onlarla mübarizə aparmaqda çətinlik çəkə bilər.
Davamı →

Həddindən artıq düşünməkdən qaça bilərikmi?

Həddindən artıq düşünmək

Beynimiz hər dəqiqə yüzlərlə fikir istehsal edir və sadəcə bir mövzu haqqında düşünməyimizə imkan verir, daxili səsimiz isə dayanmadan danışa bilər. Bu daxili səs lazımsız vaxt, enerji və diqqət itkisinə səbəb olarsa, normadan artıq düşünməkdən də söz gedə bilər.
Həddindən artıq düşünmə bizə fizioloji ehtiyaclarımızdan tutmuş, verdiyimiz kritik qərarlara qədər təsir edir. Bəs biz çox düşündüyümüzü necə bilirik? Daim danışılan mövzu əvəzinə nə deyəcəyinizi və ya necə reaksiya verəcəyinizi düşünürsünüzsə, düşüncələrinizlə məşğul olarkən mövzuya diqqət yetirə bilmirsinizsə, daim keçmişi düşünürsünüzsə və eyni şeyi təkrar edirsinizsə, həddindən artıq fikirləşmiş ola bilərsiniz.
Davamı →

Antisosial şəxsiyyət pozğunluğu haqqında bilmədikləriniz

Antisosial şəxsiyyət pozğunluğu

Antisosial şəxsiyyət pozğunluğu B qrup şəxsiyyət pozğunluğu kateqoriyasındadır. Əsasən bəzi simptomlarla özünü göstərir. Bu diaqnozu olan şəxslər ümumiyyətlə başqalarının hüquqlarını pozurlar.
Onlar ətraf mühitə qarşı aqressiv münasibət nümayiş etdirirlər. Cəmiyyətə qarşı davranışı ilə qarşısındakı insanları görməzlikdən gəlir. Bir növ impulsiv kimi təsvir edəcəyimiz kateqoriyadadır. Fərdlərin qanuni hüquqlarını və ya məhdudiyyətlərini pozmaq onlar üçün bir xüsusiyyət kimi qəbul edilir.
Davamı →

Tənbəlsiniz yoxsa təxirə salma xəstəliyiniz var?

Təxirə salmaq xəstəliyi nədir?

İnsanın etmək üçün vaxtı, enerjisi və imkanı olmasına baxmayaraq bir və ya bir neçə dəfə gecikdirərək işi görməkdən yayınması olaraq təyin olunan təxirə salmaq xəstəliyi insanın gündəlik həyatına mənfi təsir göstərir. Görülməsi lazım olan işləri qeyri-müəyyən və saysız-hesabsız təxirə salan insanlar vaxtdan düzgün istifadə edə bilmədiklərindən həm məktəbdə, həm də iş həyatında çətinliklərlə qarşılaşırlar. İşin tamamlanma vaxtı yaxınlaşdıqca hirs və stress səviyyələri artır.
Davamı →

Cütlük terapiyasının faydaları

Problemlərimizin öhdəsindən tək gələ bilmədiyimiz zaman başqalarının dəstəyinə ehtiyacımız ola bilər. Xüsusən də partnyorumuzla problemimiz varsa, içində olduğumuz vəziyyət bizdən kənara çıxa və ancaq iki insanın birlikdə həll edə biləcəyi bir üsula çevrilə bilər. Bununla belə, münasibətdə olmaq problemdəki payımızı dərk etməyi və partnyorumuzla birlikdə işləməyi tələb etdiyinə görə, sıx emosiyalar içində olduğumuz zaman özümüzü məcbur edə və problemin həlli məsuliyyətini bir-birimizin üzərinə ata bilərik. “Bu vərdişindən əl çəksən, hər şey normala dönəcək.”, “Sən hər şeyi məndən bilirsən, özünə bax!” Bu kimi cümlələr qarşı tərəfə ünvanlandıqda biz ilkin problemi unuduruq və tamamilə yeni ünsiyyət problemləri yaşayırıq, hətta bəzən bir-birimizə hörmətimizi itiririk. Bu problemlər spiralında mübarizə apararkən bir-birimizi incidirik, az qala kim olduğumuzu və bir-birimiz üçün nə demək istədiyimizi unuduruq. Cütlük terapiyası əslində,
Davamı →

Borderline şəxsiyyət pozuntusu

Borderline şəxsiyyət pozuntusu

Borderline, sərhəd şəxsiyyət pozuntusu olaraq da bilinir, insanlara ciddi zərər verə biləcək bir psixoloji xəstəlikdir. Dəstək olmadan sərhəddəki narahatlığı aradan qaldırmaq mümkün deyil. Bipolyar pozuntu kimi özünü göstərən borderline ani əhval-ruhiyyə və vəziyyət dəyişikliklərinə əsaslanır.
Davamı →

Zehni yorğunluğu aradan qaldıracaq 7 tövsiyə

Ağıl; Amerika Psixoloji Assosiasiyasına görə, insanın emosional, davranış, qavrayış və idrak sistemlərini əhatə edən bütün intellektual və psixoloji hadisələr; Başqa sözlə desək, insanın psixi prosesləri və bu proseslərin bağlı olduğu struktur-funksional sistemlərin bütünüdür. Bu sistem beynimizdəki neyronlar arasında elektrik və neyrokimyəvi qarşılıqlı təsirlər nəticəsində əmələ gəlir. Beynimizdəki proseslər normal şəraitdə fasiləsiz və rəvan davam etsə də, bəzi faktorlar bu sistemin axını poza və zehnimizin yorulmasına səbəb ola bilər. Bu amillərə misal olaraq;
Davamı →

Heç nədən zövq ala bilməmək - Anhedoniya

Anhedoniya nədir ?

Anhedoniya həyatdan zövq almama vəziyyəti deməkdir və bəzi diaqnostik proseslərdə də təsirli olur. Bu, həm də müəyyən xəstəliklərin diaqnozu zamanı istifadə edilən bir simptomdur. Bu söz yunanca “-an” (-sən) və “hedone” (zövq) sözlərindən yaranmışdır.
Bizə yaxından bələd olduğumuz bir çox psixoloji pozğunluqlarda
Davamı →

Autizmin simptomları nələrdir?

Autizm adətən ilk 3 ildə ortaya çıxır və erkən diaqnoz böyük məna kəsb edir. Ana və atalar autizmin fərqinə varsa, rehabilitasyon ilə xəstəliyin təsirlərini gözlə görülür formada azaltmaq mümkündür. Autizmin simptomları hansılardır?
Davamı →