Qadın sirləri

Qadınların bir sıra vərdişləri o dərəcədə müəmmalıdır ki,bəzən özləri də bunların səbəblərini açıqlaya bilmirlər.

1.Qadınlar demək olar ki,hər şeyi: ayaqqabı,yubka,aptekdən dərman və s.ni sadəcə özlərini xoşbəxt etmək üçün alırlar.Bunlara verdikləri ödəmənin miqdarını da hər zaman az söylərlər.Yalan söyləmənin də doğru olduğunu düşünürlər.

2.Qadınlar ərlərinə tez-tez sekslə məşğul olmaq düşüncələrini söyləməzlər.Səbəbi isə yorğun olduqları zaman ərləri bu mövzuda israr edərlərsə,onu önləmək və dincəlməkdir.qadınlar nə istəyir?

3.Nə qədər müasir və sərbəst olsalar belə,yenə də həyatın çətinliklərinin çoxunu kişilərin çəkməsini istərlər.

4.Qadınlar analarına bənzəməkdən çox qorxarlar,amma ərlərinin anaları haqqında "sən də anan kimisin elə" demələrinə əsla qatlanamazlar.Bu səbəbdən ərlərinin yanında analarının səhvlərini bildirmirlər,özlərini görməməzliyə vururlar.

5.Ərlərinin bir az da olsa onları qısqanmasını istərlər.

6.Yaraşıqlı və seksi məşhur ulduzlarla fantaziyalı xəyallar qurarlar.

7.Qadınlar sirlərinin çox hissəsini rəfiqələri ilə bölüşürlər.

8.Qadınlar kişilərə bütün qəlbi ilə aşiq olurlar,amma bu başlanğıcdakı kimi olmur.Çünki, qadınlar eşqə aşiqdirlər.
 

10 şərh

burla xatun
9. qadınlar öz sirlərini bəzən bloq yazılarında açıq yazar,kişilərin bundan xəbər tutmasına şərait yaradarlar.
Freddie
Məncə burda super olan bir şey varsa, o da şəkildir. Vəssalam!!!
Leyla
10. Qadınlar kişilərdən fərqli olaraq ancaq qızın şəklinə xarici görünüşə yox,həm də mətndəki mənaya fikir verirlər=)
IDEAL
11. Qadınlar özləri haqda qəribə fikirlər yayır, çünki özləri haqda mif yaratmağı sevirlər. Bu səbəbdən kişilər heç vaxt onları başa düşməzlər.
mucahide
ideal her kes ozune ait bendi sechti haaa… torbada osik var deyesenn…
Westsider
Leyla
И почему они любят самодовольных парней? maraqlıydı.
dizayn çox pis gündədir.Yazılarını oxumaq üçün mazoxistka olmaq lazımdır.
Westsider
Hmm, print skrin edib mənə göndərə bilərsiniz? Yəqin brauzerlərin müxtəlifliyini nəzərə almamışam…
papatürk

Qadınlar analarına bənzəməkdən çox qorxarlar.


Bu hardan çıxdı? Doğrudan belədir?