Рейтинг
+106.21

sağlam həyat tərzi

98 üzv, 576 topik

Neqativ enerji haradan yaranır və sağlamlığa necə təsir edir?

İnsanın energetik quruluşu və mənfi enerjilərin xassələri nəzərə alınmadan ağır xəstəliklərin müalicəsində irəliləyiş gözləmək mümkün deyil. Yalnız insanın energetikasında (aurasında) neqativin müxtəlif fiziki pozuntular törətdiyini qəbul etməklə tam sağlamlığa yol tapmaq olar.

Bu cür neqativin yaranma səbəbləri müxtəlifdir və onlar bir o qədər də vacib deyil. Daha vacib olan — bu təsirin aradan qaldırılmasıdır. Bu neqativ ürək-damar, əzələ və sinir sistemlərinə daha güclü təsir edir. Spazm, ağrı, iflic və s. — bu təsirin əsas əlamətləridir. Damarların spazmı zamanı qan təminatı pozulur və nəticədə, orqanizmin müxtəlif funksiyaları pozulur və xəstəliklər meydana çıxır. 
Davamı →
 

Uşaqlar üçün beyin inkişafına faydalı qidalar

Diqqəti və yaddaşı gücləndirən, uşaqların zehni inkişafına böyük fayda verən qidaların nələr olduğunu sizin üçün araşdırdıq.

Uşaqların inkişafı üçün düzgün qidalanmağın vacib olduğunu bütün ata-analar bilir. Bəzi qidalar xüsusilə beyin funksiyalarının yaxşı işləməsini təmin edir və uşaqların məktəbdə diqqətinin artmasına, yaddaşlarının güclənməsinə kömək edir. Uşaqların gündəlik olaraq qəbul edəcəyi faydalı qidaları məqaləmizdən oxuyun.

Yumurta
Gündəlik qidalanmada mütləq yumurtaya yer vermək lazımdır. Çünki yumurta çox zəngin bir qidadır. Yumurta içərisində ola kolin, omega-3 yağ turşuları və sinkin köməkliyi ilə uşaqların diqqətini gücləndirir. Kolin xüsusilə beyin inkişafı və diqqət üçü vacibdir. Həmçinin kolin beynin bədənlə və digər orqanlarla əlaqəsini təmin edir.
Davamı →
 

Günəbaxan tumları sağlamlıq üçün faydalıdır

Günəbaxan tumları çox faydalı məhsuldur. Amerika alimlərinin son araşdırmaları göstərib ki, tumun gündəlik az miqdarda istehlakı orqanizmdə qocalma proseslərini ləngidir. Lakin nəzərə alın ki, tum çiy olmalıdır.

Tumun tərkibində çoxlu miqdarda fosfolipid, vitamin və sterollar var. Fosfolipidlər sözün əsl mənasında möcüzəli maddələrdir, onların orqanizmə olan müsbət təsiri olduqca çoxdur — ürək-damar sistemi xəstəliklərinin qarşısını alır, qaraciyəri piylənmədən qoruyur, sinir sisteminin fəaliyyətini tənzimləyir və s.
Davamı →
 

Çoxlu çay içməyin ziyanları

Çay ən faydalı içkilərdən biri sayılır. Çay orqanizmi tonuslaşdırır, təzyiqi tənzimləyir, mübadilə proseslərini stimullaşdırır, qanda pis xolesterolun səviyyəsini açağı salır, orqanizmi təmizləyir, xərçəngin riskini azaldır.

Alimlərin fikrinə görə, gün ərzində 4-5 fincan təzə dəmlənmiş yaxşı çay içmək orqanizmə böyük fayda verə bilər. Bundan artıq miqdarda içilən çay isə əksinə sağlamlığa ziyan vurur.

1. Sümüklər üçün ziyanlıdır, sümüklərdən kalsiumu yuyub aparır ki, bu da onları zəif və kövrək edir, sınıqların riskini artırır.
Davamı →
 

Qəlyanın 5 ən ziyanlı təsiri

Son zamanlar qəlyan çəkmək ölkəmizdə dəbə minib. Bu çox təhlükəli dəbdir ki, nəticədə ölkəmizdə ağır nəfəsalma sistemi xəstəliklərdən əziyyət çəkənlərin sayı daha da artacaq. Ən pisi isə odur ki, bu dəb əsasən cavanlar arasında yayılıb və «müasirliyin», «sərbəstliyin» rəmzi kimi qiymətləndirilir.

Cavanlar arasında qəlyan çəkməklə bağlı çox təhlükəli yanılma yayılıb ki, guya qəlyan siqaretdən daha az ziyanlıdır. Bu olduqca səhv fikirdir. Araşdırmalar göstərir ki, qəlyan çəkmək əksinə siqaret çəkməkdən qat-qat ziyanlıdır.

Davamı →
 

Köhnə kitablar təhlükəlidir

İnsan beyninin dincəlməsi üçün olduqca müstəsna rola malik olan kitablar arasında gün keçirmək çox insanların sevimli məşğuliyyətidir. Bəzi insanlar onlarda nostalji hisslər yaradan köhnə kitabları vərəqləməyi, onları oxumağı daha çox sevir. Bəzi insanlar isə sırf peşələri ilə əlaqədar köhnə kitablar, sənədlər arasında gün keçirməli olurlar.

Lakin kitabsevərlər, eyni zamanda köhnə kitab, sənədlər arasında gün keçirməyə məcbur olan insanlar bilməlidirlər ki, yeni çapdan çıxan kitabların insan sağlamlığına zərəri olmasa da, köhnə kitablar, sənədlər tozlarla bol olduğundan onlar insan səhhətində bir çox problemlər yarada bilərlər.
Davamı →
 

Balıq uşaq orqanizminə necə təsir edir?

Uşaq yaşlarında ayda heç olmazsa bir dəfə balıq yemək gələcəkdə təhlükəli xəstəliklərin çoxunun inkişaf riskini azaldır.

İsveçin Höteborq Universitetinin alimlərinin apardıqları tədqiqatın nəticələri bu faktı təsdiq edib.
İsveçli diyetoloqlar uşaq yaşlarında yeyilən balıq və balıq məhsullarının potensial faydasını üzə çıxarıblar. Məlum olub ki, böyüməkdə olan orqanizmin rasionuna daxil olan balıq ot qızdırmasının (pollinoz) inkişaf riskini xeyli azaldır.
Davamı →
 

Rəqsin beyinə təsiri

1. Bu, neyroplastikanızı artırır
Nyu-Yorkda Albert Eynşteyn Tibb Kollecinin rəhbərliyi altında aparılan yeni araşdırmada tədqiqatçılar insanın qocalma sürəti ilə əqli qabiliyyət göstəricilərini qiymətləndiriblər. Araşdırma 75 yaşından yuxarı yaşlı vətəndaşlar üzərində aparılıb. Onun məqsədi isə fiziki fəallığın zehnə və ya idrakın itiliyinə təsirini araşdırmaq olub. Tədqiqatın nəticələri “Yeni İngiltərə” tibb jurnalında dərc olunub.

Əldə olunan nəticələrə görə, rəqsdən başqa digər fiziki hərəkətlər zehni itiliyə müsbət təsir göstərmir. Müntəzəm olaraq rəqslə məşğul olmaq əqli gerilik riskini 76% -i azaldır. Nevroloq Robert Katsman izah edib ki, rəqs edən insanlar daha yüksək koqnitiv ehtiyatlara və yüksək mürəkkəb sinir hüceyrələrinə malikdir. Rəqslər beynin neyron yolunu bərpa etməyə vadar edir, bununla da neyroplastikaya kömək edir.
Davamı →
 

Su içməmək hansı xəstəliklər yaradır?

Su həyatdır. İnsan sağlamlığının əsasını təşkil edir. Bəs az su içmək və ya bədənin susuz qalması hansı xəstəliklər yarada bilər?

Yorğunluğunuzun əsas səbəbi su içməmək ola bilər.
Sağlam insan vücud ağırlığının kişilərdə 60, qadınlarda isə 50 faizi sudan ibarətdir. Bu göstərici yeni doğulan körpələr üçün 70faiz təşkil edir. Beynin 95 faizi və ağciyərlərin 90 faizi sudur. Vücudda olan suyun 2 faizinin azalması nəticəsində yorğunluq, diqqət əksikliyi, yaddaş ilə bağlı problemlər ortaya çıxır.
Davamı →
 

Sağlam qidalar

«Time» jurnalı tarixin bütün dövrlərində orqanizm üçün ən faydalı olan 50 bitki və qidanın siyahısını dərc edib. Tufts Tibb Mərkəzlərinin dietoloqlarının hazırladığı siyahıdan bəzi bitki və təamların faydalı xüsusiyyətləri orqanizmin sağlamlığı üçün olduqca əhəmiyyətlidir.

1. Ghe yağı — hind mətbəxində istifadə olunur. Dadlı və orqanizm üçün faydalıdır. Duzsuz kərə yağından əldə edilir. Mədə-bağırsaq xəstəlikləri, dəri və gözaltı qırışları aradan qaldırır, qan dövranının fəaliyyəti üçün çox faydalıdır;

2. Harissa sousu — Mərakeş mətbəxinə aid olan həddindən artıq acı ədviyyatdır. Sousda bibər, zeytun yağı, sarımsaq və bəzi acı ədviyyatlardan istifadə olunur. Tərkibində xalestrol və şəkərin olmaması onun orqanizm üçün faydalılıq dərəcəsini artırır. İmmun sistemini gücləndirir.
Davamı →