Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Günahsız fahişə

  • Qadın

Bu günləri çox ağır keçirirəm. Sanki bir zaman mənim üçün müqəddəs, əvəzolunmaz olan hər şey mənasını itirməkdədir. Telefon zənglərinə cavab verməyə də əlim gəlmir. Çünki bilirəm ki, yenə də kimsə hansısa xırda problemini böyük dərdə çevirərək üstümə gələcək. Ya da...
Bunları fikirləşə-fikirləşə iş telefonuna zəng gəlir. Götürmək istəmirəm. Ya kimsə səhv düşüb, ya da yenə məndən nəsə soruşacaqlar...

...Telefon isə susmaq bilmir. Dəstəyi götürüb yerə qoymaq istəsəm də, fikrimdən vaz keçirəm. Daha bir zəng və yenə də dəstəyə yaxınlaşmağa ərinirəm. Deyəsən bu telefon mənim lap əsəblərimlə oynadı.
Nəhayət, dəstəyi götürüb kefsiz bir şəkildə «alo» deyirəm. Qarşı tərəfdən həzin və həzin olduğu qədər də kövrək bir səslə «Laləgilin evidir?» deyə bir xanım soruşur. Acıqlı-acıqlı «xeyr» cavabını verib dəstəyi yerə qoyuram.


Ardı →

Qadınlarin kişilərdə xoşlamadığı mənfi cəhətlər

  • Qadın
Ən müxtəlif araşdırmalar zərif cinsdə antirəğbət oyadan bir neçə əlaməti müəyyənləşdirməyə imkan verib.Məsələn:

Ağ şalvarlılar — Çox xüsusi bir kostyum olmadıqca ağ şalvar geyinməkdən çəkinin. Ağ kostyuma əsla pul verməyin. Xüsusilə yazda geyilən ağ kətan şalvarlar, 80-ci illərin «Miami Vice»-ın vaxtından qalmadır. Ağ şalvar geyənləri qadınlar ilk baxışda rədd edir.

«Yumurta” dikdaban — Aranızda “yumurta” (oval) dikdaban ayaqqabı geyən varmı? Əgər varsa, o ayaqqabıları dərhal məscidlərin birinin həyətində unudun. Boyunuz sizə görə qısadırsa “buraxın, dağınıq qalsın”. Olduğunuz kimi görünün, özünüzə görə yoldaşlar seçin. Amma əsla dikdaban ayaqqabı geyməyin!
Ardı →

Qadın susmağı öyrənir...

  • Qadın
Qadın çıxır başqa qadının bətninindən;
Həyata ilk qışqırığını edir;
Səssizliyi eşidir…
Atasının gözlərindəki məyusluq;
İlk yaşadığı qarışıqlıq olur.
'Səssizlik oldusa qız doğulub' sözünü öyrənir.
Susur!




Qadın uşaq olur;
Gülməsi, oynaması,
Ordan-bura qaçması xor görülür;
Əngəllənir…
'Qız xeylağı ciddi olmalıdı' sözünü öyrənir.
Susur!  

Qadın məktəbə gedir;
Oxuma yazma öyrənəcəyi qədər,
Qadın olmasına çatacaq qədər.
Səbəbini anlaya bilmir;
'Oxuyub  nə olacaqsanki, oxumuş ev qadını?' sözünü öyrənir.
Susur!

Qadın gənc olur;
Gəzməsi, getməsi, danışılır.
Söz gəlməsin deyə, şüşədən çölə baxmaz.
'Pis qadın' nə deməkdi öyrənir.
Susur!

Qadın evlənəcək yaşa gəlir;
Ər seçməz;
Seçilir.
'Qız xeylağını  boş buraxsan ya halvaçıya ya zurnaçıya gedər sözünü' öyrənir.
Susur!

Qadın evlənir,
Evdə xidmətçi,
Mətbəxdə aşbaz,
Ərinin yanında qulluqçu olur.
'Yuvanı dişi quş qurar' sözünü öyrənir…
Susur!    

Qadın aşağılanır, sözü dinlənilmir,
'Ərin vurduğu yerdə, gül bitər' sözünü öyrənir
Susur!


Qadın ana olur,
'Ərinin uşağının anası olur.
Oğlan doğmasa
Nə qadınlığını, nə analığını isbatlayır.
Oğlan doğur,
İlk dəfə alqışlanır… ki;
Yenə də ər öyülür.
'Kişi adamın kişi uşağı olur'sözünü öyrənir;
Susur!

Qadın yaşlanır 'ana' olur;
Hörməti o yaşda görür.
Danışmaq istəyir;
Vaxt gecikiir ..
Köçür gedir…
Nəhayət;
Qadın doğulur,
Böyüyür,
Yaşayır,
Ölür,

Susur ..


Tərcümə etdi:Musalı Azər



Mətndən istifadə edərkən (saytlarda,facebook səhifələrində və s.) istinad etmək (saytın adı kayzen.az) mütləqdir,əks halda halal edilmir.
Davamı →

Sirli və əsrarəngiz bir qadın

  • Qadın

Əlbətdə çoxlarınız onu tanıyır onun musiqisini dinləmisiniz. İnsanı sakitləşdirən, gözlərini bir nöqtəyə zillədən, fikirlərini harasa uzaqlara aparan əsrarəngiz, melanxolik, biraz da kədərli musiqi. Hər dəfə onu dinləyəndə harada olmağımızdan asılı olmayaraq sanki dünyanın rəngləri dəyişir, onun musiqisinin qəribə aurası bütün mənliyimizi, hisslərimizi, duyğularımızı tərpədir. Bu gün ondan, o, qəribə, möcüzəli qadından bəhs edəcəyik.


Helen Folaşade Adu — siz onu Şade kimi tanıyırsınız. Gözəl qadın, istedadlı müəllif (mahnıların musiqisi və mətnlərini özü yazır), mahir oranjemançı və təcrübəli prodüsser. O heç vaxt dinləyicinin qürur və iftixar obyekti olmağa çalışmayıb. Həyatını istədiyi — hislərinin ona diqtə elədiyi kimi yaşayıb, özünü pərəstişkarlarının onu görmək istədiyi qəlibə salmayıb. Hər zaman özü olub, ən başlıcası, səmimi davranıb. Heç vaxt özünə xəyanət etməyib, prinsiplərinə və qəlbinin musiqisinə sadiq qalıb.


Ardı →

Qadınlarda depressiya | Ailənin ən təhlükəli düşməni

  • Qadın
Bildiyimiz kimi yaxşı hal-əhval ömrü uzatmaqla yaxşı təsir göstərir və insanın əmək fəaliyyətinə də həmçinin müsbət təsir göstərir. Lakin buna baxmayaraq depressiyaya düşmüş insan haqqında bunu demək olmaz. Alimləri yorulmadan hesablamışlar ki, vətəndaşların depressiyaya düşüb işə çıxmamaları, ölkə iqtisadiyyatına mənfi təsir göstərir və bunun aradan qaldırılması vacib məsələdir. Amma depressiya təkcə cibə yox, ailədaxili mühitə də mənfi təsir göstərir. Xüsusilə də qadınların bu xoşagəlməz vəziyyətlə üzləşməsi mürəkkəb durumu daha da çətinləşdirir.


Yaxşı məlumdur ki, depressiya sosial adaptasiyanın pozulmasıyla müşayiət olunur. Bu hal xüsusilə də qadınlarda özünü daha qabarıq biruzə verir. Belə ki, kişilər depressiv vəziyyətdə emosiyalarını gizlətməyə meylli olurlar. Qadınlarda isə, əksinə, depressiya ictimai münasibətlərin daha geniş aspektini əhatə edir. Lakin depressiya güclü cinsin nümayəndələrini də möhkəm silkələyir.


Ardı →

Qadınların ilk 10 fantaziyası

  • Qadın

Bu sual daim qadınları düşündürür, kişilərmi yoxsa qadınlarmı daha çox fantaziya qurur? Cavabını hələ dəqiq bilmirik  ancaq bildiyimiz şey budur ki, qadınların fantaziya dünyası ən az kişilərinki qədər zəngindir. Qadınların qurduğu xəyallar bəzən həqiqətə biraz uzaq da olsa ancaq qadınlar nə istədiklərini yaxşı bilirlər. Beləliklə sizlərə qadınların ilk on fantaziyasını təqdim edirik.


Ardı →

Kişilər,ax,kişilər...

  • Qadın
  • Kişilərin bir prinsipləri var: məqsəd vəzifəni doğrultur. Və bu, bütün hallarda keçərlidir.
  • Kişilər bizdən hündürdülər. Amma tənbəlliklərindən divandan qalxıb yuxarı rəfdəki kitabı verməzlər.
  • Kişilər bizə kirli corablardan və məişət problemlərindən başqa heç nə bağışlamırlar, əvəzində biz onlara bütün məhəbbətimizi və qayğımızı bağışlayırıq.
  • Kişilər qala bilməyəndə min bir bəhanə uydurub yalan danışır, bizi də onu anlamamaqda günahkar çıxardırlar.
  • Kişilər bizimlə kafeyə və kinoya getməyə nifrət edirlər. Birinci səbəb, bütün hesabı onlar verir, ikincisi, istədikləri yeməkləri və filmi seçə bilmirlər. Ən əsas səbəbisə, bu onları sevimli divanlarından və televizordan uzaq salır.

Davamı →

Qadınların "Ağ" yalanları

  • Qadın

Sənin üçün ölmürəm
Bu cümlə quruldusa sizi həqiqətən çox sevir deməkdir… Yoxluğunuz ona ölümdən betər gəlir amma qürurunu qurtarmağa çalışır...



Səni qısqanmıram
Həm də elə bir qısqanır ki… Yalnız sizi qısqanclığıyla narahat etməməyə çalışır...

Ananı çox sevirəm

Bu günlərdə ananızla arasında bir problem var. Ya da hər an bir problem çıxa biləcəyini düşünür. Bu cümlənin qurulduğu günlərdə diqqətli olun…
Ardı →

Bu həqiqətən bir dəhşətdir!.. :(

  • Qadın
Qadın sünnəti...
Bəli, nə qədər qəribə səslənsə də dünyanın 30-dan artıq ölkəsində, əsasən də Afrika ölkələrində qadın sünnəti mövcuddur.
Nədir qadın sünnəti? Qadın sünnəti heç bir həkim müdaxiləsi olmadan, qadın cinsiyyət orqanına neştərli müdaxilə deməkdir. 2008-ci ilin statistikasına görə, 140 milyon qız bu əməliyyata məruz qalıb.
Ardı →