Sağlamlıq üçün | 12 məsləhət

1.  Uzun müddət qulaqcıq taxmayın.

2. Telefona sol qulağınızla cavab verin.

3.  Gündə iki dəfə qəhvə içməyin.

4.  Soyuq su ilə dərman atmayın.

5. Axşam saat 7-dən sonra yemək yeməyin.

6.  Yağlı yeməklərdən az istifadə edin.

7.  Səhər daha çox, axşam isə daha az su için.

8.  İdman edin, avtomobillə gedəcəyiniz yerə piyada gedin.

9.  Xərçəng və Alsheymer xəstəliklərinə qarşı antioksidanlarla zəngin olan qidaları süfrənizdən əskik etməyin.

10. Şəkər, duzdan az yararlanın, qatı marqarin yağından mümkün qədər uzaq olun.

11. Hər yaşda mütləq süd için. Çünki orqanizm kalsium və fosfor kimi minerallarla ehtiyacını 1 stəkan süd ödəyir.

12. Xolesterol səviyyəsini həmişə nəzarətdə saxlayın. Məlum olmuşdur ki, xolesterol səviyyəsi yüksək olan insanların həyatı təhlükə altında ola bilər. 

0 şərh