Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadın nə istəyir?

                           
Bu sual əsrlərdir hər kəsi düşündürür. Qadın həqiqətən nə istəyir?

Qadınlar kişilərin bir az xırdaçı olmasını, həyatında qadının təbiətinə xas yer ayırmağını istəyir.

Onları aldatmayın.

Onlara yalan deməyin.

Şəfqətli olun.

Bədənlərində gözəl olmayan yerləri tez-tez xatırlatmayın. Onlar haralarının gözəl və ya pis olduğunu yaxşı bilir.


Ardı →

Qadın psixoloji halı və saçları

Qadınlın saçlari onun haqqında çox məlumat verir — ruh halını, həyatındakı dəyişiklikləri...

 Saçlar bir qadının güvəninin açarıdır.

Saç sağlamlğı psixoloji bir halla əlaqəlidir. Qadının psixoloji halı saç rəngini və formasını dəyişdirmsinə də səbəb olur.

Əhəmiyyətli bir xəstəlik yaşamağı belə saç rənginin dəyişdirmək üçün əsasdır.

* 45 və yuxarı yaşlarda olan qadınların saçları uzun illərdir tünd rəngdə olsa da, ani bir qərarla açıq qızılı rəngə boyaya bilərlər. Əslində bu dəyişimdə həm qərarlı olurlar, həm qərarsız. Bu qadınlar düz 15 gün boyunca ərinin bu haqda fikrini öyrənərlər. Kişi «dəyişdirmə, saçının rəngi qəşəngdir», — dedikdən sonra saçının rəngini dəyişər.
Bu cür qadınların şüurlarının altında yeni dostlarla tanışolmaq, yaşlılıq, dəyişmə ehtiyacı, fərqlilik yaratmaq, ciddi sağlamlıq problemi ilə qarşılaşmaq kimi səbəblər yatır. Bu qadınlar çox halda saçlarını qırmızı rəngə boyayar, ancaq kəsdirməzlər.


Ardı →

Nadir tapılan 7 qadın tipi

1. Yaş əleyhinə məhsulları istifadə edib məmnun qalan qadın
Bütün qadınlar yaşı az göstərən kosmetik məhsullardan istifadə etsələr də, bu məhsulların bir xeyri olmadığını düşünürlər. Baxmayaraq ki, güzgünün qabağında kosmetikanın 45 fərqli növünü tapmaq mümkündür. Yaş əleyhinə olan kosmetik məhsullardan razı qalan qadın nadir tapılan qadındır.


Ardı →

Qadın tipləri

Vampir qadın
Bu tip qadınlar kişiləri cəzb etsə də, heç bir kişini həqiqətən sevmir. Vampir qadın ona vurulan kişilərin əzablarına baxmaqdan zövq alır. Belə qadın tiplərinə tarixi şəxsiyyətlərdən Kleopatranı misal göstərmək olar. Bəzi məlumatlara görə, Kleopatra onunla bir gün olsa belə, sevgi yaşamaq istəyən kişilərdən həyatını qurban verməyi tələb edirdi.
Qeyd edək ki, kişilərin əksəriyyəti nədənsə belə tip qadınların toruna asanlıqla düşür. Kişilər vampir qadınlarla münasibətin pis nəticələnəcəyini anlasalar da, sevgilərindən geri dönmürlər.
Vampir qadınlar heç də həmişə gözəlliyi ilə seçilmir. Lakin o, hər zaman cəzb edir.

İlham pərisi
Uzaqda yaranan xəyallarmələyini heç cür tutmaq olmur. Belə qadınlar kişiləri ilhamlandırır. Xüsusilə də belə qadınlar yaradıcı insanları maraqlandırır. Belə qadının diqqətinə, sevgisinə asanlıqla nail olmaq olsa da, onlar sirli qalmağı bacarır. İlham pərisi tipinə aid olan qadınların sanki bir hissəsi başqa dünyada, çox uzaqlarda uçur və bu uzaqda yaranan xəyallar mələyini heç cür tutmaq olmur. Elə bu cəhət də bir çox rəssamları, şairləri cəzb edir.
Onlar bu harasa uçub gedən gözəlliyi tutmaq istəyir, amma bu çox qısa müddət ərzində mümkün olur. Və ilham pərisi yenə də mələk kimi uçaraq reallıqdan uzaqlaşır. Bu qadın tipinə misal olaraq rəssam Salvador Dalinin həyat yoldaşı və ilham pərisi olan Qalanı göstərmək olar.
Kişilərə elə gəlir ki, onlar belə qadınla ailə həyatı qursalar çox xoşbəxt olacaqlar.

Gözəl xanım
Sadalanan qadın tiplərindən fərqli olaraq bu qadınlar gözəl olur və öz gözəlliyini dərk edirlər. Bu qadınlar məhz gözəl olduqlarını bildikləri üçün sakit və təmkinli olur. Kişilərə elə gəlir ki, onlar belə qadınla ailə həyatı qursalar, çox xoşbəxt olacaqlar. Adətən gözəl xanımlara müxtəlif kişilər maraq göstərir. Əksər hallarda kişilər belə qadınlarla ailə həyatı qurmağı arzulayırlar.

Romantik qadın
Sirli qalan bu qadınlar gözəl və ya sadəcə baxımlı ola bilərlər. Bu tipə aid olan qadınlar gözəl olsalar belə öz gözəlliyini anlamırlar. Məhz bu cəhət də onları maraqlı edir. Belə ki, kişilər hiss edir ki, belə qadınlar özlərinə əmin deyillər və onlara nə qədər gözəl olduqlarını sübut etmək istəyirlər.

Şıltaq qız
Bu tip xanımlar yeniyetmələr kimi özünü aparır. Onlar yeniyetmələr kimi geyinməyə də üstünlük verir. Bu xanımlar şıltaq və sadəlövh olurlar. Şıltaq qız tipinə aid olan qadınlar üçün hər şey maraqlı gəlir. Onlar sanki hər şeyi özləri üçün yeni kəşf edirlər. Şəxsi münasibətlər zamanı belə qadınlar oynamağı, şıltaq olmağı, yeniliklər etməyi sevirlər. Bu qadınlar üçün kişi ilə münasibət oyundur. Amma onlar vampir qadınlar kimi qəddar və zülmkar deyillər. Kişilər belə qadınlarla münasibət qurmağa can atır. Belə ki, belə qadınlar onlara cavanlıq illərində yaşadıqları hissləri yenidən yaşadır. Şıltaq qızlarla kişi özünü problemlərdən uzaq və məsuliyyətsiz hiss edir.

Yüngül təbiətli qadın
Belə qadınların əksər hallarda bütün kişilər xoşlarına gəlir. Bu səbəbdən də bu tipə aid olan qadınlar heç kimə yox demir və bütün kişilərlə mehriban davranır. Onlar üçün çoxlu kişilərlə münasibət qurmaq həyat tərzidir. Belə qadınlar adətən başqalarının qınaq obyektinə çevrilir. Onlara kişilərdən yalnız məhəbbət lazımdır. Belə qadınlarla kişilər xoşbəxt olsalar da, bu uzun sürmür.

Sakit və diqqəti çəkməyən qadın
Sakit və diqqəti çəkməyən qadın. Onlar sakit və utancaq olurlar. Diqqəti çəkməyi sevməyən bu qadınlar kütlə içındə seçilmirlər. İşdə, müxtəlif ictimai fəaliyyət zamanı da onlar özlərini çox sakit aparırlar. Belə qadınlar öz gizli arzularını birüzə verməyə qorxur və maraqsız həyatlarını xəyallar qurmaqla doldururlar. Xəyallarda özlərini olduğundan fərqli görür və başqa cür davranırlar. Onların daxili aləmi fantaziyalarında canlanır. Adətən çoxlu komplekslərdən əziyyət çəkirlər. Komplekslərin əksəriyyəti isə əsassız olur. Lakin onlar sadiq həyat yoldaşı və yaxşı dost olurlar. Onların xarici görünüşü də davranışları kimi diqqəti çəkmir. Çox vaxt makiyaj etməyən bu qadınların baxışları aşağı yönəlir, bədənləri isə hərəkətsiz qalır, belləri bir qədər də olsa bükülü formada olur.

Aylin Kamilova
Davamı →

Qadınlar da səhv edir

  • Qadın

Söz ustalarımız, şairlərimiz qadını yüksəltmiş, onu fələklərin Fövqünə qaldırmışlar, özlərini isə günahkar bəndələr səviyyəsində aşağı tutmuşlar.

Ol pərivəş kim məlahət mülkünün sultanıdır,
Hökm onun hökmüdürür, fərman onun fərmanıdır!
— deyən Füzuli xanımları «məlahət mülkünün sultanı» adlandırır. Sultanların hökmünü təhlil yox, icra edərlər. Amma bəzən bu hökmlərdə səhvlər də olur.

Amerikalı psixoloq Barbara de Anceles tədqiqlərində yazır:

Qadınlar kişilərə qarşı münasibətdə aşağıdakı əsas səhvləri buraxırlar:

* Özlərini ana kimi aparırlar və kişi ilə uşaq kimi rəftar edirlər;

* Özlərini sevdikləri şəxsə qurban verirlər. Özlərini ondan sonra ikinci hesab edirlər;

* Kisinin potensial imkanlarına aşiq olurlar;

* Öz qabiliyyətlərini və üstünlüklərini gizlədirlər;

* Kişidən istədiklərini əldə etmək üçün özlərini balaca qız kimi aparırlar.


Ardı →

Xanımların diqqətinə!

30-dan artıq tanınmış şirkətin istehsal etdiyi dodaq boyalarının tərkibi araşdırılarkən məlum olub ki, qadınların sevə-sevə istifadə etdikləri «pomada»-ların tərkibində bir sıra ağır metallar var. Rusiya mətbuatının verdiyi xəbərə görə, amerikalı tədqiqatçılar dodaq boyalarının tərkibində yüksək dozada kadimium, xrom, qurğuşun və alüminium aşkar ediblər.

Kaliforniya Universitetinin mütəxəssisləri bildiriblər ki, gün ərzində iki-üç dəfə dodaq boyasından istifadə edənlərdə mədə xərçənginin yaranma riski çoxdur. Çünki bu zaman onların dərisinə xeyli miqdarda xrom hopur.

Dodaqlarını acgözlüklə boyayanlar isə tədricən zəhərlənirlər. Buna görə mütəxəssislər dodaq boyalarından mümkün qədər az istifadə etməyi məsləhət görürlər.
Qeyd edək ki, ABŞ-da kosmetik məmulatların istehsalı ilə bağlı standartlar yoxdur, amma Avropa Birliyi dodaq boyalarına zərərli maddələrin qatılması qəti olaraq qadağan edir.
Davamı →

Hamiləlik zamanı yuxusuzluq

  • Qadın
Hamiləlik zamanı qadınların çoxunda ilk günlərdən yuxusuzluq müşahidə edilir. 2-ci üç aylığında bu hal keçib gedir və hamiləliyin sonuna yaxın yuxusuzluq qadınlar üçün yenidən ciddi problemlərdən birinə çevrilir.

Yuxusuzluğa “qalib” gəlmək üçün aşağıdakılara riayət edin:

— gərginlikdən uzaq olun. Gün ərzindəki yorğunluq çox vaxt rahat yuxuya getməyə əngəl olur;

— siz gündüzlər yatmağa öyrəşmişsinizsə, bu adətdən bir neçə günlüyə imtina edin. Bu zaman gecə yuxusu daha dolğun olacaq;

— yuxudan əvvəl ağır yemək yeməyin;
Ardı →

Zərif qadınların güclü tərəfləri

“Forbes” jurnalı hər  il dünyanın ən güclü qadınlarının siyahısını təqdim edir. Bu dəfəki siyahıyda da 100 ən güclü iş qadının adı yer alıb.  Siyahıda olan ilk beşliyi sizə də  tanıyın .

Mary Barra Amerikan avtomobil istehsalçısı General  Motorsun (GM) direktoru olan bu xanım siyahıdakı ilk yerə sahiblik edir. 52  yaşlı Mary Barra bu şirkətdə adi elektrik mühəndisi kimi fəaliyyətə başlamasına  baxmayaraq, direktor vəzifəsinə qədər yüksəlməyi bacarıb. İndi bir çox kişinin  həsrətində olduğu güc sahibidir.

mary-barra-01-medium


Ardı →

Xoşbəxt qadın üçün 16 qadağa

Xoşbəxt olmaq kimlərçünsə asan, kimlər üçünsə çətindir. Bu həyata necə baxmağımızdan asılıdır. Ən cüzi görünən şeylər belə, bəzən insanı xoşbəxt etməyə kifayət edir.

Bir qadın əgər xoşbəxtdirsə, onun bu xoşbəxtliyi qorumağa çalışması mütləqdir. Bunun üçün çox şey etməyə ehtiyac yoxdur. Qeyd etdiyimiz kimi həm şey ayrı- ayrılıqda və həm də birlikdə insanın, qadının xoşbəxtliyinə gətirib çıxarır. Gəlin bir qadının xoşbəxtliyini daima saxlaması üçün qadağan edilmiş 16 -lıqla tanış olaq:
Ardı →

Hamilə qadınlar üçün ciddi təhlükə

Sağlam hamiləlik keçirmək üçün hamiləliyin ilk aylarında bəzi məsləhətlərə, hətta qadağalara əməl etmək vacibdir. Gözəlləşmək üçün edilən saç rəngləmə, saç  düzləşdirmə, saç rəngini açdırmaq və s. hamiləlik üçün təhlükəlidir.
Saç boyalarının tərkibindəki kimyəvi maddələr hamilələr ciddi təhlükədir. Hamiləliyin ilk 3 ayında saç boyamaq, açdırmaq, düzləşdirmək olmaz.
Hamiləlikdə saçlarınızı xına ilə rəngləyin
Saç boylarının tərkibindəki ammonyak boyanın bir qismini buxarlandırır və bu buxarın nəfəs alarkən udulması böyüməkdə olan uşaq üçün ciddi təhlükəyə səbəb olur. Saç boyasının bir qismi saç dərisi tərəfindən əmildiyi üçün hamiləlik zamanı saç boyalarından istifadə etməmək daha təhlükəsizdir. Buna görə hamiləlik zamanı qısa müddətli boyamalar və reflelər təhlükəsiz hesab edilir. Saç düzləşdirilməsi zamanı da istifadə edilən kimyəvi maddələrin qoxusunun udulması təhlükəli olduğu üçün bunlardan uzaq durmaq vacibdir. Saçlarınızı rəngləmək istəyirsinizsə, xınadan istifadə edin.
Saçlarınızı rənglədikdən sonra salonda çox gözləməyin. Saç boyasını saçınızda çox saxlamayın. Sonra saç dərinizi yaxşıca durulayın. Saç rəngləyərkən əlcəklərdən istifadə edilməlidir. Qaş və kirpiklərə kimyəvi tərkibli boyalardan istifadə etməyin. Həssas və alergiyası olan insanlarda ilk öncə alergik test edilməlidir.
Gözəllik salonunda çalışan hamilə qadınlar kimyəvi maddələrdən istifadəyə diqqət yetirməlidir. Qoruyucu geyim, əlcəklərdən istifadə etməklə həmin yerin yaxşı havalandırılması salonda yeyib-içməməklə sizi gözləyən bu təhlükədən az da olsa, qoruna bilərsiniz.
 
Yazar: Fərizə Əhmədova



Davamı →