Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Saçları təbii üsulla düzləşdirmənin yolu

İstər buruq olsun istər dalğalı, əksər xanımlar saçlarının ipək kimi düz və baxımlı olmasını istəyir. Və bunun üçün adətən ya kimyəvi maddələrə ya da saç düzləşdirici elektrikli vasitələrdən istifadə olunur.
Bəs təbii üsulla da saçları düzləşdirməyin yolu olduğunu bilirsinizmi ? 
Davamı →

Düzgün alt paltarını necə seçmək olar?

Alt paltarı seçimi çox həssas, eyni zamanda vacib mövzudur. Qızların 70% -dən çoxu alt paltarını səhv seçir. Uğursuz seçim narahatlığa və gün boyu qaşıntı, qızartı, dəri zədələrinə səbəb ola bilər. Bu yazımızda sizi, düzgün alt paltarı haqda bilmədiklərinizə tanış edəcəyik.

Davamı →

Beynəlxalq qadınlar bayramı necə yaranıb? 8 Martın tarixçəsi necədir?

  • Qadın
8 Mart dünya qadınlar günü və ya başqa adla dünya işçi qadınlar günüdür. Qadın hüququları dünyanın hər yerində gündəm mövzusudur. Bəs 8 mart necə ortaya çıxıb? Bu bir bayramdır, yoxsa etiraz?
Dünyada coşğuyla qeyd olunan '8 Mart Beynəlxalq Qadınlar Günü'nün tarixi 1800-cü illərə gedib çıxır. Bəs niyə 8 Martda qadınlar bayramı?

Davamı →

Papaqçıya ərə gedən Xan qızı

Mehdiqulu xan qızı Xurşidbanu Natəvan 6 avqust 1832-ci ildə Şuşada anadan оlub.
Mehdiqulu xan ona ona anasının adını vermişdi. Mehdiqulu xanın yeganə övladı olduğu üçün onu “Dürrü yeкta” (Təк inci), el arasında isə “Xan qızı” çağırmışlar.

Davamı →

Mizogeniya nədir

Mizogeniya sözünün mənası qadın əleyhdarlığı – nifrətidir. Mizandriya kişi əleyhdarlığı – nifrəti, filogeniya qadın tərəfdarlığı – sevgisi, filoandriya isə kişi tərəfdarlığı – sevgisi deməkdir. Feminizmin populyarlığı, maskulinizmin isə çox az insanın iştirak etdiyi hərəkat olması kimi, qadın nifrəti də kişiyə nifrətdən daha populyar məsələdir.
Mizogeniya qadın əleyhdarlığı, nifrəti, qadına qarşı qısqanclıqdır. Onun nəticələri arasında ictimai mühitdən təcrid edilmə, cinsi ayrıseçkilik, düşmənçilik, ailə başçısının qadın olmaması, qadına qarşı şiddət, qadını cinsi obyekt olaraq görmək kimi hərəkətlər yer alır.

Davamı →

Şiraz stadionunda dar ağacından asılan qadınlar

Bəhai ailəsində dünyaya göz açmışdı. Adı Mona, soyadı Mahmudnizad idi. Şiraz şəhərinin Mərkəzi stadionunda camaat qarşısında boynuna kəndir keçiriləndə 18 yaşı hələ tamam olmamışdı. Rəfiqələri deyir ki, ona bu yaşı da vermək olmazdı. Gülərüz və olduqca mehriban idi, mənsum baxışları var idi. Güləndə yanaqlarında oyuqlar əmələ gələrdi. Onda daha çox uşağa oxşayardı. Hamının sevimlisi idi. Uşaqları çox sevirdi.

Davamı →

70-ci illərin gözəllik və müasirlik rəmzi olan azərbaycanlının həyat hekayəsi

  • Qadın
Əslən azərbaycanlı olan bu xanım həyatının ən gözəl günlərini elə gəncliyində yaşadı. Tale onu imtahana çəkirdi; həyatının ən uzun gecələri başlayırdı artıq...
1950-ci il mayın 5-də Tehranın Sarıçeşmə küçəsindən başladı «fərari mələk» Ququşun ilk uzun gecəsi. Kasıb bir məhəllədə, yoxsul ailədə dünyaya gözlərini açdı. Valideynləri Azərbaycandan idi, əvvəlcə Gəncədən Bakıya, daha sonra isə Bakıdan İrana köçmüşdülər.

Davamı →

Katolik kilsəsinin qaranlıq üzq

  • Qadın
Kilsə xadimləri ilə bağlı seksual cinayətlər zaman-zaman mətbuatın gündəminə gəlir. Bu mövzuda çəkilən ifşaedici filmlərin də sayı az deyil. Belə ittihamlarla üzləşən din xadimləri arasında vəzifəsindən uzaqlaşdırılanı da olub, azadlıqdan məhrum ediləni də. Lakin çox vaxt qurbanlar cinsi təcavüzə yol verən kilsə xadimlərinin məsuliyyətdən kənarda qalmasından gileylənirlər. Onların fikrincə, əksər hallarda kilsənin də, təcavüzçünü mühakimə etməli olan orqanın da mövqeyi qurbanların lehinə olmur.

Davamı →