Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Tarixdə qadın imzası

  • Qadın

15. ENIAC
Kay McNulty, Marlyn Wescoff, Fran Bilas, Ruth Lichterman, Adele Goldstinedən (və Betty Snyder) ibarət olan bu qrup, Moore School of Engineeringdə ENIAC (Elektron nömrə inteqralı hesablayıcısı) üzərində çalışırdı. Bu gördüyünüz qadınlar, atəş etmə və bombalama orbitlərini hesablamaqdan məsul idilər.


Davamı →

Baltalı Hano kim olub?

  • Qadın
Osmanlı dövründə insanları qorxuya salan bir qadın var idi. Baltalı Hano adlı bu qorxulu qadın, İstanbulun kənar məhəllələrində yaşayırdı.
Hələ Baltalı Hano adını almazdan əvvəl, gəlin baxaq Baltalı Hano yəni əsl adı Hanzadə olan bu qadın kim olub.
1800-cü illərdə yaşadığı təxmin edilən, kasıb ailədə doğulan sakit bir qız olaraq bilinən Hanzadə adlı bu xanım varlı bir kişinin ona elçi düşməsiylə daha yaxşı həyata qovuşur. Amma həyat onu hələ çox sınağa çəkəcəkdi.
Oğlunun 6 yaşı olanda, Hanzadənin həyat yoldaşı dünyasını dəyişir. Və onun bütün malı-dövləti qalır Hanzadəyə.
Varlı, tək uşaqlı və dul bir qadınla evlənmək istəyənlər gündən-günə artırdı. Hanzadəyə elçi düşənlərin əksəriyyəti qoçular olur və o da seçimini Solçu Liqor (Solak Ligor) adlı bir qoçudan yana edir.
Hanzadə bu qoçuyla uzun illər birgə yaşadı və zamanla özü də qoçuluq etməyə başladı.
Bəs bir qadın necə amansız qatilə çevrilə bilər ? 

Davamı →

Hamiləlik psixologiyası

  • Qadın
Hamiləlik psixologiyası nədən olur və hamilə bir qadına necə yanaşılmalıdır? Ana olan da olmayan da bilir ki, hamiləlik müddətində analığa namizəd olmaq ruhən bir çox şeyləri dəyişdirir ki, bunada hamiləlik psixologiyası deyilir.
Hamiləlik hər qadının hayatında bir dönüş nöqtəsidir. Hamilə olduğunu öyrənən hər qadın yeni bir dövrə girir. Bu dövrdə yaşanan fiziki dəyişikliklərin yanında bir də psixoloji dəyişikliklər yaranır. Bütün duyğuları eyni anda yaşayan ana namizədi, özünə dəstək axtarır. Bu dövrdə bütün duyğuların bir arada yaşanması son dərəcə normaldır. Çünki, ana həm hamiləliyi, həm də özünü kəşf etməyə başlamışdır. Özünü fərqli və dəyişkən bir bədəndə gözləyərkən, hamiləliyin gətirdiyi fiziki problemlər yaşarkən, bir tərəfdən də uşaqla bağlı ağlında yaranan bir çox suallarla da mübarizə etməyə çalışır. Bu vəziyyətdə ananın etməli olduğu bir tək şey hamiləlik vəziyyətini qəbul etməsi, bütün yaşanan duyğuların hamiləlik dövrünə xas olduğunu düşünməsidir. Həm də ana, uşağın öz bətnində yaşadığını hiss etməli və bu vəziyyətin keyfini çıxarmalıdır. İnsanlar bilmədikləri mövzudan daha çox narahatlanaraq tələsiklik edirlər və bu baxımdan problemlər yaşayırlar. Bu səbəbdən

Davamı →

Hündürdaban ayaqqabıların yaratdığı xəstəliklər

  • Qadın
Həddindən artıq kök olmaq bütün bədənə təsir edir. Bundan sümüklər də öz payını götürür. Ayaq biləyi və qığırdaq sümükləri 30 yaşından sonra inkişaf edir. Ayaqdakı oynaqların uyğunlaşma pozğunluğu, tendinit adlanan ayaq və ayaq biləyi ətrafındakı vətərlərin iltihablanması, topuq ağrıları, oynaqla bağlı ağrılar artıq çəkili insanlarda daha çox rast gəlinir. 

Davamı →

Qadınlarda menopauza və müalicəsi

  • Qadın
Menopauzanın söz mənası ” Son aybaşı “ dır.
Bir qadına menopauzada olduğunun deyilə bilməsi üçün son adətin üzərindən 1 il keçməsi lazımdır. Menopauza bir xəstəlik deyil. Qadın həyatının bir dövrüdür. Çünki menopauza qadın bədəninin bir dövrünün bitib yeni bir dövrünün başladığı xüsusi bir müddətdir. Gənc qızlarda artıma dövrünün başladığının işarəsi olan ilk adət (menarş) ilə başlayan dövr ,menopauza adı verilən son adət ilə bitmiş və qadının doğuş qabiliyyəti sona çatmış sayılır.

Menopauza yaş aralığı 45 – 60 arasıdır.Menopauza üçün Dünya yaş aralığı 
51, Türkiyə üçün yaş arası 46-dır, 40 yaşından əvvəl menopauzaya girmək “erkən menopauza”olaraq adlandırılır və siqaret çəkən, heç doğuş etməmiş qadınların daha erkən yaşlarda menopauza dövrünü yaşayır.


Davamı →

Ana südünün xərçəngə qarşı mübarizəsi

  • Qadın
Ana südü yeni doğulmuş körpənin qida ilə bağlı bütün tələblərini ödəyən zəngin qida məhsuludur. Aparıcı səhiyyə təşkilatlarının, o cümlədən, Amerika Pediatriya Akademiyası və Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının tövsiyələrinə əsasən, yenidoğulmuş körpələr optimal boy, çəki, inkişaf səviyyəsi və səhhəti üçün ilk altı ay ərzində ana südü ilə qidalanmalıdır. Daha sonra körpələr adekvat qidalandırıcı və təhlükəsiz qidalar qəbul etməli, habelə döşdən qidalanma da iki il və daha uzun müddətə davam etməlidir.

Beləcə, ana südü uşaq üçün ilk qida mənbəyidir və erkən yaşlarında onun inkişafı prosesinə əhəmiyyətli dərəcə təsir göstərir. Döşlə qidalanma və uşaq leykozu arasında mümkün əlaqələrlə bağlı tədqiqat aparılıb.


Davamı →

Düyü suyunun faydaları

  • Qadın
  • Asiyalı qadınların saçlarının tez ağarmamasının səbəbi hər gün düyü ilə saçları yumaqdır. Antiosidant tərkibi sayəsində düyü saç köklərini gücləndirir. Güclənən saç köklərində kəpəklənmə, ağarma, tökülmə kimi halla az olur.

Davamı →

Hamiləlik zamanı və hamiləlikdən sonra yaranan qorxular

  • Qadın
  • Doğum qorxusunu necə məglub etmək olar?

Doğum qorxusu olanlar üçün hamiləlik müddəti tam bir əziyyətdir. Hatta buna hamiləlik fobiyası da əlavə olur. Keysəriyyə qorxusu və normal doğum qorxusu qadınların gözəl zamanlarını adətən kabusa çevirir. 

Hamiləlik qadının hayatında bir ya da bir neçə dəfə yaşaya biləcəyi son dərəcə gözəl bir zamandır. Bu zamanı mümkün olduğu qədər keyf alaraq yaşamaq yerinə, bəzi qorxular səbəbi ilə kabusa çevirə bilərsiniz. Əslındə yaşanan qorxular bir çox qadının yaşadığı ortaq problemlərdir. Xüsusən ilk körpəsini dünyaya gətirən ana ya da ilk doğumunda pis təcrübə yaşamış analar bu halı  tez-tez yaşıyırlar. 

Sual  belədir - Bu körpə necə dünyaya gələcək və


Davamı →

Hamilə qadınların və anaların hüquqları

Hamiləlik və əmizdirmə dövrü hər bir qadın və onun ailəsi üçün çox çətin və məsuliyyətli bir dövrdür. İşləyən və ya təhsil alan qadınların bu dövrdə məsuliyyətləri daha da artır. Üstəlik bəzi problemlərlə də üzləşirlər. Çünki, hamiləlik vaxtı qadınlar gərgin iş rejimində çalışa bilmir, əmizdirmə dövründə isə hər 2–3 saatdan bir körpənin yanında olmaq lazım gəlir.

Bu çətinlikləri aradan qaldırmaq üçün dövlətlər analara bəzi güzəştlər tətbiq edir, onlara xüsusi hüquqlar verirlər. Bu hüquqlar əmək, cinayət, ailə və s. məcəllələrdə öz əksini tapır.

Lakin təəssüf ki, bəzən anaların öz hüquqları ilə bağlı məlumatları olmur və bəzi iş yerlərində onların bu hüquqları çox tez–tez pozulur. Bunları nəzərə alaraq, biz Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində hamilə qadınların və süd verən anaların hüquqları ilə bağlı bəzi məqamları oxucularımızın diqqətinə çatdırırıq. 

Təbii ki, ilk növbədə, bütün anaları hamiləlik və doğuşa görə verilən məzuniyyətlər maraqlandırır. Körpələrini ana südü ilə qidalandıran analar gün ərzində bir neçə dəfə uşaqlarının yanında olmalıdırlar. Bununla əlaqədar olaraq Əmək Məcəlləsində məzuniyyət dövrü iki hissəyə bölünür: doğuşdan əvvəl və doğuşdan sonra.


Davamı →

Analıq və qadın problemləri

Gender bərabərliyi uğrunda mübarizə
İnsan cəmiyyətini qadın və kişilər təşkil edir. Cinslər arasında bioloji fərqlər məlumdur və dəyişməzdir. Lakin bu heç də o demək deyil ki, kişi və qadının cəmiyyətdə tutduğu yer dəyişməzdir. Qadın hərəkatının tarixi, bizim ölkədə bu sahədə əldə edilmiş nailiyyətlər qadınların cəmiyyətdə oynadığı rolun dinamik surətdə dəyişməsindən xəbər verir. Son əsrlərin texnoloji nailiyyətləri qadınların həm məişətdə, həm də istehsalatda oynadığı rolu dəyişdirmişdir. XX əsrin sonunda «gender» anlayışı formalaşmışdır ki, bunu da «sosial cins» kimi səciyyələndirmək olar. Qadın və kişilər arasında sosial bərabərlik «gender bərabərliyi» kimi qəbul edilir.

Davamı →