Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Əsmərlər və Sarışınlar

  • Qadın

1. Əsmərlərin saçları daha gözəl və gur olur. Sarışınların saçları isə daha quru və qırılmağa meyillidir. 

2. Sarışınların daha seksual olduqları qəbul edilir, əsmərlər isə daha ərköyündürlər. 

3.
Sarışınların dərisi daha nazikdir, əsmərlərin dəri quruluşu mükəmməldir. 
Ardı →

Qadınlara xas 12 əlamət

  • Qadın

Sosioloqlar apardıqları araşdırmalar zamanı qadınlara xas olan 12 əlaməti müəyyənləşdiriblər. 

1. Qadınlar heç vaxt köynəklərini kürəkdən çıxarmırlar. 
2. Qadınlar əsnəyərkən ağızlarını yumruqla deyil, ovucları ilə tuturlar
3. Qadınlar adətən stuldan duranda paltarlarını düzəldirlər
4. Qadınlar əl edərkən adətən əllərini arxaya tərəf aparırlar. 
Ardı →

Büstqalteri necə seçməli?

  • Qadın
Sizə uyğun olan, bəyəndiyiniz büstqalteri geyinmədən öncə doğru seçmək lazım gəlir.
Büstqalter ölçünüzü düzgün hesablaya bilmək üçün bir sıra nöqtələri bilməniz gərəkir.
Həmin nöqtələr...
Büsthalter ölçüsü 2 dəyərli olur.Bədən ölçüsü və cup(bone) ölçüsü.Bədən ölçüsü vücüd böyüklüyü ilə,cup ölçüsü döş böyüklüyü ilə bağlı olur.
Bədən ölçüsünü necə hesablayırsınız?
Döş çevrəsinin ölçüsünü almaq üçün metrəni döşlərin altından döş qəfəsinə dairəvi dolayın.
Misal üçün,çevrə ölçüsü 76 gəldisə,istifadə olunan büsthalter 80 olmalıdır.
Ardı →

Hamiləlik zamanı dəridə yaranan çatlardan necə xilas olmaq olar?

  • Qadın
Hamiləlikdə, yaxud kökəlib arıqladıqda dəridə çatlarla rastlaşırıq. Bəzi dərilər elastik olur, bu tip dərilər çatlamır. Dərinin çatlamaması, gözəl olması üçün gündəlik 2.5-3 litr su və duş qəbul edilməlidir. Dəri çatlarına əsasən hamiləlik zamanı rastlaşılır. Belə olduqda hər zaman istifadə etdiyimiz kimi dərinin elastikliyini qorumaq üçün kimyəvi qatqılı kremlərdən yox, təbii yağlardan istifadə etmək lazımdı.

Ardı →

Müxtəlif vaxtlarda ideal qadın

  • Qadın

Müxtəlif dövrlərdə müxtəlif qadınlar gözəl hesab olunurdu. Qədim daş dövründə böyük qarın, sallanmış döşlər və həmişə hamilə olan qadınlar cazibəli hesab edilirdilər.

Arxeoloji qazıntılar zamanı daş dövründən bu formalı daş heykəllər tapılmışdır.


Ardı →

Sevgili tapmağın yolları

  • Qadın
İstədiyiniz insanı tapa bilmirsinizsə, bu yolları təcrübədən keçirin. Birdən-birə kimdənsə xoşu gəlmək mümkün deyil. İlk görüşdən sevgi ancaq filmlərdə olur. Bəlli bir müddətdən sonra münasibətlər ciddi evlilik həyatına çevrilir. 

Münasibətləriniz heç cürə alınmırsa və sevgili istəyirsinizsə, ilk olaraq qarşı tərəfi yaxşı anlamalısınız. Dostluqla başlayan münasibətlər daha yaxşı inkişaf edir və təməli möhkəm olur. Çünki əvvəlcədən hər şeyi paylaşmağı öyrənirlər. 

İşin başqa bir tərəfi isə xanımlıq xüsusiyyətlərinizi həmin insana göstərə bilməkdir. Yəni, onda xoş təəssürat yaratmağı bacarmalısınız. Kişilər çox zaman qadınlardan yaxşı təəssürat və elektirik almaqdıqları üçün uzaqlaşırlar. Əgər münasibətlərinizdə hər ikiniz üçün potensial görürsünüzsə, duyğularınızı və hisslərinizi gizlətməyin mənası yoxdur. Çünki hisslərinizdən çəkinsəniz, bütün şansı əldən vermiş olursunuz. 
Ardı →

Gəlinlərin 10 sualı

???Gəlinliklə bağlı sualları Türkiyəli modelyer Sezanur Akar cavablandırıb. 

Gəlinlik libasını hansı tərəf almalıdır? 
Adət-ənənələr görə gəlinlik libasını oğlan tərəf alır. Bu həm bir jest, həm də ailə üzvlərinin bir-birini tanıması üçün yaxşı fürsətdir. Ancaq bəzən gəlinlə bəy aralarında məsləhətəşib gəlinliyi və bəylik geyimini özləri alır. Belə bir arzunuz varsa, qarşı tərəfə əvvəlcədən deyin. 

Gəlinlik seçməyə qaynana ilə getmək şərtdirmi? 
Əgər gəlinliyi oğlan evi alırsa, bəli. Gəlinlik seçimində qaynananız da ananız kimi çox həyəcanlanacaq və gəlinlik almağa gedərkən sizin yanınızda olacaq.
Gəlinlər qayananları ilə ilk davalaranı və mübahisələrini gəlinlik almağa gedərkən yaşayır. Qaynananı bundan kənarlaşdırmaq və uzaq saxlamaq isə başqa problemlər yarada bilər. Ən yaxşısı orta yolu tapın. Ürəyinizdən keçən seçimi edərkən yaxınlarınızın da fikrini nəzərə alın. 

Gəlinliyi toy gününə qədər necə saxlamaq lazımdır? 
Gəlinliyi toyun gününə qədər əmanət edəcəyiniz ən güvənli yer, aldığınız moda evinin özüdür. Ancaq belə bir şansınız yoxdursa, gəlinliyinizin təmiz qalması və qırışmaması üçün ona uyğun geyim qılıfının içində asılı biçimdə qala ya da düz yerdə saxlaya bilərsiniz.
Ardı →

Qadınlar üçün 10 məsləhət

Hər bir qadın sağlam ailəyə sahib olmaq isəyir. Çünki xoşbəxtliyin açarı da məhz düzgün qurulmuş ailədədir. Bolqariyalı alim-psixoloqlar ailənin dağılma səbəblərini uzun müddət araşdırdıqdan sonra yaxşı ailə sahibi olmaq istəyən qadınlar üçün aşağıdakı qanunları işləyib hazırlayıbar.
   
   1. Düşünməyin ki, sənət, karyera və ya sosial status sizə ailə və uşaqları əvəz edə bilər. Çətin olsa da, qadın həyatda hər şeyə vaxt ayırmalıdır; həmçinin xarici görünüşünə, geyiminə. Ümumiyyətlə qadınlıqla bağlı hər şeyə önəm verməlidir.

   2. Yaxşı ailə göydən düşmür. Təbii ki, bunu bizə nə təbiət verir, nə də öz-özünə yaranır. O da adi yaradılış kimidir. Çoxlu enerji, diqqət, qayğı və bacarıq tələb edir. Həmçinin bu şeylər kişidən daha çox, qadından tələb olunur.


Ardı →

Kişilərin çox bəyənib evlənmək istədiyi qadınlar

Hər bir qadın röyalarının kişisini tapıb evlənmək istəyir.  Lakin bu o qədər də asan deyil. Buna görə məsləhətlərə əməl edin və kişilərin ciddi münasibət qurmaq istədiyi qadınlar haqqında məlumata sahib olun. 

1. Öz həyatınız olmalıdır və öz ayaqlarınız üzərində durmağı bacarmalısınız. Sosial həyatını sevdiyi kişiyə görə qurmayan qadınlar güclü qadın imici yaradır. Bu isə kişiləri ən az xarici gözəllikləri qədər təsirləndirir. Üstəlik sadəcə sevgilinizlə deyil, ailəniz və dostlarınız da vaxt keçirmək münasibətləriniz üçün yaxşı olur. 
Davamı →

Geyiminiz nədən xəbər verir?

Dekoltelər qadınların şirfəsini açır. Qadınların geyimlərindəki dekoltelər onların daxili dünyanın izah edir.

ABŞ-ın klinik psixoloqu Dr.Jennifer Baugmgartner qadınların daxilində gizlənən arzu və ehtiraslarını geyindikləri geyimdə bəlli olduğunu yeni kitabında izah edib.

Dr. Baumgartner’a görə geyimlərində sinə dekoltəsinə üstünlük verən qadınlar, həyatlarında onları kontrol edən güc axtarışında olur.

Dr. Baumgartner geyimlərini həddindən artıq aksessuarlarla bəzəyən qadınların özünə inam əskikliyi olduğu deyir. Onlar zinət əşyaları ilə özünə diqqət çəkməyə çalışır. “Geyindiklərimiz daxili dünyamızda olan hər şeyi xaricə yansıdan güzgü kimidir. Duyğular və düşüncələr yataq otağındakı dolabda gizli qala bilər. Sadəcə, hiss etdiklərinizi geyimlərinizə gətirməlisiniz”.
Ardı →