Tromboz

Tromboflebit necə əmələ gəlir? Varikoz damarlarda trombozun formalaşmasına nə şərait yaradır? Virxovun nəzəriyyəsinə görə trombozun damar boşluğunda əmələ gəlməsinin 3 əsas səbəbi vardır. Birinci səbəb qanın tərkibinin pozulmasıdır, yəni qanın laxtalanma faktorlarının artmasıdır.

İkinci səbəb damar divarının zədələnməsidir. Üçüncü səbəb isə qan dövranındakı dəyişikliklərdir. Bu üçlüyün əsasında tromb yaranır. Varikoz damarlarında üçüncü bənd qeyd olunur ki, bu zaman venoz divarın zəifləməsi səbəbindən qanın axını çətinləşir. Buna görə də potensial varikoz xəstəliyi ayaq damarlarında trombozun inkişafı üçün başlıca amil sayılır.

Tromboflebit nədir?
Ağ və qırmızı olmaqla trombozun iki növü vardır. Onların fərqləri tərkiblərində və şərtlərindədir. Ağ tromb əsasən leykositlərdən (ağ qan hüceyrələri), trombosit və digər formalı elementlərdən ibarətdir. Ağ trombozlar arteriyaların boşluğunda daha tez-tez yaranır, damarların boşluğunda isə qırmızı qan trombozları daha çox rast gəlinir. Qırmızı trombozların tərkibi trombositlərdən əlavə eritrositlərdən (qırmızı qan hüceyrələri) və fibrindən ibarətdir.



Aşağı ətraf damarlarının boşluğunda trombun yaranmasının təhlükəsi nədir?
Normal şəraitdə maneəsiz qan axını ilə toxumaların qan tədarükü və orqanların arasında qan dövranı fasiləsiz şəkildə baş verir. Lakin damar boşluğunda trombozun meydana gəlməsi ilə, orqan və toxumlarda qan axını kəskin şəkildə pisləşir və təsirlənmiş nahiyənin qan dövranında çətinliklər yaranır. Beləliklə, qan damarının tromboz ilə tıxanması ciddi nəticələrə səbəb ola bilir. Bu vəziyyət ayaq damarlarında trombozun formasıdır.

Ağciyər emboliyası nədir?
Ağciyər arteriyasının tromboembolizmi potensial həyat təhlükəsi yaradır.
Ağciyər arteriyasının tromboembolizminin simptomları aşağıdakılardır:
— nəfəs çatışmazlığı (hava olmaması kimi subyektiv hiss);
— öskürək;
— qanlı öskürək (bu hal ola bilər);
— hərarət artımı.

Trombozun hansı arteriyada yerləşməsindən asılı olaraq (əsas şöbəsi, lobar arteriyanın və ya kiçik şöbələrinin seqmentar hissəsi) klinik şəkli müxtəlif cür dəyişə bilər. Beləliklə, ən çətin vəziyyət, ağciyər arteriyasının əsas şöbəsinin trombozu ilə baş verir və bu vəziyyət ölümcül formada nəticələnə bilər.

varikoz.info.az
 

0 şərh