Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadınların ilk 10 fantaziyası

  • Qadın

Bu sual daim qadınları düşündürür, kişilərmi yoxsa qadınlarmı daha çox fantaziya qurur? Cavabını hələ dəqiq bilmirik  ancaq bildiyimiz şey budur ki, qadınların fantaziya dünyası ən az kişilərinki qədər zəngindir. Qadınların qurduğu xəyallar bəzən həqiqətə biraz uzaq da olsa ancaq qadınlar nə istədiklərini yaxşı bilirlər. Beləliklə sizlərə qadınların ilk on fantaziyasını təqdim edirik.


Ardı →

Kişilər,ax,kişilər...

  • Qadın
  • Kişilərin bir prinsipləri var: məqsəd vəzifəni doğrultur. Və bu, bütün hallarda keçərlidir.
  • Kişilər bizdən hündürdülər. Amma tənbəlliklərindən divandan qalxıb yuxarı rəfdəki kitabı verməzlər.
  • Kişilər bizə kirli corablardan və məişət problemlərindən başqa heç nə bağışlamırlar, əvəzində biz onlara bütün məhəbbətimizi və qayğımızı bağışlayırıq.
  • Kişilər qala bilməyəndə min bir bəhanə uydurub yalan danışır, bizi də onu anlamamaqda günahkar çıxardırlar.
  • Kişilər bizimlə kafeyə və kinoya getməyə nifrət edirlər. Birinci səbəb, bütün hesabı onlar verir, ikincisi, istədikləri yeməkləri və filmi seçə bilmirlər. Ən əsas səbəbisə, bu onları sevimli divanlarından və televizordan uzaq salır.

Davamı →

Qadınların "Ağ" yalanları

  • Qadın

Sənin üçün ölmürəm
Bu cümlə quruldusa sizi həqiqətən çox sevir deməkdir… Yoxluğunuz ona ölümdən betər gəlir amma qürurunu qurtarmağa çalışır...



Səni qısqanmıram
Həm də elə bir qısqanır ki… Yalnız sizi qısqanclığıyla narahat etməməyə çalışır...

Ananı çox sevirəm

Bu günlərdə ananızla arasında bir problem var. Ya da hər an bir problem çıxa biləcəyini düşünür. Bu cümlənin qurulduğu günlərdə diqqətli olun…
Ardı →

Bu həqiqətən bir dəhşətdir!.. :(

  • Qadın
Qadın sünnəti...
Bəli, nə qədər qəribə səslənsə də dünyanın 30-dan artıq ölkəsində, əsasən də Afrika ölkələrində qadın sünnəti mövcuddur.
Nədir qadın sünnəti? Qadın sünnəti heç bir həkim müdaxiləsi olmadan, qadın cinsiyyət orqanına neştərli müdaxilə deməkdir. 2008-ci ilin statistikasına görə, 140 milyon qız bu əməliyyata məruz qalıb.
Ardı →

ANA....

  • Qadın
KÖRPƏ: Allahım dünyaya gedəcəm amma oradanə edəcəm bilmirəm.
ALLAH: Sənin üçün bir mələk yaratdım o səninlə maraqlanacaq...
KÖRPƏ: Allahım onların dilini bilmirəm necə başa düşəcəm.
ALLAH: Sənin üçün yaratdığım mələk sənə onların dilini öyrədəcək.
Ardı →

Qadınlar nə istər?

  • Qadın
Qadınlar nə istəyir sualı daim kişilərin diqqət mərkəzindədir. Qadınlar müxtəlif xüsusiyyətlərə malik olduğundan onların ortaq cəhətləri anlamaq biraz çətindir. İstər qədim atalar sözləri istərsədə alimlər bu və bu kimi sualları araşdırmağa və onlara cavab tapmağa daim can atmışlar. «Qadın öz başına nə gül qönçəsidir, nə də tikan. İyləməsini bilsən gül, tutmasını bilməzsənsə tikan olar.»  Evliliklərimizdə ya da yoldaşlıqlarımızda cütlərin yaşadıqları qarşıdurmaların təməlində ya ünsiyyət problemi ya da kişinin və ya qadının eqoistcə davranıb qarşı cinsi tanımaması yatmaqdadır. Gərək ki, qarşında duran insanı yaxsı dinləməli və daha sonra qiymətləndirməlisən.
Davamı →

Kişidən qurtulmağın 11 yolu

  • Qadın
Hər bir qaydanın istisnası olur. Xanımların çoxu partnyor tapmaq və saxlamaq üçün məsləhətlər axtarsalar da, elə hallar olur ki, qızlar dözülməz münasibətlərə son qoymaq istəyirlər. Ən asan çıxış yolu — qarşılıqlı anlaşma üçün nəzərdə tutulan məsləhətləri tərsinə yerinə yetirməkdir. Deyə bilərsən ki, ayrılmaq üçün ən yaxşı çıxış yolu, sadəcə qərarı bildirməkdir. Amma bu sadə addımı atmaqdan ötrü cəsarət toplamaq elə də asan olmur. Bəzi xanımlar ayrılma xəbərini eşidən partnyorlarının reaksiyasından qorxurlar.



Ardı →

İşgüzar xanımlara məsləhətlər

  • Qadın
Qadınların fərqli olduqlarına baxmayaraq onları birləşdirən ümumi cəhətlər də var. Gərgin və yorucu iş günü ərzində daima baxımlı və gözəl görünmək istəyən qadınlar özlərinə lazımi qədər vaxt ayıra bilməməkdən daim şikayətlənirlər. Aşağıdakı məsləhətlər onlar üçün faydalı ola bilər. Ofisdə iş dolabınızın yalnız bir siyirməsini bunun üçün ayırmanız kifayətdir.

Korrektor: Kompüter qabağında işlərkən, gözlərinizin ətrafında əmələ gələn hər hansı bir qızartını, şişkinliyi örtmək üçün əvəzolunmaz vasitədir.Korrektorun dərinizin rəngindən bir ton açıq və ya tünd olmasına diqqət edin. 
Davamı →

Təhlükəli qadınlar haqqında

  • Qadın
Onlar ən mışhurlardandır və onlar tarixə öz adlarını ən təhlükəli cəsus qadınlar olaraq yazdılar. "Əgər bir qadın kifayət qədər əzmli, qərarlı və bacarıqlıdırsa, onun edə bilməyəcəyi heç bir şey yoxdur" ifadəsini Helen Lawrenson boş yerə işlətməmidir.


Mata Hari-«Doğuşun gözü»

Hollandiya doğumlu olan və əsl adı Marqarita Geertruida Zelle olan tarixin ən tanınmış qadın cəsusudur. O, Hollandiyada zəngin bir ailədə doğulmuş, lakin boşandıqdan bir neçə ay sonra Parisə köçmüşdür. Marqarita Parisdəki striptiz klublarının birində ən yaxşı striptizçi olarak rəqs etməyə başlayır. Burada özünə Mata Hari- malay dilində «Doğuşun gözü» mənasını verən adı seçir. Mata Hari məşhur rəqqasə kimi Avropa şəhərlərini dolaşır və həmin şəhərlərin dövlət adamları və ordudakı səlahiyyətli adamları ilə cinsi əlaqəyə girir. Birinci Dünya Müharibəsi başladığında fransızlar onun almanlar üçün cəsusluq etdiyindən şübhələnirlər. Mata Hari ikitərəfli cəsus olduğunu, lakin fransızlara sadiq olduğunu etiraf etməsinə baxmayaraq, 1917-ci ildə həbs edilir və 8 ay sonra edam edilir.


Ardı →

Qadınlar qadınlara görə bəzənir

  • Qadın
Haqqında danışacaqlarımız əlbətdəki bütün qadınlara aid edilə bilməz ancaq müasir dövrün reallıqları göstərir ki, bir qisim qadınlar elə məhz bunu qadınlar üçün edirlər. Başqa sözlə desək müasir qadınlar qarşı cinsin nümayəndələrinin diqqətini çəkmək üçün yox, bir-birləri ilə rəqabət aparmaqdan ötrü makiyaj edirlər. Alimlər belə hesab edir və apardıqları araşdırmaların nəticəsidir.

Ardı →