Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

99 üzv, 612 topik

Siqaretin tanıtımı

adı:tütün
soyadı:siqaret
ata adı:kök
ana adı:yarpaq
doğum yeri:torpaq
cinsi:nikotin
vəzifəsi:xərçəng
ünvanı:insan
dayancağı:dodaq
küçəsi:qırtlaq
döngəsi:bağırsaq
məhəlləsi:ağciyər
özü:ölüm
yoldaşı:əzrail
sonu:məzar
Ardı →
 

Hamiləlik və siqaret

Mövzu bəzi qadılar üçün olduqca aktualdır. Çox təəssüflər olsun ki, hamilə qadınlar hamiləlik düvründə pis vərdişləri arasında siqaret çəkmək ən çox rast olunan haldır. Həkimlərin hədsiz iradlarına baxmayaraq onlar yenə də bu pis vərdişlərindən əl çəkə bilmirlər. Həyat üçün  siqaretin zərərlərinin nə qədər olduğunu bildirən təşviqatların artmasına baxmayaraq günümüzdə siqaret çəkən qadınların sayı sürətlə artmaqdadır. Əsas da gənc xanımlar arasında bu meyl özünü göstərməkdədir. Siqaret çəkmək həm ananın həm də gələcək körpənin həyatı üçün təhlükə olmağına baxmayaraq yalnız 20 faiz  qadın hamiləlik dövründə bundan imtina edir.  
Ardı →
 

SPA

SPA-latın dilindən hərfi tərcüməsi “Salus Per Aguam” sözündən götürülmüşdür.Mənası su ilə gələn rahatlıq deməkdir.İlk dəfə olaraq Belçikada əsgərlərin ruh və fiziki müalicələri üçün istifadə edilmişdir.SPA əsasən 6 formada həyata keçirilir:


1.Buxar hamamı-yüksək istilik nəticəsində istiliyin ötürülməsi və artıq toksinlərin bədəndən ixracını təmin edən masaj
2.İsveç Masajı: bel, ayaq ve qol bölgələrinə edilən masaj
3.Thalasso Terapiya: Dəniz suyu ilə edilən masaj
4. Duz pilinqi: qalın duz parçaları ilə bədəndəki ölü hüceyrələrin atılmasını təmin edən masaj


Ardı →
 

Uşaqlar və kompüter

computer using babyUşaqlar kompyuterlərdən istifadə etməlidirlərmi?Əgər istifadə etməlidirlərsə,hansı yaşlarda istifadə etməlidirlər?Bəzi mütəxəssislər kompyuterin uşaqlarda gizli qabiliyyətləri üzə çıxardığını bildirirlər.Bəzi mütəxəssilər isə kompyuterin uşaqların təxəyyül gücünü artırdığını irəli sürürlər.Təbii ki,kompyuterin uşaqlar üçün yeni ünsiyyət imkanı olduğunu bildirənlər də var.


Ardı →
 

Yayda düzgün həyat tərzi

1.Yay aylarında qida rasionunuzu rəngbərəng edin. Bu aylarda xüsusilə qırmızı kələm, narıncı yerkökü, yaşıl brokoli, yaşıl alma, qırmızı pomidor, bənövşəyi badımcan, yaşıl lobya və sairə rəngarəng meyvə tərəvəzə üstünlük vermək məsləhət görülür. Mütəxəssislərin sözlərinə görə, meyvə-tərəvəzin tərkibindəki beta-karoten kimi rəngverici maddələr xərçəng riskini azaltmaq qabiliyyətinə malikdir. Bu nəticələri Avropa Xərçəng Araşdırma Mərkəzi də (EPIC) təsdiqləyir.
Ardı →
 

Uşaqlarda baş ağrısı və onun aradan qaldırılması yolları

Bu beyin şişindən xəbər verə bilər. Mütəxəssislərdən ana-atalara xəbərdarlıq: uşaqlarda rast gəlinən beyin şişlərinin baş ağrısı, səhər qusması kimi əlamətləri var. Uşaqlıq çağında rast gəlinən beyin şişləri ən çox 3-12 yaşları arasında görülür, ən əhəmiyyətli simptomları isə başağrısı, səhər qusmaları və görmə pozuqluqlarıdır. Texnologiyanın həyatımızda get-gedə daha çox yer əldə etməsi, ətraf çirkliliyi, kimyəvi maddələr və hamiləlikdə radiasiya alınması doğulacaq uşaqlarda genetik deformasiyaya yol aça bilir.
Ardı →
 

Sağlam Qidalanma Piramidası

İdman və çəkiyə nəzarət həmçinin enerji balansının sadə qanunu ilə də əlaqələnir: Çəki dəyişimi = qəbul olunan kalori — atılan kalori. Əgər siz hər gün qəbul etdiyiniz qədər də kalori israf edə bilirsinizsə, piy hüceyrələrində toplanmağa heç nə qalmır və bədən çəkisi eyni qalır. Atdığınız kaloridən çox yemək isə piy toplamaq və çəkini artırmaqla nəticələnir. Müntəzəm idman bədən kütlənizə nəzarət etməyə kömək edər.
Ardı →
 

Beyinə zərərli 10 vərdiş

Beyinə zərər verən vərdişlərimiz
1) Nahar etməmək
Nahar etməyən şəxslərin qan şəkərinin səviyyəsi aşağı olur. Bu vəziyyət beyin üçün qeyri- kafi qida tədarük edilməsinə və sonunda beyin degenerasiyasına gətirib çıxarır…


Ardı →
 

Yuxu pozğunluqları

Yuxunun kifayət qədər olmaması insanların ömrünə təsir edir. Normadan az yatanlar daha çoxdur. Doğrudur, belə insanların intellekti daha yüksək olur. Lakin intellekt yüksək olsa belə 5-6 saat gündəlik yuxu yaşlı insan üçün kifayət etmir. Adətən yaz-yay günlərində sutkanın çox hissəsi işıqlı olduğu halda insan daha az yatır, qışda isə əksinə, yuxunun müddəti artır.
Yuxu pozğunluğunu somnologiya elmi öyrənir. Somnoloqların fikrincə, yer kürəsi əhalisinin 8-18%-i müxtəlif cür yuxu pozğunluğundan əziyyət çəkirlər. İri şəhərlərdə əhalinin 40%-i bu problemlə üzləşir.
Davamı →
 

Siqareti tərgitmənin yolları

İlk öncə unutmaq lazım deyil ki, siqaret nəinki sizin hətta ətrafdakıların sağlamlığına ziyandır. Və unutmayın ki, qadınlar siqaret iyindən heç də xoşlanmırlar. Bunun üçün siqareti tərgizməyiniz daha yaxşı olar.
1. Siqareti tərgizməyizə özünüzü mənəvi cəhəttən hazırlayın.
2. Siqareti hansı zamana kimi tərgizəcəyinizi müəyyən edin.
3. bunu dərhal yoxsa tədricən edəcəyinizə qərar verin. hər insan bir anda tərgizə bilmir.
4. Evdə olan siqaretləri atın.
5. Siqaret çəkilən məkanlardan uzaq durun.
6. Dostlarınızada tərgizməyi məsləhət görün və beləlikə qrup şəklində daha xoş olacaqdır.
7.Ailədən biri və ya dostunuzla müqavilə imzalayın, tərgizdiyiniz halda mukafat, bacarmadıqda isə təzminat ödəyəcəyinizə imza atın.
8. İdmanla məşğul olun.
9. Yeməyinizə diqqət yetirin.
10. Vitamin qəbul edin.
11. uğur qazanacağınıza inanın.

Davamı →