Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 675 topik

Sağlam hamiləliyə hazırlıq

Uşaq planlaması və döllənməyə hazırlıq cütlüklər üçün xüsusi ərəfə olmalı, kişi-qadın ən azı 2 il əvvəldən öz həyat tərzi və sağlamlıqlarında dəyişiklik etməklə, sağlam uşaq dünyaya gətirmək üçün ciddi işlər görməlidir. Bura artıq çəki atmaq, arıqlamaq, siqareti azaltmaq, düzgün qidalanmaq və bəzi vitaminlərin defisitini aradan qaldırmaq aiddir.

Bir çox həkimlərin qoyduğu 3 ay vaxt, xüsusən fol turşusunun, D vitamini və s. tez-tələsik 2-3 aya qəbulu ilə kifayətlənmək düzgün deyil. 
Davamı →

Sarıkökü yeməklərə əlavə etmək üçün 5 səbəb

Sarıkök möcüzəvi ədviyyatdır. Onun faydaları saymaqla bitmir. Son zamanlar alimlər bu ədviyyata xüsusilə çox diqqət edir, müxtəlif araşdırmalar aparırlar. Hər bir belə araşdırma sarıkökün yeni və inanılmaz faydalarını aşkar edir.

Tanınmış rusiyalı diyetoloq tibb elmləri namizədi Elena Solomatina Komsomolskaya Pravdaya müsahibədə sarıkökün 5 ən böyük faydasını sadalayıb.

1. Sarıkökün tərkibində olan kurkumin ürək-damar sistemi xəstəliklərinin riskini azaldır.

2. Həmçinin kürkuminin güclü şiş əleyhinə təsiri var. Belə ki, son zamanlar kurkumin melanomanın müalicəsində istifadə olunur. Həmçinin kurkumin xərşəng zamanı istifadə olunan kimyaterapiyanın orqanizmə olan mənfi təsirini də azaldır.
Davamı →

Çox faydalı masaj

İnsan orqanizmində 12 cüt kəllə-beyin mərkəzləri var, onlardan 5-i ağız boşluğunda yerləşir. Bu nöqtələrin masajı sağlamlığa çox müsbət təsir göstərir.

İsti dəsmalla masaj limfalarda qan dövranını yaxşılaşdırır, bioloji aktiv nöqtələri stimullaşdırır, dişlərin ağız və selikli qişanın vəziyyətinə müsbət təsir göstərir.

Bu növ masaj tənəffüs, eşitmə problemləri və yaddaş pozulmasına qarşı çox faydalıdır, çeynəmə və udma zamanı yaranan ağrını, həmçinin xorultunu aradan qaldırır, nitqin yaxşılaşmasına, qlaukoma, katarakta və göz təzyiqinə kömək edir. Bundan başqa, masaj dərinin vəziyyətinə müsbət təsir edir, əzələləri rahatlaşdırır.
Davamı →

Sağlam yuxu üçün 7 qayda

1. Yatağı ancaq yuxuya getmək üçün istifadə edin. Bu nə deməkdir?
Yataqda yemək yeməyin, televizora baxmayın, yatarkən telefonla oynamayın.Yatağı yalnız yuxu ilə əlaqələndirin. Özünüzü bu vərdişə alışdırın ki, yatmamışdan əvvəl yatağı hazırlayarkən beyniniz yuxu rejimini işə salsın.

2. Hər zaman yatmazdən əvvəl otağı havalandırın. Başınıza qədər yorğana bürünmə vərdişindən qurtulun. Təbii materiallardan hazırlanmış yataq dəsti seçin və təmizliyinə riayət edin (xüsusilə yastıqlar üçün). Rahatlıq, təmizlik və təmiz hava sağlam və yaxşı yuxu üçün 3 əsas şərtdir.
Davamı →

Varikoz damarları və üzgüçülük

Varikoz genişlənmiş damarları demək olar ki, bütün hallarda müalicə olunur. Həkim-fleboloqlar, varikoz genişlənmiş damarlarından əziyyət çəkən insanlar üçün bəzi idman növləri tövsiyə edirlər. Pasientə uyğun olan idman növünü fleboloq tərəfindən məsləhətləşmədən sonra müəyyən edə bilər.

Lakin üzgüçülük idman növünün bu xəstəliyə qarşı mübarizə aparmaq üçün ən əhəmiyyətli bir üsul olduğunu söyləmək olar.
Davamı →

Hündürdabanlı ayaqqabı və varikoz

Müasir dünyada bir çox qadın vaxtlarını hündür ayaqqabıları ilə keçirir. Belə bir vərdişin sağlamlığa zərər verdiyini və düzgün olan ayaqqabıların olması barədə düşünmək lazımdır.

İlk öncə, qadınların çoxu rahat və hündür olmayan dabanlı ayaqqabılara üstünlük verməmələrini başa düşmək lazımdır. Bu seçim qadınların daha çox inamlı və gözəl görünməsini hiss etməsi ilə bağlıdır. Estetik baxımdan bu yaxşı ola bilər, amma praktik baxımdan hər şey təəssüf ki, tamamilə fərqlidir.
Davamı →

Sufilərin düzgün nəfəs alma texnikası

Uşaq ana bətnindən dünyaya gəldiyində ilk nəfəs alması zamanı «hay” sözünə bənzər səs gəlir. Son nəfəsi verərkən isə „huy”a bənzər səs çıxır. Sufilərə görə insan “hay”la gəlib, dünyadan köçəndə son nəfəsini verərkən „huy” deyir. 

Məlumdur ki, insanın bütün həyatı nəfəsalma üzərində dayanıb. Dərindən, doğru nəfəs almaq üçün sufilərin məsləhətləri var. Onlar içdən “hay” deyərək havanı ciyərlərə alıb saxlamaq və „huy” deyərək havanı vermək nəfəs texnikasını məsləhət görür. Bu üsul insanı bir çox xəstəliklərdən qoruyur, zehnini açır, enerji verir. Özünə doğru nəfəs alma texnikasını aşılayan insan sağlam hüceyrələrinin sayını artırmış olur.

Sufilər bu texnikanı ritual və meditasiyalarda tətbiq etsələr də, biz gündəlik həyatımızda 10 dəfə dərindən hay-huy deməklə bu texnikanı sınaya bilərik.
Davamı →

Altsheymer riskini azaldan 9 qida vərdişi

Çox yeməyin
İnsan adətən doyması üçün gərəkli olduğundan 20-30 faiz çox yeyir. Özünüzü qidanı yavaş-yavaş çeynəyərək yeməyə öyrədin. Bu, yemək porsiyasını vizual olaraq böyük göstərəcək, əslində isə qədərində yeməyinizə kömək edəcək. Sağlam çəki təkcə ürək-damar xəstəliklərinin və ya diabetin səmərəli profilaktikası deyil, həm də Altsheymer xəstəliyindən etibarlı müdafiə vasitəsidir.

Meyvə-tərəvəz yeyin
Qocalıqda zehninizin aydın qalmağını istəyirsinizsə, gündə beş porsiya meyvə-tərəvəz yeməlisiniz. Təqribən 4 min könüllünün iştirak etdiyi tədqiqat meyvə-tərəvəzin müntəzəm yeyilməsi ilə ahıl yaşlarda koqnitiv qabiliyyətlərin 40 faiz daha yavaş azalması arasında qarşılıqlı əlaqəni təsdiq edib.
Davamı →

Yayda rahat yatmağın əsas şərtləri

Bütün narahatlıqların kökündə stress durur. Odur ki, stressdən qaçın.

Gün ərzində idmanla məşğul olun. Siqaret, çay və qəhvənin miqdarını azaldın. Tez-tez və az-az yemək yeyin. 

Səsli cihazları, həmçinin saatı otaqdan çıxardın. Yatmazdan əvvəl evdəki bütün işıqları söndürün.

Mütəxəssislər hesab edirlər ki, ölçüsü 180x240 sm olan çarpayı rahat yuxu üçün ideal şərtdir.
Davamı →

Ən sağlam qida

Çia toxumları bütün dünyada çox böyük populyarlıq qazanıb və «superfud» (super-məhsul) sayılır. Çia Amerikada bitən bir bitkinin toxumlarıdır.

Çianın heyraedici faydaları tibdə də təsdiq olunub. Çianın kimyəvi tərkibi olduqca zəngindir. Sizə yalnız 2 misal çəkək. Belə ki, çiada kalsium süddən daha çoxdur. Omeqa-3 və antioksidant maddələrə görə çia qoz və fındıqdan daha zəngin sayılır.
Davamı →