Uşaqlıq yolunun ev şəraitində yığılması

Uşaqlı yolunun genişlənməsi gələcək anaların ən qorxduqları məqamlardan biridir, desək yanılmarıq. Bütün qadınlar bundan çəkinirlər. Qadınların çoxu bu zaman seksdən həzz ala bilməyəcəklərindən narahat olurlar.

Bu zaman vaginoplastika vasitəsilə sözügedən problemi aradan qaldırmaq mümkündür. Amma əgər əməliyyatdan çəkinirsinizsə, o zaman ev şəraitində də problemi həll edə bilərsiniz.

1. Firəng üzümü (krıjovnik)
Bu meyvə uşaqlıq yolunu təmizləyir. Budan əlavə onun nəmliyini tənzimləyərək pis iyi aradan götürür.

12-13 ədəd firəng üzümü giləmeyvəsini əzin, bir bankaya qoyaraq üzərinə təmiz su əlavə edin. Qaynadın, daha sonra alınan məhlulu süzərək soyuducuya qoyun. Məhlul ilıq olan kimi kimi intim zonanı bu məhlul ilə yuyun. Frəng üzümü həmin nahiyədə olan əzələləri möhkəmləndirir.

2. Aloe Vera
Bu bitkinin tərkibində olan maddələrin uşaqlıq yoluna yaxşı təsir etməsi klinik olaraq sübut olunub. Həmçinin aloe vera bitkisi vaginal qaşıntı və quruluqdan da xilas edir. 



2 x/q aloe vera gelini cinsi orqanın daxili və xarici dodaqlarına çəkin. 
Bu proseduru gündə 1 dəfə həyata keçirmək yaxşı nəticə verir.

3. Xüsusi idman hərəkətləri
İdman hərəkətlərini arxası üstə uzanaraq etmək yaxşı nəticə verir. Uzanmış vəziyyətdə uşaqlığın əzələlərini tez-tez yığıb açın, 15 saniyə fasilə verdikdən sonra davam edin. Daha sonra uşaqlığın əzələlərini yığaraq saxlayın, buraxın. 15 saniyə istirahət edərək yenə eyni hərəkəti 3 dəfə ardıcıl olaraq təkrar edin. Gün ərzində etdiyiniz bu hərəkət uşaqlığın əzələlərini möhkəmlədərək daha elastik və möhkəm olmasını təmin edəcək.

0 şərh