Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Yetkin qadınla şıltaq qız arasındakı 10 fərq

Yetkinlik daha çox yaşla bağlı olsa da bu göstərici şərtidir. Çünki 23 yaşında olub özünü tamamilə yetkin qadın kimi aparan, amma 43 yaşında olub şıltaq qız kimi davranan xanımlar var. Yaş əsas göstərici deyil, bəs yetkin qadını şıltaq qızdan nələr ayırır?

1Yetkin qadınlar nə geyindiklərindən asılı olmayaraq seksualdırlar. Şıltaq qızlar isə daha seksual görünmək üçün açıq-saçıq geyinməyə üstünlük verirlər.
Yetkin qadınlar qarşısındakı kişini seksual baxımdan cəlb etməyin təkcə açıq-saçıq geyinməkdən ibarət olmadığını bilirlər və buna görə də özlərini seksual göstərmək üçün açıq-saçıq geyinmək kimi problemləri olmur. Yetkin qadın öz reallıqları ilə barışıb və qarşısındakı insanın onun haqda nə düşündüyünü çox da vecinə almır.

2. Yetkin qadınlar sizinlə söhbət edir, düşündüklərini, istəklərini dilə gətirir. Şıltaq qızlar isə kişidən nə düşündüklərini anlamasını gözləyirlər.
Kişilər düşüncələri oxumaq qabiliyyətinə malik deyil. Bunu unutmayın. Yetkin olmayan qızlar adətən kişilərdən belə bir şey gözləyirlər. Öz aləmlərində müəyyən siqnallar göndərib kişidən başa düşməsini gözləyirlər. Amma əsl qadın belə deyil. O demək istədiyini açıq deyir.


Ardı →

Dünyanın ən varlı 10 xanım idmançısı

  • Qadın

“Forbes” jurnalı 2013-cü ildə dünyanın ən çox qazanan xanım idmançılarını adlarını açıqlayıb

Onluğa rusiyalı tennisçi Mariya Şarapova başçılıq edir. Fərdi bizneslə də məşğul olan tennisçinin əsas gəliri isə reklamdandır.


 1. Mariya Şarapova. (Rusiya, tennis) 29 milyon dollar


Ardı →

Qadın vücudunun sirləri

  • Qadın

Bir qadın milyonlarla yumurta ilə doğulur, ömrünün 6 ilini yataraq keçirir.
Bunlar qadın vücudu haqqında maraqlı faktlardan bir neçəsidir. Bəs, təxminən 77 il ömrü olan qadının anatomiyası necədir və hansı xüsusiyyətlərə sahibdir. Bu suallara cavab verən mütəxəssislər qadın vücudunun kompyuterdən fərqi olmadığını söyləyir.

Beyin — Qadının beyni bədəninin ağırlığının 2 faizini təşkil edir. Qadın beynində mesajlar, spinal (onuğa-bel sümüyü) sinirlərə 432 km sürətlə çatır. Bir qadın beyni dəqiqədə 100 milyon məlumat ala bilər. Gündə 7 milyon beyin hüceyrəsini istifadə edən qadın təxminən 7-8 saat yatır. Ömrünün isə 6 ilini yuxuda keçir.

Göz  — Qadınların çoxunun gözləri qəhvəyi rəngdə olur. Qadın bir gündə təxminən 25 min dəfə göz qırpır. Hər göz qırpma müddəti təxminən 0,4 saniyədir. Qadınlar kişilərlə müqayisədə 2 dəfə artıq göz qırpır.


Ardı →

Kürən xanımlarla bağlı inanclar

Kürən qızlarla bağlı əfsanələrin bəziləri gülməli, bəziləri qəribə, bəziləri isə alçaldıcıdır…

kurən1. Öldükləri zaman vampirə çevrilirlər – bu gülməli bir yunan əfsanəsidir. 

2. Aybaşı zamanı hamilə qala bilərlər – bu məntiqsiz və boş əfsanəyə bu gün də inananlar var. Bu əfsanənin yaranma səbəbi bəlkə də qısqanc insanların cahil uydurmalarıdır. 

3. Şansızdrılar – Qədim Misirdə çox geniş yayılan bir inancdır. Bunu aradan qaldırmaq üçünsə qurban verirdilər.

4. Çox əsəbidirlər – başqa bir əfsanə də onların əsəbi olması haqqındadır. Amma bəlkə də həqiqətdir. Bəlkə də sarışınlardan daha əyləncəli olduqdarı və kürənləri gözdən salmaq üçün deyilən fikirlərdir. 

5. Arılar kürən qızları daha çox sancır. Bu əfsanə də həqiqət ola bilər. Alimlər bunu təsdiq etməsə də, nənələr bunun gerçək olduğunu iddia edir. 

6. Kürən saçlar oğurlanmış cəhənnəm alovudur. Çox sərt sözlərdir. İspaniyada yüzlərlə kürən saçlı qızları cadugərliklə məşğul olduğu bəhanəsi ilə yandırıb və öldürüblər. 
Ardı →

Kişilərin çox bəyənib evlənmək istədiyi qadınlar

Hər bir qadın röyalarının kişisini tapıb evlənmək istəyir.  Lakin bu o qədər də asan deyil. Buna görə məsləhətlərə əməl edin və kişilərin ciddi münasibət qurmaq istədiyi qadınlar haqqında məlumata sahib olun. 

1. Öz həyatınız olmalıdır və öz ayaqlarınız üzərində durmağı bacarmalısınız. Sosial həyatını sevdiyi kişiyə görə qurmayan qadınlar güclü qadın imici yaradır. Bu isə kişiləri ən az xarici gözəllikləri qədər təsirləndirir. Üstəlik sadəcə sevgilinizlə deyil, ailəniz və dostlarınız da vaxt keçirmək münasibətləriniz üçün yaxşı olur. 
Davamı →

Qadınların işlətdiyi 9 təhlükəli cümlə


1. «Hə, lap yaxşı!»

Adətən bu sözü qadınlar mübahisənin axırında — haqlı olduqları və sizin susmağınızın (mumlamaq) gərəkli olduğu zaman işlədir.

2. «Cəld gəlirəm! 5 dəqiqə!»
Bu ifadə iki mənada işlənə bilər: Əgər qadın bu ifadəni evdən çıxmağa hazırlaşarkən söyləsə, «5 dəqiqə» yarım saata qədər bərabərləşəcək. Amma, «ev işlərində yardım etmək» üçün sizə futbol oyununun birinci hissəsini izləməyə fəqət beş dəqiqə vaxt veriblərsə, o zaman əmin olun, bu düz beş dəqiqə sürəcək!

3. «Heç nə baş verməyib»
Bax bu isə, tufandan qabaqkı sakitçilikdir. Bu «heç nə» mütləq nəyisə ifadə edir, belə ki, ayıq olun. «Heç nə baş verməyib (olmayıb)» dən başlayan mübahisələr, adətən «mükəmməl» nəticələnir.
Ardı →

Qadınlarin kişilərdə xoşlamadığı mənfi cəhətlər

  • Qadın
Ən müxtəlif araşdırmalar zərif cinsdə antirəğbət oyadan bir neçə əlaməti müəyyənləşdirməyə imkan verib.Məsələn:

Ağ şalvarlılar — Çox xüsusi bir kostyum olmadıqca ağ şalvar geyinməkdən çəkinin. Ağ kostyuma əsla pul verməyin. Xüsusilə yazda geyilən ağ kətan şalvarlar, 80-ci illərin «Miami Vice»-ın vaxtından qalmadır. Ağ şalvar geyənləri qadınlar ilk baxışda rədd edir.

«Yumurta” dikdaban — Aranızda “yumurta” (oval) dikdaban ayaqqabı geyən varmı? Əgər varsa, o ayaqqabıları dərhal məscidlərin birinin həyətində unudun. Boyunuz sizə görə qısadırsa “buraxın, dağınıq qalsın”. Olduğunuz kimi görünün, özünüzə görə yoldaşlar seçin. Amma əsla dikdaban ayaqqabı geyməyin!
Ardı →

Dahilərin qadınlar haqqında dediklərindən

Kişilər qadınlar haqqında çox söz deyib. Bu siyahıya daha bir neçə insanın fikirlərini də qataq:
* Plutharkos: işıqlar söndüyü zaman bütün qadınlar gözəldir.
* Talleyrand: qadınlar, fürsətdən tez faydalanmağa qalxan kişisni bağışlayarlar amma fürsəti qaçıranı bağışlamazlar.
* Mere: gözəllik təbiətin qadınlara ilk verdiyi və ilk geri aldığı hədiyyədir.
* İsmayıl Həbib Sevük: gücü kişiyə, gözəlliyi qadına vermişik. hər şeyi məğlub edən güc, tək gözəlliyə məğlub olacaq.
* Shakespeare: qadın sözü, zəiflik sözü ilə eyni mənanı verər.
Ardı →

Kleopatra

  • Qadın

Tarixdə bu adda başqa çariçalar da var. Amma Kleopatra bir dənədi. Fironlardan sonuncusu, siyasət xanımlarından birincisi. Diplomat, poliqlot, riyaziyyatçı. O biri üzü canavar olan bir gözəl… Ağıllı və təhsilli, bəlkə də, dünyanın ən əfsanəvi qadınlarından biri olan Kleopatra insanları məftun eləmək sənətinin sirlərinə yiyələnmişdi. Dünyanın bütün güc-qüvvəti kişilərin əlində olduğundan öz istedadını sevgi-məhəbbət sahəsində məharətlə işlədirdi.


Davamı →