Ömrü qisaldan, ölümü tezləşdirən vərdiş - Siqaret

Ümumdünya Səhiyyə Təşiklatının statistik məlumatına görə hazırda dünyada 1.2 milyard insan siqaret çəkir.

Bəs bu qədər insan siqaretin zərərlərindən xəbərsizdirmi? Əlbəttə ki yox...

  • Siqaretin  Ən ağır zərəri ağciyərlərə  vurduğu zərbədir.Belə ki agciyər xərçəngindən əziyyət çəkənlərin 80 % siqaret istifadəçilərdir. ( Müalicə olunmadıqda ağciyər şişindən ölüm faizi 85 % dir )
  • Tütünün tərkibində olan karbonmonooksid,nikotin,  qətran, kimi maddələr ağciyər xərçəngi  başda olmaqla tənəffüs  sistemi xəstəlikləri, xroniki bronxit, emfizema kimi xəstəliklərə qapı  açır.Ağciyərlərin təbii müadifə sistemi pozulur, infeksiyalar asanlıqla   tənəffüs yoluna daxil olur.
          
  • Siqaretin tərkibindəki karbonmonoksid  qandaki oksigeni yox edərərk, damarlardaxolesterolun depolanmasına yoç  açır ki, bu da son nəticədə ürək krizi riskini artırır.
         
  • Qida borusu, mədədə xora, bədxassəli şilərin əmələ gəlməsinə səbəb olur.sidik kisəsi şişləri də siqaret çəkənlərdə daha  çox görülür.
          
  • Siqaret əl və ayaq damarlarında çeşidli  xəstəliklərə  səbəb olur.Xüsusilə damarlarda tıxanıqlıq səbəblilə ancaq orqanin kəsilib götürülməsi ilə müalicə olunan Burger  xəstəliyi törənir.
              
  • Ağız  qoxusu, diş əti xəstəlikləri ,dişlərin tökülməsi, dad hissiyatının zəifləməsi və itməsi görülür.
  • Beyin hüceyrələrinin ölümünə, yaddaşın  zəifləməsinə, qoxu sissinin azalmasına, yaşlı dövrdə Altsheymer  xəstəliyinə gətirib çıxarır.
              
  • Ruhi  gərginlik, steres,yuxusuzluq görülür.
  • Gözlərdə katarakta  və ya korluq əmələ gəlir.
         
  • Xroniki başağrıları olur.   
         
  • Kişilərdə iqtidarsızlıq,sonsuzluq ortaya çıxır.
         
  • Hamilə qadınların siqaret istifadə etməsi körpənin  çəki azlığı və zəka  geriliyi ilə dünyaya gəlməsi ilə nəticələnir.
  • Siqaret  çəkən qadınları uşaqlıq, yumurtalıq xəstəlikləri, xərçəngi, sonsuzluq, erkən menopauza kimi təhlükələr  gözləyir.
  • Orqanizmin insulun hazirlama qabiliyyətini  azladaraq şəkər xəstəliyinə dəvət çıxarır.
  • Dəri strukturunun pozulmasına, erkən qırışmalara səbəb olur.Siqaret çəkən şəxslərin yaraları gec sağalır.Bəzən əməliyyatdan  sonra yaraların sağalmadığı da görülür.
 

0 şərh