Kişilərin heyran olduğu qadınlar

Şirin qızlar: Həmişə pozitiv düşünən, şən görünən qızlar şirin və ağıllı olur. Hər zaman xoşbəxt göründüyü üçün kişilər onlarla ciddi gələcək haqqında düşünməyə başlayır. Adətən gözəl olmasalar da, şirinlikləri ilə baş döndürürlər. 

Bərabərhüquqlu: Bu qadınlar əsl feministdilər. Bu qadınlar kişilərlə eyni hüquqa malikik və eyni maaşı alırıq lakin hesabı hər zaman mütləq kişilər ödəməlidir deyə düşünür.  Bu qadınlar kişilərlə eyni cərgədə durmaq üçün heç bir fürsəti əldən vermir və ağılları ilə kişiləri özünə cəzb edir. Münasibətlərdə məsuliyyətin 50 fazinin öz üzərinə düşdüyünü fikirləşirlər. 

kişilerin sevdiyi qadin tipiSeksual qadın: Belə qadınsanız, çox şanslısınız. Seksual qadınlar özü kimi kişiləri bəyənir və onlar üçün sərhəd yoxdur. Seksi kişilərə qarşı istifadə etdiyi bir məqsəd kimi görmür.  Psixoloji və duyğusal problemlər çıxarmaz və özünə güvənir.  Bu görə də qadınların çoxu onlara nifrət edir, kişilər isə vurulur. Çünki azad ruhlu qadındı və həmişə dürüst hərəkət edir. 

Dost olmağı bacaran qadın: Şirin qız tipi ilə dost olmağı bacaran qadın bir-birinə yaxın obrazdı. Birlikdə olduğu kişi ilə eyni tv proqramına baxmağı sevir və eyni yerlərə getməkdən xoşlanır. Belə qadınla 5 dəqiqə söhbət etdikdən sonra kişi elə düşünür ki, onu illərdir tanıyır. Hər zaman zarafat etməyi bacaran və zəng etdiyi zaman “Salam  əzizim, necəsən?” deyən qadını hansı kişi istəməz ki? Lakin bununla bərabər kişilər cinsi münasibətlərdə də eyni şeyi istəyib-istəmədiyini yaxşı düşünməlidi.

Azad qadın: Bu cür qadınları tapan kişilər özünə ayıracaq vaxt tapa bilirlər.  Bu qadınlar həyatlarında bir kişi olmasını arzu edir. Lakin sosial həyatda kişilərə çox da ehtiyac durmurlar. Problemlərini həll etmək üçün onlara kişi lazım olmur.

Anlayışlı qadın: Qadınların əksəriyyəti evlilik barəsində kişilərə təzyiq göstərir.  Lakin sakit qadınlar belə deyil, onlar üçün xoşbəxtlik sevdiyi insanın yanlarında olmasıdır. Onlar “niyə evlənmirik?” sualı ilə qarşı-qarşıya qalmır. Çünki əgər olacaqsa, bunu tələsdirmək lazım olmadığını düşnürlər. 

Liman qadın: Ən pis anlarda belə kişilərə özünə güvən verir.  Kişinin depressiyadan çıxması üçün əlindən gələni edər. 

Diqqət çəkən qadın: Belə qadınlar  olduğu hər bir mühitdə insanların diqqətini çəkə bilir. 
Cazibədar və təsiredici olur. Xarakterinin və ağlının fərqində olduğu üçün olduqca cazibədar görünür. Kişilər belə qadınlarla birlikdə olduğu zaman özlərini çox rahat hiss edir.

0 şərh