Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Kişi xəyanətinin əsas səbəbi

  • Qadın
Kişilər sevidiyi qadına xeyanət edə bilərmi?
Sosioloqların sorğusuna əsasən, kişilərin yarısı həyat yoldaşlarına xəyanət edir. Deməli onlar öz həyat yoldaşlarını sevmirlər? Kişi xəyanətinin əsas səbəbi nədir? Nəyə görə xəyanət yalnız kişilərə icazə verilən hərəkət kimi qəbul olunur? Xəyanətkar-qadına isə cəmiyyət daha ciddi reaksiyalar verir. Sənə qarşı xəyanət olunubsa, bu heç də sizin sevgidə uğursuzluğunuz demək deyil. Əksinə, bu cür hallar qadına imkan verir ki, öz həyatına bir daha nəzər salsın və onu yaxşı tərəfə dəyişsin.
Davamı →

Qadınlar nə istəyir?

  • Qadın
Kişilərin tez-tez özlərinə, qarşı cinsə verdikləri suallardan biri də budur: Qadınlar nə istəyir?
Qadınların istəkləri sonsuzdur. Biz ancaq 35-ini qeyd edə bildik, sizin də əlavələrinizi gözləyirik.
Qadınlar:

Kişilərin onlara vurulmağını;
Eşqinin ömür boyu yaşamağını;
Başa düşülməyini;
Və bunun ömür boyu davam etməyini;  
Gözəl olmaq;
Və ömür boyu belə qalmaq;
Hətta 80 yaşında da olsa, hamının onu cazibədar hesab etməyini;
Dünya müharibəsi də başlasa, evlilik ildönümünün unudulmamağını;
Qulluqçusunun qadın, sürücüsünün kişi olmağını;
Davamı →

Eleqant qadın necə olmalıdır?

  • Qadın
Dəb dedikdə insan həyatının bir çox aspektləri başa düşülür. Məsələn, hər hansı bir saç düzümü dəbi, prestijli ixtisasa yiyələnmək dəbi və s. Bunlardan biri də geyim dəbinin prinsipləridir. Bu prinsiplərdə müəyyən şərtlər var. 

Eleqant qadın necə olmalıdır? 
Bəzən elə olur ki, bahalı və tanınmış firmaların libaslarını geyinən qadında cəzbedicilikdən əsər-əlamət belə olmur. Sanki nəsə çatışmır. Bu məhz eleqantlılıqdır. Bəzən də olur ki, çox sadə geyinmiş bir xanım diqqəti dərhal cəlb edir. Eleqantlılığın sirri nəyi geyinmək yox, onu necə geyinməkdir. Eleqant görünməyin 7 əsas prinsipini sizinlə bölüşürük. 
Davamı →

Anaların ən yaxşı bildiyi 20 şey

Analar əvəzolunmazdıDostları araşdırma mərkəzi
Kimlə görüşüb-görüşmədiyimizi, kimdən zərər gəlib-gəlməyəcəyini hardan bilirlər? Altıncı hissləri güclü olan analarımız daima dost çevrəmizi nəzarət altında saxlamaq istəyirlər.

Anamız “usta aşpaz”dır!
Hansı şef-aşpaz anamızın yeməklərindən dadlı yemək bişirə bilər? Hələ yeni evlənən oğlanlar sevgililərinə: “Anam bunu daha dadlı bişirirdi, bəlkə yeməyin reseptini ondan götürəsən?” deməsi əsl fəlakətdir.

Analar “axtarış” sistemi kimi
10 saat axtarıb tapa bilmədiyimiz köynəyi, corabı, saatı analar əlləri ilə qoymuş kimi tez tapır. “Necə tapdın?” sualı mənasızdır, onlar bu işdə mahirdirlər.

Vaxtında yuxudan durmaq
Əgər səhər tezdən durmalısınızsa, zəngli saatı qurmaq boş şeydir. Çünki zəngi susdurub “5 dəqiqə də yatım, duracam”, — deyib yenidən yatacaqsınız. Bircə ananıza “Məni 7-də oyada bilərsən?” desəniz, inanın, gecikmə ehtimalınız yoxdur.

Hər şeyin ən ucuzunu tapmaq
Ailə büdcəsi nə qədər olursa-olsun, ana o büdcəyə hər şeyi sığışdırar. Almanın da, şalvarın da, mebelin də ən ucuzunu ana tapar. Bizə elə gəlir ki, internet əlimizin altındadırsa, hər şeydən xəbərimiz var. Anaların belə imkanları olmasa da ən ucuzunu ala  bilirlər.


Ardı →

Qadının ən gözəl olduğu yaş dövrü

  • Qadın
Qadın şərab kimidir.Ən gözəl yaş təbii ki, gənc yaşlardır. Çoxları elə hesab edir ki, qadınların ən gözəl olduğu dövr 20 yaşında olduqları vaxtdır. Əslində isə bu yanlış düşüncədir.

Yeni araşdırmalar göstərir ki, qadınların ən gözəl yaşı 30-35 yaş arasıdır. Bu yaşlar arasında qadın yetkin olmaqla birlikdə, gözəlliyinin zirvəsini yaşayır. 30 yaşında olan qadınlar gənc qızlara daha cazibədar görünür. 

Qadın 25 yaşından sonra gün keçdikcə cavanlaşır və gözəlliyinə gözəllik qatır. Bu isə “Qadın şərab kimidir” aforizmini xatırladır. Mütəxəssislər onu da qeyd edir ki, qadının gözəlləşməsi onun xarakterinin formalaşması və yetkinləşməsi ilə əlaqədar olur. Yəni, yetkin qadınlar daha gözəl görünür. 

Hətta məlum olub ki, özünə güvənən 30 yaşındakı qadınlar, 20 yaşındakı gənc qızlardan daha gözəl görüntüyə sahib ola bilir.
Davamı →

Qadınlarda utancaqlıq

Utancaqlıq hissi nədən yaranır?utancaq
Tanımadığınız insanlara qarşı utancaq olursunuz? Bu suala cavabınız “Bəli”dirsə, təlaşa gərək yoxdur. Çünki siz normal bir insansınız və üzünüz qızara bilər.

Əgər yeni iş mühitində, ayağa qalxıb özünzü tanıtmaq istəyirsinizsə və üzünüz qızarıb, səsiniz titrəyirsə, siz utancaq biri hesab olunursunuz. Lakin hər kəs danışan və söhbətcil olmaq məcburiyyətində deyil. Bunu unutmayın.

Özünzü idarə edin
Utancaqlığınız ucbatından bəzi fürsətləri əldən verdiyinizi düşünürsünüzsə, bunu nəzarət altına almağın zamanı gəlib. Qadınların bu problemini yox etmək üçün amerikalı mütəxəssis Artest Battler, xüsusi bir proqram hazırlayıb. O bildirib ki, bunu aradan qaldırmaq mümkündür.

Səbəbini araşdırın
ABŞ-da bir çox qadın utancaqlıq xəstəliyindən əziyyət çəkir. Mütəxəssis bildirib ki, hər 100 xəstədən 85-inin utancaqlıq xəstəliyini sağaltmaq olur. Battler aşağıdakı tövsiyələri verib. 
Bəzi gərəksiz düşüncələrdən xilas olmalısınız.
Ardı →

Qızlara bu sözləri deməyin!

Həm qadınların, həm də kişilərin sevgililərindən eşitmək istəmədiyi cümlələr var. Hətta nifrət etdiyi cümlələrə görə, ayrılanlar da olur. Həmin sözlər hansılardır və niyə nifrət edtiklərinin səbəblərini aşağıda oxuya bilərsiniz. 

Sakitləş!
Hər dəfə “sakitləş” sözünü eşitmək qadınlarda qıcıq yaradır. Bu cümlə daha ciddi vəziyyətlərdə deyilməlidi. 

Saçına nə etmisən?
Ürəyim istədi kəsdim və ya rənglədim. Mən çox bəyənmişəm. Bəyənmədiyini bu qədər kobud şəkildə ifadə etməsə, daha yaxşı olardı. Əgər məni sevirsə, belə də sevməlidir. 

Çox duyğusalsan!
Bəli, duyğusal və romantikəm. Çünki təbiət qadınları belə yaradıb. Film izlədikdə, stress keçirdikdə ağlaya bilərəm. Buna görə məni qınamamalıdır.

Əvvəlki sevgilim də sənə bənzəyirdi!
Mənə nə sənin əvvəlki sevgilindən? Bir halda ki, keçmiş sevgilindi… Bu qədər diqqətsiz olması məni dəli edir. Darıxıbsa, getsin onunla görüşsün.
Ardı →

Üç qrup qadın

Qadınların həyatımızdakı rolu əvəzedilməzdir. Bu dünyanı onlarsız təsəvvür etmək yəqin ki, heç Allaha da xoş getməz. Hər dəfə səfərə çıxanda, şəhərdə gəzəndə, avtobusda, müxtəlif yerlərdə bir-birindən fərqlənən qadınlarla rastlaşıram. Bu qadınlar bəzən çox xoşbəxt, bəzən çox kədərli, bəzən isə həddindən artıq bədbəxt görünürlər. Məncə heç bir qadın göz yaşına layiq deyil. Ən nifrət etdiyimiz qadının belə gözlərində göz yaşı gördükdə istənilən kişi qəlbində mərhəmət yaranır. Qadınlar daxilən sıxıntı keçirib əzab çəksələr də bunu çox vaxt büruzə verməməyə çalışırlar. Çünki kişilərdən fərqli olaraq qadınlarda rəqabət, qısqanclıq, paxıllıq, kin hissləri daha alovludur. Bu baxımdan cəmiyyətdə duruşuna görə qadınlar arasında şərti olaraq 3 bölgü aparmaq olar.

1.Xoşbəxt qadınlar

2.Xoşbəxt görünən qadınlar

3.Bədbəxt qadınlar.


Ardı →

Ah,nə alsam?

«Yaxşı qızlar əsəbləşəndə ağlayırlar, pis qızlar içirlər, ağıllı qızlar isə mağazaya alış-verişə yollanırlar...»
Psixoloqların sözlərinə görə, tibbdə bu xəstəliyin bir neçə adı var. Daima nəsə yeni bir şey almaq istəyənlərin xəstəliyi şopomaniya, şopoqolizm, şopinqparanoya və onyomaniya adlanır. Bu cür insanların hər şeyləri olsa da, onlar daim alış-verişə ehtiyac duyurlar. Bu həm psixoloji, həm də nevroloji bir problemdir.
Psixoloq Azad İsazadənin fikrincə, şopomaniya adlı xəstəlik daha çox qadınlarda təzahür edir. Onlar daim mağazalardan nəsə almaq istəyirlər. Belə insanlar hətta sonuncu qəpiklərini belə mağazada xərcləməkdən çəkinməzlər.


Ardı →

Evdar qadın

Evdar – bu sözü kimi peşə kimi qəbul edir, kimi işsizlik…Çoxları isə fikirləşir: evdarlıq qadının yaraşığıdır. Amma heç kim bütün ömrünü dörd divar arasında keçirməyi ağlından belə keçirmir. Məktəbi bitirən ən ucqar dağ qızı da ali savad alıb, diplomlu xanım olmaq arzusundadır. Atalar qızlarına savad verib, «diplomlu gəlin» köçürmək istəyirlər. Həyatdır, olmadı belə, oldu belə…. Hətta qəribəsi odur ki, qıza elçiliyə gələnlərin ilk suallarından biri, hətta birincisi bu olur: «Qız haranı bitirib? Sənəti nədir?». Halbuki, sonradan gəlinini işləməyə buraxmayacaq ailə nədənsə «diplom» həvəskarıdır.
Amma həyatda qaçılmayan bir şey var: ailə quran qıza əri tərəfdən: ya nəzakətli şəkildə təklif: «bəlkə evdə oturasan?», ya da qəti şəkildə əmr olunur: «işləməyəcəksən, vəssalam!»
Ardı →