Enerjili qadınlar

Eyni anda hər şeyi edə bilən və ən əsası da, bunların hamısını yaxşı edə bilən bəzi qadınlar vardır. Bu qadınları marketdə görərsiniz: Bir tərəfdən cib telefonu ilə danışarkən, bir tərəfdən də alış-veriş arabasını doldurarlar və yanlarında da xoşbəxt, söz dinləyən bir uşaq vardır. Alver siyahısını hazırlamanın belə nə qədər enerjinizi aldığınızı düşündüyünüzdə bu sizə haqsızlıq kimi görünər. Bu qadınlar bunu necə bacararlar? Bu enerjilərinin qaynağı nədir? Belə məşğul və enerjili qadınların bir neçə sirri vardır. Sizin də faydalana biləcəyiniz məqamlar ola bilər:

1. Siyahı tutun

Xanımlara soruşulduğunda istisnasız hamısı eyni cavabı verəcək: Edəcəyiniz şeyləri yazın. Hər günün sonunda sabahısı gün bacarmanız lazım olan şeylərin siyahısını edin. Beləcə həm özünüzü məsul hiss edəcəksiniz, həm də gündəlik təlaşın etməniz lazım olanları unutdurmasına mane olacaqsınız. Siyahılar məsuliyyətlərinizin altından qalxılmaz bir dağ kimi görünməsinə də mane olar. Ayrıca tamamladığınız maddələrin üzərindən xətt çəkərkən özünüzü çox yaxşı hiss edəcəksiniz!

2. Məşq edin

Onsuz da sıx olan gününüzə bir də məşqi qatmaq fikri çılğınlıq kimi görünə bilər. Məşq yalnız daha çox yorulmanıza faydaymış kimi görünsə də, əslində bunun tam tərsi bir təsir yaradar. Günə yüngül bir məşqlə başlamaq gün boyu özünüzü daha enerjili hiss etmənizi təmin edər. Ayrıca məşq əsnasında ifraz olunan endorfin ("xoşbəxtlik hormonu") da stressi azaldar. Unutmayın enerji nə qədər çoxdursa, stress o qədər az olacaq.

3. Özünüzə zaman ayırın

Həftədə, iki həftədə ya da ayda bir gün, bir neçə saatı yalnız özünüzə ayırın və bu müddətdə işlə əlaqədar heç bir şeyin sizi narahat etməsinə icazə verməyin.

4. Qovuşmaq üçün gözlədiyiniz bir şey olsun

Tətil planlarınızı ilin başında edin. Sıx iş tempinə nə vaxt ara verərək, istirahət edəcəyinizi və əylənəcəyinizi bilmək sizi motivasiya edəcək.

5. Yaxşı qidalanın

Günə gözəl bir səhər yeməyi ilə başlayın və pay atlamayın. Hər payda balanslı və sağlam yeməklər yeyin. Duzlu krakerler, şokolad, şəkərli içkilər və sairə. Keçici bir enerji artımı təmin etsə də, dərhal ardından özünüzü əldən düşmüş və cansız hiss etmənizə səbəb olar. Tərəvəz, meyvə, süd məhsulları kimi sağlam qidalardan tez-tez yemək gün boyunca ehtiyacınız olan enerjini təmin edəcək. Hər gün yeməklərinizi planlamağa ayıracağınız bir neçə dəqiqə enerji səviyyənizi yüksəldə bilərsiniz.

0 şərh