Sarışın və qaraşın qızlar

  • Qadın

Sarışın qızlar...
Sarışınlar güclü, orijinal fikirli, dəyişikliyi sevən, qeyri adi qabiliyyətə sahib olan insanlardır.
Sarışınlar çox zaman yaxşılıqları qiymətləndirməyi bacarmırlar.
Hansısa bir işi nadir hallarda sona çatdırırlar.
Bir işi başa vurmamış digərinə əl atırlar.
Səbirsizdirlər.
Özlərindən tez çıxırlar.
Bir dəqiqədədə aləmi bir birinə qatmağı bacarırlar.
Həmişə yeni həyacan axtarışında olurlar.
Sədaqətsizdirlər.
Sarışınlar ətrafdakıları insanları ələ alıb hökmranlıq etməyi sevirlər.
Ev işlərini xoşlamırlar.
Onlar üçün həyatın əsl mənası alış verişə çıxmaqda, gəzintiyə getməkdədir.
Ver yeyim ört yatım gözlə canım çıxmasın məsəli onlara aiddir.
saç rəngləri
Qaraşın qızlar...
Ailəcanlıdırlar.
Bütün günlərini evdə keçirsələr bezməzlər.
Səbirli, tədbirli, gözəl düşüncəli və təmizkardırlar.
Tapşırılan işləri yerinə yetirmədən əl çəkmirlər.
Uğur hər zaman onlarla olur.
Belələrinin xüsusi qabilliyyətləri olur.
Onlar çox sadiq həyat yoldaşıdırlar.
Əl qabiliyyətlərinə isə söz ola blməz.

Bu yazılanlar sadece statistik araşdırmalardır...O demək deyilki hər kəsə aiddir.

Kişilərin seçimi

Statistikaya əsasən, kişilər daha çox sarışın qadınlara üstünlük verirlər: kişilərin 3/2-si öz yanlarında sarışın qadın görmək istəyirlər. Söhbət nikahdan düşəndə isə bunu tam əksi baş verir, belə ki onlar yalnız qarayanız xanımlarla evlənmək istəyirlər. Alimlər istənilən halda hesab edirlər ki, açıq rəngli saçlar qadınları daha gözəl göstərir.
Hottingemdə Trent Universitetinin tədqiqatçılarına görə, sarışınlar özlərini daha cəlbedici və inamlı, daha həyatsevər və bunu da müqabilində ətrafdakıların gözündə daha cəlbedici hiss edirlər. Məhz bu qadınlar karyerada daha çox nailiyyətlər əldə edirlər.

Oxşar məqalələr

 

25 şərh

Xrizoberil
maraqlı məlumat idi. Təşəkkürlər. Amma mən uğuru hər zaman özümlə bir görmürəm… bəlkə də yanımdadır,  gözlərimi yummuşam, görməyi bacarmıram ((((
Aysel218
Bu sadece arasdirmalarin neticesidir..insanin ozunden asilidir...ama biraz heqiqet de var deyimki :)))
Aysel218

deymez:)))

_BUMERANQ_
Bes qumrallar?
Aysel218
Bumerang hec men ozumde ne sarisinam ne de qarasacam:) melumat idi yerlesdirmisem:)
Gülnar
heç dəxli var?
MaksiMuS
Qarawin qizlari mende xowlayiram.Sariwinlardan zehlem gedir.Erkoyun,ipe sapa yatmaz,heyasiz olur. elbet men statistikayla hecne etmirem.esas qarwindaki insandi.
Aysel218
elbette her kes bu yazilanlar kimi deyil:)
ElcinHesenov
İndi zəmanədə sarışın qarışın bilmək olur ki? Paddelka da edirlər.Düzdür dəri rəngindən nəticədə bilinir.Maraqlı məlumatlar idi təşəkkür
Aysel218
sag olun Elcin bey
Aysel218

hee paddelkalar da coxdu :))

Aysel218
Gulnar xanim dogrusu sizin serhinizi hec basa dusmedimki niye hec dexli var yazmisiz...bele serhler yazmag yerine lazimdirki iradinizi bildiresiz. eger men topikimin adinda Dagdan yazib topikin icinde Bagdan danissaydim o zaman siz deyen  olardi. topikin adi ve icindeki melumatlar bir birine tam uygundur/// hec dexli var yazmaginizin siz demisken hec dexli yoxdu....yazdigim topiklerde tenqide achiq biriyem ve her kes oz iradini bildire biler/ amma 1cumleyle yox...
her halda mene ele gelirki siz sehifenin evvelinde topikin adini ve yalniz sekle baxib orada yazini oxumamisiz..cunki sehife boleninden istifade etmisem ve gerek topikin ardina kecib oxuyasan...yeqinki siz ardina baxmamis wekille topikin adina baxib menasizliq gormusuz ve birbasa serh yazmaga kecmisiz...bu en azindan hemin istifadeciye qarsi hormetsizlikdi /serh yazmaq xatirine topiki oxumamis serhler yazilanda yaxsi cixmir.hec olmasa tam oxunmasa bele sohbetin neden getdiyini bilmek yaxsi olardi/// cunki topikdeki melumatlar dexli olan yazilardi/ hem men qeyd de etmisemki bunlar statistik arasdirmalardir///statistikada ise azliq coxluga tabe olur  yeni demeli  sarisin ve qarasin qizlarin cox faizi bu tiplerde olurki bele yazilar yazilir psixologlar terefinden ...bu o demek deyilki bunlar hamiya aiddir...her bir xirda nuansin bu cur tehlilleri aparilir.Kayzen.az'da da bele topikler coxdu
Gülnar
Tənqidə açıq olmağınız şərhimə veridiyiniz minusdan görünür) Heç dəxli var yazmışam ona görə ki, sarışın ya qaraşın qızları bu cür xasiyyətlərdə qruplaşdırmaq çox mənasız gəlib mənə..Sarı və ya qara olduğuna görə bir insan haqda mühakimə yürütmək olmaz..Bu şərhimdən niyə inciyirsiz ki? Burda sizin topikin adı ilə mövzusunun uyğun olmamasını demək istəməmişdim..Mən «heç dəxli var» yazmaqla sizə yox, statistik göstəricilərə qarşı çıxmışam burda..Bir də ki, T.Əhmədov demişkən deyim bilin zəhmət olmasa — mən heç vaxt oxumadığım, məlumatım olmadığı məsələyə münasibət bildirmirəm..Uğurlar )
Dream

neneler sozu: sari kishmishi chole atarlar qara kishmishi cibe tokerler :)

elshad
neqr qizlar, aq beniz qizlar hadqa araşdirmalar aparilmayib  ?
MIss_R

Men ozum sarisinam heqiqeten butun xususiyyetler uygun gelir :) tesekkurler,,,,,,,,,,,

Aysel218
axi statistik neticeler her kese aid deyil /// men topikin axirinda da bunu vurgulamisam...her halda psixologlarin iwleridirki her wey ucun tehlil aparirlar....hele gulusun novlerine gore bele...onda gerek bu cur xeberler umumilikde yazilmasin..men incimirem sadece olaraq rey bildirende niyesini de yazmaq lazimdir//
Aysel218
gorunduyu kimi uygun gelen insanlar da var
Rene
Sədaqətsiz olduğunuzu etiraf edirsiniz yəni?
məryam
Sedaqetsiz olmaq pisdi? Menim qapqara saçım var. Amma vefasızam. Ve bu en sevdiyim xusisiyyetlerimden biridi.
Rene

Gülməli statistikadır. Məncə bunu hazırlayanın da məqsədi elə bu olub. Görmürsünüz, sarışınları yıxıb-sürüyüb, qaraşınları isə ideal, mükəmməl qadın səviyyəsinə çatdırıblar. Yəqin qaraşın qadınlar tərəfindən aparılmış statistikadır. :) Zarafat bir qırağa, insanın saçının, dərisinin, gözünün rənginin xasiyyətinə və insani keyfiyyətlərinə dəxli yoxdur… Maximus, sizin yazdığınız isə heç xoşuma gəlmədi, sizdən belə söz gözləməzdim… Elə bil məktəbli oğlan yazıb.

Aysel218
haqlısınız Rene sadece bunu araşdırmalar saytında görüb tərcümə etmişdim ..yoxsa mən də tərəfdarı deyiləm xarici görünüşə görə qiymət verilməsinə
Rene
Amma nəzərə almalıydınız ki, bunu oxuyanlar içərisində sarışın xanımlar da ola bilər. Sədaqətsizdirlər-falan, yazıqlar oxuyub dəli olarlar ki, görəsən mən beləyəmmi? )) Mən sarışın deyiləm ha, heç qaraşın da deyiləm. Amma bu yazı daha çox yumor məqsədilə yazılıb məncə :)
doYwanka

men demezdimki qarawinam nedeki sariwin. ama gozumun rengine gore sariwinam yeqin, ama burda yazinanlarin coxlari mene aid deyil. 
ama yenede tewekkurler:)

məryam
Qaraşın qızlar...
Ailəcanlıdırlar.
Bütün günlərini evdə keçirsələr bezməzlər.
Səbirli, tədbirli, gözəl düşüncəli və təmizkardırlar.
Tapşırılan işləri yerinə yetirmədən əl çəkmirlər.
Uğur hər zaman onlarla olur.
Belələrinin xüsusi qabilliyyətləri olur.
Onlar çox sadiq həyat yoldaşıdırlar.
Əl qabiliyyətlərinə isə söz ola blməz.


Bunlar mene uyğun gelir. Eleve olaraqda bir neçe sarışın xüsusiyyteleri.