Xolesterolu aşağı salan qidalar

Xolesterolu aşağı salan qidalar haqqında nə bilirsiniz? Daha sağlam yaşamaq üçün və ürəyin düzgün fəaliyyəti üçün xolesterolun səviyyəsini azaldan qidalardan mütləq istifadə edilməlidir. Bu tip qidaların qəbul edilmə miqdarı haqqında daha ətraflı məlumat alaq.
Xolesterolu aşağı salan qidalardan nə qədər yemək lazımdır?

Paxlalı bitkilər: quru paxla, noxud, yaşıl mərci kimi qidaların tərkibi vitaminlərlə zəngin olduğu üçün xolesterolun miqdarının aşağı salınmasına yardım edir. Bir təcrübə keçirilməsi  nəticəsində məlum olmuşdur ki, hər gün bir dəfə paxlalı bitki yeyən insanların xolestrolunun səviyyəsi aşağı düşür. Paxlalı bitkilər 6 həftədə xolesterolun səviyyəsini 10% azaldır.

Quru çərəzlər: findıq, badam və qoz nizamlı qəbul edildikdə xolesterolun səviyyəsinin aşağı salınmasına yardım edir. Təkibindəki xeyli miqdarda doymamış yağ turşuları da damarların sağlam qalması üçün yararlıdır. Orta hesabla gündə 40 qr quru çərəz yeməklə, xolestrolununzun səviyyəsini nizamlamaq mümkündür.

Avokado : xolesterolun səviyyəsinin aşağı düşməsində faydalı qidalardan bir də avokadodur. Gündə  ¼ və ya ½ avokado yeməklə qandakı xolesterolun səviyyəsini azaltmaq mümkündür.

Şokolad : südsüz, yəni acı şokolad tərkibindəki antioksidantlar sayəsində ürəyin sağlam fəraliyyətinə yardım edir. Kakaonun tərkibindəki antioksidantlar faydalı xolesterolun səviyyəsinin qalxmasını təmin edir. Gün ərzində 30 qr acı şokolad yeməklə ziyanlı xolesterolun artmasının qarşısını almaq mümkündür.

Soya məhsulları : soya məhsulları tərkibindəki proteinləri  sayəsində xolesterolun miqdarını aşağı salır. Bu tip məhsullardan gündəlik istifadə etməyiniz məsləhətdir. Gündə 25 qr soya zülalının qəbul edilməsi, ziyanlı xolesterolun səviyyəsinin azalmasına gətirib çıxarır.
 

1 şərh