Nanəli yaşıl çayın orqanizmə təsiri

Təbiət bizə, sağlamlığımızda baş verən problemləri həll etmək üçün bir çox vasitələr verib.

Bu əsasən müalicəvi bitkilərdir ki, orqanizmə çox yaxşı təsir göstərirlər. Çoxları şəhərdən uzaqda bitsə də, bəzilərini daimi olaraq ətrafımzda görürük, lakin lazımı formada istifadə etmirik. Bu bitkilərdən biri «nanə»dir ki, bu məqalədə sizə onu 1 fincan çayla dəmlədikdə orqanizminiz üçün nə qədər xeyirli olacağı haqda xəbər verəcəyik...

Nanəli yaşıl çay
— İnsana gumrahlıq verir və susuzluğu yatırdır.

— Sizi yuxulu etmədən, sinir və gərginlikdən xilas edir.

— Nevroz, yuxusuzluq, miqren kimi hallarda kömək edir, sakitləşdirici və ağrıkəsici təsir göstərir. Bu bitkinin ağrıkəsici təsiri olduğundan, spazmaları da aradan qaldıra bilir. Bunlara: mədə-bağırsaq traktının spazmaları, ürək damarlarının spazmaları və baş damarlarının spazmaları aid edilir.

— Soyuqdəymə və qrip zamanı yaxşı təsir göstərir.

— Antibakterial xüsusiyyəti olduğundan, nəfəsə təravət bəxş edir.

— Qanda olan kişi hormonlarının miqdarını azaldır.

— Menustral sikli tənzimləyir və klimaks zamanı əhvala yaxşı təsir edir.

Kimə nanəli çay içmək məsləhət deyil?

— Artıq bildiyimizə görə o, kişi hormonlarını sayını azaldır. Məhz bu səbəbdən kişilər üçün məsləhət görülmür.

— Hamiləlik zamanı da həmçinin bu məhlulu içmək məsləhət deyil.

Nanəli çayın düzgün dəmlənmə qaydaları:
1. dəmlədiyiniz qab forfor və şüşə olsa daha yaxşı olar.

2. Su qaynadılmış olmalıdır, yalnız sonradan 80 C qədər soyumalıdır.

3. 1 lt suya 1 ç/q çay və nanə nəzərdə tutulur

4. Çayı yalnız təzə dəmlənmiş içmək lazımdır.

Xüsusən axşamlar, çalışın bitki çaylarına daha çox üstünlük verin. Onlar yorğun iş günündən sonra sizə sakitləşdirici təsir göstərəcəklər.

saglamolun.az
 

0 şərh