Kürən xanımlarla bağlı inanclar

Kürən qızlarla bağlı əfsanələrin bəziləri gülməli, bəziləri qəribə, bəziləri isə alçaldıcıdır…

kurən1. Öldükləri zaman vampirə çevrilirlər – bu gülməli bir yunan əfsanəsidir. 

2. Aybaşı zamanı hamilə qala bilərlər – bu məntiqsiz və boş əfsanəyə bu gün də inananlar var. Bu əfsanənin yaranma səbəbi bəlkə də qısqanc insanların cahil uydurmalarıdır. 

3. Şansızdrılar – Qədim Misirdə çox geniş yayılan bir inancdır. Bunu aradan qaldırmaq üçünsə qurban verirdilər.

4. Çox əsəbidirlər – başqa bir əfsanə də onların əsəbi olması haqqındadır. Amma bəlkə də həqiqətdir. Bəlkə də sarışınlardan daha əyləncəli olduqdarı və kürənləri gözdən salmaq üçün deyilən fikirlərdir. 

5. Arılar kürən qızları daha çox sancır. Bu əfsanə də həqiqət ola bilər. Alimlər bunu təsdiq etməsə də, nənələr bunun gerçək olduğunu iddia edir. 

6. Kürən saçlar oğurlanmış cəhənnəm alovudur. Çox sərt sözlərdir. İspaniyada yüzlərlə kürən saçlı qızları cadugərliklə məşğul olduğu bəhanəsi ilə yandırıb və öldürüblər. 

7. Kürənlilər sonda boz olur. Qızıl saçların yaşladıqları zaman boz rəngə çevrildiyi deyilir. Lakin çoxlarının saçı yaşlandığı zaman bozlaşır sonra isə ağarır.
 

4 şərh

babayeva_sabina
maraqlı idi bəziləri bəlkə də doğru ola bilər
WinRar
Kürən nə deməkdir?
WinRar
Məqaləni axıra kimi oxuyub anladım :)
SHATENKA407
bəziləri sevimli olur kürənlərin :)