Yorğunluğun 5 əsas səbəbi və həll yolları

Yorğunluq iş həyatımızdan tutmuş ailə yaşamımıza və sosial münasibətimizə qədər hər şeyə mənfi təsir göstərir. Bəs ümumilikdə yorğunluğun səbəbi nədir?

Susuzluq beyninizi tənbəlləşdirib, özünüzü ağır hiss etmənizə və diqqət əskikliyinə səbəb olur. Bundan sonra özünüzü yorğun hiss etsəniz, dərhal yeməyə qaçmayın. 1-2  stəkan su için.

Yatağa girmədən öncə telefonlarınızı söndürdüyünüzə əmin olun. Sadəcə mobil telefon deyil, bütün mavi işıq saçan cihazlar yuxu hormonu olan melatoninə təsir edir. Yəqin ki, hər biriniz gecə şirin yuxudaykən gələn mesaj, ya zəng ucbatından dəfələrlə oyanmalı olmusunuz. Buna görə yatmadan əvvəl telefonlarınızı mütləq söndürün.

Antidepressant, allergiya əleyhinə və təzyiq dərmanları enerji əskikliyi yaradır. Buna görə dərman atmadan əvvəl həkimlə məsləhətləşin.

Həddən çox idman etdikdə tərləmə müddəti uzanır. 30 dəqiqədən artıq qaçmaq, stress hormonu olan kortizol səviyyəsini artırır.

Əgər gündə 18 mq dəmir qəbul etməsəniz, bədəniniz işləmir, mübarizə aparır sanki. Özünüzü bitkin hiss edirsiniz. Aşağı dəmir səviyyəsi qan azlığına yol açar. Buna görə özünüzü bitkin hiss etsəniz, həkimlə məsləhətləşib dəmir tərkibli dərmanlar qəbul edə bilərsiniz.

 

 

0 şərh