Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Ideal qadın

  • Qadın
Kişilərin gözü ilə ideal qadın necə olmalıdır ?
İdeal bir qadının oxuma vərdişi olmalı. Kişilər qəzetlərin yalnız ilk və son səhifələrini oxuyan və gündəmi izləməyən qadınları söhbət yoldaşı olaraq görmürlər.
  • Telefonla lazım olduğu qədər danışmalı. Qadınların telefon danışmalarını saatlarla uzatmaları kişilərin sinirlərini pozur.
  • Ağır makiyaj etməkdən, həddindən artıq ətir və çox nəzərə çarpan laklar istifadə etməkdən qaçmalı. Belə görünən qadınlar daha çox diqqəti cəlb etsə də kişilərin seçimi təbii və günahsız gözəllikdən yana olur.
  • Televiziya seriallarına asılı olmamalı. Həyatını bu seriallara görə programlayan və bu saatlarda dünyadan qopan qadınları anlaya bilməyən kişilər, təbii olaraq onlardan uzaqlaşırlar.

Davamı →

Müxtəlif vaxtlarda ideal qadın

  • Qadın

Müxtəlif dövrlərdə müxtəlif qadınlar gözəl hesab olunurdu. Qədim daş dövründə böyük qarın, sallanmış döşlər və həmişə hamilə olan qadınlar cazibəli hesab edilirdilər.

Arxeoloji qazıntılar zamanı daş dövründən bu formalı daş heykəllər tapılmışdır.


Ardı →

Əslində qadın...

  • Qadın

Qadın bir uşaqdır əslində. Ona qarşı uşaq kimi diqqətcil olmağı istəyir. Kişinin ona bir uşağa göstərdiyi şəfqəti göstərməyini istəyir. Bir uşağı incitməkdən qorxduğu kimi kişi qadını oxşamalıdır. Amma heç bir qadın ona uşaq kimi yanaşılmasını istəməz. Söylədiyi fikirlər əhəmiyyətsiz olsa belə dinlənilməsini, diqqət göstərilməsini istəyər.Yəni bir qadının uşaqlıq eləməsinə icazə verə bilərsiniz, amma əsla ona bir uşaq olaraq baxmaq olmaz. Çünki qadın çox güclüdür əslində. Hətta bəzən kişilərdən belə daha güclüdür. Amma bu gücünü kişilərdən fərqli olaraq, hər zaman nümayiş etdirməyi sevməz. İstər ki, kişisinin gücü ona rahatlıq versin. Özü edə biləcəyi şeyləri belə, yanındakı kişinin etməsini gözləyər. Beləliklə, o həm öz qadınlığından zövq alır, həm də yoldaşının necə gücülü biri olduğunu görəcəkdir. Amma qadın gücünü göstərmək istədiyi zaman da onun qarşısını ala bilməzsiniz. Etmək istədiyi bir şey varsa, onu mütləq edəcəkdir.


Ardı →

Janna d'Ark- fransızların ölməz qəhrəmanı (1412 - 1431)

Fransa su üzərindəki quru bir yarpaq kimi sonu bilinməyən bir istiqamətə sürüklənməkdəydi.
Yaxın adamları ilə birlikdə bir qəsrə sığınan kral nə edəcəyini bilmirdi. Əslində onun belə bir vəziyyətdə əlindən gələ biləcək bir işi də yox idi. Fransa ingilislərin ayaqları altında inləyir, ölkə ingilislər üçün kölə kimi çalışırdı. Kralın ingilislərə qarşı savaşa girə biləcək güclü bir ordu təşkil etməsi üçün nə ərzağı, nə də silah-sursatı vardi.
15-ci əsrin 20-ci illərində yüzillik müharibələrə meydan olan Avropa hər gün qılınc səsləri ilə oyanaraq yüzlərlə qurban verirdi. Nəhayət, 1420-ci ildə İngiltərə kralı V Henri ilə Fransa kralı VI Karl (Charles) arasında Trua şəhərində sülh anlaşması imzalandı.


Ardı →

Qadınların ağlamağı

  • Qadın
Qadınlar həyatlarının 16 ayını ağlayaraq keçirir.
Edilən bir araşdırmaya görə qadınlar həyatlarının 16 ayını ağlayaraq keçirir.
Bu müddət fərqli səbəblərə və yaş qruplarına görə dəyişə də bilər .
Məsələn, 1 yaşındaykən ortalama 3 saat ağlayırlar. Bunun səbəbi isə aclıq və əylənmək istəmək. 3 yaşına qədər isə bu müddət 2 saata düşür və ümumiliyə danlanıldıqları və düşdükləri üçün ağlayırlar.

Yetkinlik dövründə yəni 19-20 yaşına qədər isə həftədə təxminən 2 saat 15 dəqiqə ağlayırlar. Bunun ən böyük səbəbi isə ifraz etdikləri hormonlar, yoldaşları və ailəsi ilə edilən mübahisələr və çölə çıxma qadağanı üzündən ağlayırlar.

19-25 yaş arası isə göz yaşı tökdükləri müddət çox dəyişiklik göstərmir və həftədə ortalama 2 saatlarını ağlayaraq keçirirlər. Bu dövrdə qadınlar ən çox romantik filmlərə və əlaqələrinin bitməsinə kədərlənir. Xüsusilə, uzun davamlı əlaqələrin bitməsi, qadınları ən çox ağladan hadisələrdən biri.

Son olaraq 25 yaşından sonra isə romantik problemlər, pis xəbərlər eşitmək, sevdiyi şəxsi itirmək və romantik filmlər, qadınları ağladan ən əhəmiyyətli səbəblər arasında göstərilir.
Davamı →

Sarışın və qaraşın qızlar

  • Qadın

Sarışın qızlar...
Sarışınlar güclü, orijinal fikirli, dəyişikliyi sevən, qeyri adi qabiliyyətə sahib olan insanlardır.
Sarışınlar çox zaman yaxşılıqları qiymətləndirməyi bacarmırlar.
Hansısa bir işi nadir hallarda sona çatdırırlar.
Bir işi başa vurmamış digərinə əl atırlar.
Səbirsizdirlər.
Özlərindən tez çıxırlar.


Ardı →

Kişilər nədən qorxur?

O,cəlbedici,yaraşıqlı və güclüdür. Hər qızı süründürə biləcək qədər gözəlliyə malikdir… “Belə bir oğlanın həyatında qorxacağı nə ola bilərki??” deyə düşünməniz normaldır!
Bəzi zamanlar çəkinizdən şikayətçi olmusuz?Vəya əvvəlki qədər gözəl olmadığınızı və bunun üçün dəsevdiyinizin başqalarına baxdığını düşünürsüz?Əgər belə probleminiz varsa sizə gözəl xəbərim var.Ən az sizin probleminiz qədər oğlanların da problemləri var.Artıq o də ən az sizin qədər necə göründüyünə fikr verir. Geyiminə,saçına diqqət edir.Kilo alanda fikir çəkir, keçəl qalmaqdan dəhşət qorxur.
Budur oğlanların qorxduğu problemlər:
Ardı →

Hər qadına lazım olan 15 məsləhət

  • Qadın
Görünüşünüzə diqqət göstərir, hər mövsüm başında alış-verişə  çıxıb qarderobunuza yeni paltarlar əlavə edirsiniz. Yaxşı, stilinizi yeniləyəcək praktik addımları izləyərək  daha tez nəticəyə necə çata biləcəyinizi söyləsək? Hər qadının sahib olması lazım olan, heç köhnəlməyən məsləhətlər...

1. Hündürdaban ayaqqabılar

Ayaqlarınızı uzun göstərən yüksək dikdaban ayaqqabılar möcüzə aksesuarlardır. Siz özünüzü bir anda kraliça kimi kiss edəcəksiniz.

2. Rahatlaşdırıcı duş yağı
Stress dərinizə ziyan vurur. Özünüzü daha gümrah və rahat hiss edə bilmək üçün möhtəşəm qoxulu bir duşdan daha yaxşısını düşünmürük.

3. Yaxşı saç stilisti
İstədiyiniz qədər hamar bir dəriyə sahib olun, pis bir saç kəsimi bütün yaxşı xüsusiyyətlərinizi silib atmağa kifayətdir. Gözəl bir seqment isə tam fərqli bir insan olmanızı təmin edər. Müvəffəqiyyətli bir saç stilisti tapmısınızsa, çox şanslısınız.

4. Dırnaq boyası
Bəzən manikürə gedəcək zamanınız olmaya bilər. Ancaq yenə də baxımlı görünmək istəyirsiniz. Rahatlandırıcı duşdan sonra tək qat dırnaq boyası çəkərək hər cür mühitə hazır ola bilərsiniz.

5. Corablar
Solğun rəngli ayaqlarınızı gizlədə bilmək üçün möcüzə bir üsuldur. Geyindiklərinizə görə yüngül parlaq və ya tam tünd olanları seçim edə bilərsiniz.

6. Çanta
Belə bir aksessuar getdiyiniz bütün dəvətlərdə maraq çəkəcək. Tüklü, daşlı və fərqli parçalardan olan çantalar daha gözəl görsənir.

Ardı →

Günahsız fahişə

  • Qadın

Bu günləri çox ağır keçirirəm. Sanki bir zaman mənim üçün müqəddəs, əvəzolunmaz olan hər şey mənasını itirməkdədir. Telefon zənglərinə cavab verməyə də əlim gəlmir. Çünki bilirəm ki, yenə də kimsə hansısa xırda problemini böyük dərdə çevirərək üstümə gələcək. Ya da...
Bunları fikirləşə-fikirləşə iş telefonuna zəng gəlir. Götürmək istəmirəm. Ya kimsə səhv düşüb, ya da yenə məndən nəsə soruşacaqlar...

...Telefon isə susmaq bilmir. Dəstəyi götürüb yerə qoymaq istəsəm də, fikrimdən vaz keçirəm. Daha bir zəng və yenə də dəstəyə yaxınlaşmağa ərinirəm. Deyəsən bu telefon mənim lap əsəblərimlə oynadı.
Nəhayət, dəstəyi götürüb kefsiz bir şəkildə «alo» deyirəm. Qarşı tərəfdən həzin və həzin olduğu qədər də kövrək bir səslə «Laləgilin evidir?» deyə bir xanım soruşur. Acıqlı-acıqlı «xeyr» cavabını verib dəstəyi yerə qoyuram.


Ardı →